מותג הרכב החשמלי Aiways חנך לאחרונה מרכז חוויה ייחודי בהרצליה, עם דגש על חוויית המותג והמעבר של הלקוח אל העולם הדיגיטלי.
המעבר של הקמעונאות לאונליין, לאחרונה גם בשוק הרכב, דרשה התווית שינוי הפרדיגמה על תפקידו של הייצוג הפיזי של מותג ושינוי מאולם תצוגה למרכז מותג חווייתי. Aiways ישראל מאפשרת ללקוחותיה תיאום הזמנת התנסות נהיגה עד הבית, וכמו כן תשלום מקדמה והזמנת רכב באמצעות אתר האיקומרס של המותג ועמדות מכירה (קיוסקים) במרכז החוויה.

״לקוח המעוניין לבצע התנסות נהיגה נכנס לאתר, ודרכו, בחמישה שלבים פשוטים וקצרים בממשק ידידותי, הוא יכול לתאם לעצמו התנסות בבית או במשרד ביום ובשעה שנוחה לו", מסבירים אלחנן יהב, מנהל פעילות Aiways ישראל, וענבר נחשון, CMO ופיתוח עסקי
ב־Aiways.

"את ההתנסות מבצעים צוות Aiways Pro, שהם חבר׳ה צעירים, מומחים למוצר ולמהפכה החשמלית ולא אנשי מכירות שעוברים הכשרה של למעלה מחודש. הלקוח החדש רוצה לבחור את מסע הלקוח שלו, ומגיע לתהליך כשהוא יודע ומעורב".

המרכז עצמו מתפרס על שטח של 400 מ"ר, בהשקעה של כמיליון דולר, תוכנן ועוצב בישראל בקונספט הייחודי על ידי האדריכל ערן זיו בשיתוף עם ענבר נחשון. לקראת סוף השנה יגיע לישראל ה־Aiways U6 - הרכב השני בייצור המוני בפלטפורמת ה־MAS הבלעדית של החברה. הוא יימכר במקביל ל־Aiways U5.