"שיווק ופרסום זה לא רק בשביל למכור מחר בבוקר"

חדש ב-We Recommend מבית אאוטבריין: עצות הזהב של אנשי השיווק והדיגיטל המובילים בישראל, והפעם נעמה ביטון, מנהלת שיווק קבוצת לובינסקי. צפו

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
נעמה ביטון, מנהלת שיווק קבוצת לובינסקי
נעמה ביטון, מנהלת שיווק קבוצת לובינסקי | צילום: צילום מסך מתוך הסרט
2
גלריה

ברוב המוחלט של המקרים, כדי לקבל טיפ זהב ממומחה, תידרשו לשלם לא מעט כסף ולא משנה באיזה תחום מדובר. אלא שמסתבר שישנם מקרים יוצאי דופן, כמו במקרה של We Recommend מבית אאוטבריין. במסגרת הפרויקט החדש, אנשי השיווק והדיגיטל המובילים בישראל יספקו כמה המלצות זהב, שיעזרו לכם להבין את העולם המרתק הזה קצת יותר טוב.

בוידאו: ההמלצות של נעמה ביטון | צילום:
''צריך להבין איפה הלקוחות נמצאים ומה אנחנו רוצים לפרסם''
''צריך להבין איפה הלקוחות נמצאים ומה אנחנו רוצים לפרסם'' | צילום: Shutterstock
תגיות:
רכב חשמלי
/
שיווק ופרסום
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף