הדגם ההיברידי הנטען MG EHS PHEV הוא רכב עם מנוע חשמלי ומנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר ולהם הספק משולב של 258 כ"ס, מומנט של 37.7 קג"מ מ־1,700 סל"ד (עם מומנט זמני מרבי מרשים של 48.9 קג"מ) והאצה של 6.9 שניות מ־0 ל־100 קמ"ש. טווח הנסיעה החשמלי הוא עד 52 ק"מ, והטעינה תארך כ־4.5 שעות.

אומנם לרכב 5 מקומות ישיבה בלבד, אך מרווח הפנים גדול ומאפשר הטענת 3 בוסטרים. מושבי ה־EHS נוחים ואוחזים את הגוף ומגיעים בתצורת ריקליינר (משענת הראש הינה חלק אינטגרלי מגב המושב). הם כוללים חימום, כוונון חשמלי ותמיכה מתכווננת לגב התחתון לטובת נסיעות ארוכות. המראה המרכזית מתכהה באופן אוטומטי במקרה של סנוור, ומעליה תמצאו גג פנורמי גדול הנפתח בחציו הקדמי. התאים בדלתות גדולים ומשענת היד בין המושבים רחבה, נעימה למגע, נעה קדימה ואחורה ומכסה על תא נדיב הכולל מיזוג פנימי. לאוהבי תאורת אווירה - תאורת הפנים בדגם כוללת אפשרות לשינוי צבע ועוצמה, עד מצב תאורה משתנה של “פעימות".

שקעי הטעינה ב־EHS רבים וכוללים שני שקעי USB ו־12V לזוג הנוסעים מלפנים ושני שקעי USB להטענה בלבד לזוג הנוסעים מאחור. הנוסעים מאחור ייהנו ממרווח פנימי מצוין לראש ולרגליים (בסיס הגלגלים עומד על 272 ס"מ), ממשענת גב בעלת זווית מתכווננת לטובת נוחות גבוהה יותר או הגדלת נפח תא המטען, מפתחי מיזוג וממשענת יד הכוללת זוג מחזיקי כוסות ותא אחסון. באופן כללי התחושה בתא הנוסעים מצוינת, וניכר כי לא חסכו כלל באיכות החומרים, ההרכבה והגימור. תא המטען נפתח באופן חשמלי ומסוגל להכיל 463 ליטר.

כל זאת מגיע יחד עם חמש שנות אחריות על הרכב או 150,000 ק"מ (המוקדם מביניהם), ושמונה שנות אחריות על הסוללה או 150,000 ק"מ (המוקדם מביניהם)! המחיר: 172,222 שקל.

פרויקט מיוחד של ענת דניאל ואתר הרכב והצרכנות מלכת הכביש