בחירת אולם, בחירת מנות, צלם, דיג'יי, שמלת כלה וכדומה. בין היתר, החתן והכלה צריכים למצוא דרך להגיע אל חתונתם, אבל כיום רוב המתחתנים אינם מסתפקים ברכבם הפרטי או במונית, אלא מעדיפים לשכור רכב יוקרתי ומקושט. מתלבטים לגבי השכרת רכב לחתונה? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת.

השכרת רכב לחתונה - למה צריך את זה?

יום החתונה הוא אחד הימים המשמעותיים והמרגשים ביותר בחייהם של זוגות רבים, ועל כן מרבית הזוגות הללו מבקשים לעצמם לחוות את היום הזה בצורה הטובה ביותר, עם מינימום דאגות ומקסימום נוחות. לא בכדי הפכו השכרות הרכבים לחתונות לתופעה פופולרית ורחבה בהיקפה – רכב שכור ביום החתונה נותן לחתן ולכלה לא מעט שקט נפשי, ומעניק להם את ההזדמנות לחוות את עוצמתו של יום חגם במלוא ההדר והכבוד. הרכב השכור מלווה את החתן והכלה משעות ההתארגנות בבוקר, דרך הצילומים ועד כניסתם לאולם, ורבים אינם מוותרים על ההזדמנות להתנייד ברכב מפנק, נוח ואלגנטי ביום המאושר בחייהם.

השכרת רכב לחתונה היתרונות אל מול החסרונות

יתרונות
בראש ובראשונה, יש להביא בחשבון את עניין הנוחות. רכב קטן וצפוף עשוי להיות בעייתי כשזה נוגע ליום החתונה, מאחר שהכלה עשויה להתקשות בכניסה ויציאה מהרכב בגלל שמלתה ויש צורך בבגאז' גדול שיאחסן את הציוד של הזוג והשושבינים. רכב יוקרתי, מרווח ומפנק מבטיח לחתן ולכלה חוויה נעימה, נוחה ומלהיבה, מתאימה למעמדם של החתן והכלה ביום חתונתם ולשאר הפינוקים שיום זה כולל. 

כמו כן, רכב בטיחותי, מתוחזק ואמין, ביום כה עמוס וגדוש בנסיעות ממקום למקום, הוא יתרון משמעותי שמקטין את הסיכוי לתקלות טכניות בדרך שעלולות לשבש את לוח הזמנים הצפוף. נוסף לכל אלה, כיאה לרכב חתן-כלה, תוכלו לקשט את הרכב כיצד שתרצו בהתאם למדיניות החברה ממנה אתם שוכרים את הרכב היוקרתי.

חסרונות 
החיסרון המרכזי בהשכרת רכב לחתונה הוא, ללא ספק, המחיר. חתונות כיום אינן עסק זול, החתן והכלה עשויים למצוא את עצמם משלמים אלפי שקלים, כדי להבטיח לעצמם את חתונת חלומותיהם. אף על פי שמדובר בהוצאה כספית לא מאוד יקרה בהשוואה להוצאות חתונה אחרות, הוצאה זו כמובן מצטרפת אל שלל הוצאות החתונה העלולות לקרוע את הכיס.

דברים שצריך להביא בחשבון

שכרו את הרכב כמה שיותר זמן מראש
ככל שיום החתונה מתקרב מפלס ההתרגשות עולה וקשה לחשוב בבהירות. עדיף שתבצעו השכרת רכב לחתונה עוד בשלבים המוקדמים של הארגונים והסידורים, או לכל הפחות כמה ימים לפני החתונה, כדי שתוכלו לבחור את הרכב המתאים עבורכם ביותר כשאתם רגועים, נינוחים ולא לחוצים.

שכרו רכב בחברה אמינה בלבד
אם כבר החלטתם להשקיע ברכב שכור לחתונה, אל תיקחו סיכונים מיותרים ובחרו לבצע את ההשכרה בחברת השכרת רכבים אמינה ומקצועית בלבד. כל המטרה של רכב שכור לחתונה היא שביום החתונה עצמו תהיו בראש שקט, ופנייה אל חברה אמינה ומוכרת תבטיח לכם שלא תהיינה בעיות ברגע האחרון ושאכן תקבלו את הרכב שרציתם כשהוא מתוחזק ובטיחותי לשימוש.

משך ההשכרה
זוגות רבים בוחרים לשכור ביום החתונה שלהם רכב לתקופה קצרה יותר כמו למשך יום אחד בלבד, כלומר – 24 שעות. עם זאת, ישנם זוגות שיבחרו להאריך את משך ההשכרה לכמה ימים נוספים, במיוחד אם הם מתכננים לצאת לירח דבש מיד אחרי החתונה והם מעוניינים שהרכב היוקרתי ישרת אותם למשך החופשה. בסוף, משך ההשכרה תלוי בכם, בתכנונים שלכם ובלוח הזמנים שהצבתם לעצמכם, רק אל תשכחו להחזיר את הרכב בזמן כדי שלא תחויבו בעלות נוספת.

סוג הרכב
בחרו רכב שיתאים למעמדכם כחתן וכלה. עדיף כי רכב חתונה יהיה בדגם יוקרתי ומלא בסטייל, כמו רכב גג נפתח, לימוזינה ואפילו רכב אספנות שמור היטב. אל תפנו לחברה להשכרת רכב כדי לשכור רכב קטן וסטנדרטי, כי בחירה כזו תפספס את מהות הרעיון – אתם ראויים לחוויה יוקרתית ויוצאת דופן שתרשים את כולם.

עם מלווה או בלי מלווה
אם אתם אלה שרוצים לנהוג על הרכב, זה לגמרי אפשרי. עם זאת, החתן והכלה, בדרך כלל, אינם אלה שנוהגים על הרכב בפועל. אנחנו ממליצים לכם לאפשר לעצמכם להתפנק עד הסוף ולבחור מלווה שיסיע אתכם ממקום למקום ביום החתונה. מלווה זה יכול להיות בן משפחה קרוב או חבר שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות. אותו מלווה צריך להיות פיכח ועירני, כך שעליו להסכים שלא לשתות אלכוהול במהלך היום, וכמובן שעליכם לוודא שהוא מבין כיצד לתפעל את הרכב השכור.

קישוט הרכב 
רכבי חתן-כלה נהוג לקשט בסרטים, בזרים ובפרחים, מה שמעצים את האווירה החגיגית ואת מעמדם של הנוסעים ברכב. ישנן חברות השכרת רכב שכחלק מהשירות יוכלו למסור לכם את הרכב היוקרתי כשהוא כבר מקושט ומאובזר, מה שיכול לחסוך לכם עלויות בצורה משמעותית. אם בכל זאת אתם רוצים לקשט את הרכב השכור בעצמכם, תצטרכו לשים לב שאתם משתמשים בקישוטים שאינם עלולים לגרום לנזקים לרכב, כמו שריטות, שאריות דבק, קילופים וכדומה. 

המחירים של השכרת רכב לחתונה 
מחיר השכרת רכב לחתונה יכול לנוע בין 1,000 ל-2,000 שקלים ליום. מחיר ההשכרה תלוי במשתנים רבים, כמו דגם הרכב, האם השירות כולל קישוטים לרכב, צילומים בתוך הרכב עצמו וכדומה. אם תרצו שיחד עם שירות השכרת הרכב יגיע אליכם גם נהג צמוד, המחיר כמובן יעלה בהתאם.

לסיכום 

אם אתם מתחתנים בקרוב ומעוניינים בשירות השכרת רכב לחתונה, אנחנו מציעים לכם לפנות לחברת השכרת רכבים אמינה ומקצועית שתוכל לספק לכם את מבוקשכם על הצד הטוב ביותר. שיהיה במזל!