הסבב הראשון באליפות ישראל בעבירות אקסטרים, שנערך בחודש מאי 2022, השאיר טעם של עוד לקהל ולמתחרים, ונתן רוח גבית אדירה לסבב השני, שיערך ב-7 ביולי 2022. סבב זה יערך באמפי משמר דוד, לראשונה בשעות הערב כמענה לחום ששורר בעונת הקיץ, ויהיה גדוש ברמות גבוהות של אקשן ואדרנלין. 

האירוע, שיופק על ידי קבוצת מיכאל חן מרוצים בשיתוף מועצה אזורית גזר וההתאחדות, כחוויה המתאימה לכל המשפחה, יביא עימו תצוגה מוטורית שטרם נראתה בישראל בזכות תאורה מיוחדת ואפקטים פירוטכניים בזירה, אשר יוסיפו לאווירה הייחודית אותה מספק האירוע. במסגרת המרוץ המתחרים יתמודדו עם מכשולים מלאכותיים בסגנון אורבן שמוקמים לטובת אותו ערב, כאשר המנצח בכל קטגוריה הוא המתחרה שיסיים את המסלול המאתגר בזמן הקצר ביותר.

ליגת האקסטרים מחולקת לארבע קטגוריות המביאות עימן המון ייחודיות ואתגרים שונים: קטגוריית הטרקטורונים, קטגוריית הסייד ביי סייד (SBS) וקטגוריית אקסטרים הכוללת כלים בסגנון מאנסטר טראקס שנבנו במיוחד לטובת משימות העבירות. קטגוריה נוספת, שתחשף לראשונה בסבב השני, היא קטגוריית האופנועים, שתביא מופע פריסטייל עם רוכבים מקצוענים וכמובן עניין רב לקהל.   

הקהל שיגיע לאירוע יהנה ממוזיקה והנחיה, ממקומות ישיבה מסודרים, מתצוגה של כלי רכב מיוחדים, ממופעי פריסטייל של אופנוענים ומדוכני מזון ושתיה. מספר המקומות מוגבל.

קישור לרכישת כרטיסים במחיר מוזל (70 שקלים במקום 99 שקלים): http://9964.co.il/motor70