לקסוס השיקה השנה מתיחת פנים לרכב הפנאי הקומפקטי שלה, לקסוס UX 250h המונע בטכנולוגיה היברידית, Lexus Self־Charging Hybrid, והתחדש בשיפורי בטיחות, כמו הגברת קשיחות המרכב. מבחינת אבזור הנוחות, יש ברכב מערכת מולטימדיה חדשה בעלת קישוריות משופרת.

UX הושק לראשונה ב־2019, הפך לאחד הדגמים המבוקשים בשוק הפרימיום וב־2021 הגיע למקום השני במכירות, בסגמנט הפרימיום C SUV, עם נתח שוק של כ־13%. ללקסוס UX 250h מערכת הנעה היברידית מהדור הרביעי של לקסוס, עם מנוע בנפח 2.0 ליטר והספק של 184 כ"ס.

לקסוס UX 250h עם מתיחת הפנים, מאובזר במערכת מולטימדיה חדישה הכוללת מערכת הפעלה מתקדמת יותר, עם מסך מגע בעל ממשק הפעלה אינטואיטיבי יותר. כמו כן, ישנה מערכת זיהוי קולית חדשה הכוללת סייעת קולית, “Hey Lexus", המאפשרת לנהג/ת לבצע פקודות קוליות, כמו התקשרות לאנשי קשר בטלפון ותפעול עוד מספר מערכות רכב תומכות בטכנולוגיה. עוד במפרט האבזור, חיבור טלפון חכם באמצעות Apple CarPlay (חיבור אלחוטי) או Android Auto (חיבור חוטי).

UX 250h המחודש עבר שדרוגים המעניקים ביצועים משופרים בבטיחות, עם מערכת קדם התנגשות המסייעת בביצוע פניות בטוחות בצמתים ובהיגוי בחירום, מנגנון העוזר לנהג לנווט כדי להימנע ממכשולים בלי לעזוב את נתיב הנסיעה. עוד שדרוג נעשה במערכת בקרת השיוט, באמצעות רדאר המאט את המהירות בעקומות, ומשנה אוטומטית את מהירות הרכב בהתאם לרדיוס עיקול הכביש.

הדגם מוצע בשלוש רמות גימור, וכולל בין היתר (בהתאם לרמה): חימום מושבים קדמיים, כיוון חשמלי למושבים, מצלמה אחורית, סאן־רוף, מערכת שמע מתקדמת עם עשרה רמקולים, משטח טעינה אלחוטי לנייד, תא מטען חשמלי ועוד. החל מ־224,900 שקל ועד 254,900 שקל.