חברת מולטי ריטייל גרופ בע"מ הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת רשת צ'ק אפ (CheckUp) מרכזי שירות לרכב, לצמיגים ולמערכות נלוות- מחברת טכנוטיירס (ישראל) בע"מ. הרשת מונה 4 מוסכי צ'ק אפ עצמאיים וכ-10 סניפים של מרכזי שירות קטנים הפועלים בתוך מוסכי יבואני רכב או מוסכים עצמאיים, תמורת כ- 8.2 מיליון שקלים. השלמת העסקה כפופה להתקיימות מספר תנאים מתלים. 

איציק אוזנה, מנכ"ל קבוצת מולטי ריטייל גרופ, מסר: "אנו ממשיכים ליישם את האסטרטגיה שהצהרנו עליה בעבר אודות רכישות סינרגטיות. רכישת המותג צ'ק אפ (CheckUp) מרחיבה את סך השירות הניתן ללקוחות החברה בכל הקשור לעולם הרכב, וזאת כחלק מהחזון האסטרטגי להיות שחקן מוביל ומשמעותי, גם בעולם הרכב, מלבד עיצוב ושדרוג הבית. בכוונת החברה להמשיך להפעיל את הפעילות הנרכשת, תוך מינוף הסינרגיה בין הפעילות של צ'ק אפ לבין הפעילויות השונות של החברה, לרבות במישור השיווקי ובהיבטים הלוגיסטיים והתפעוליים".

רשת צ'ק אפ שמה לעצמה למטרה להעלות את רמת המודעות בקרב נהגים ונהגות, לחשיבות הטיפול בצמיגים וברכב כדי להבטיח נסיעה בטוחה ולשמור על איכות הסביבה. במסגרת פעילותה, רכישה והתקנה של מצברים לרכב, מכון בדיקת רכב ממוחשבת לפני קנייה, כיוון פרונט בטכנולוגיית תלת מימד ועוד.

במחצית הראשונה של 2022 הסתכמו הכנסות צ'ק אפ בכ-9.8 מיליון שקלים, והרווח התפעולי עמד על כ-1.5 מיליון שקלים. בשנת 2021 הסתכמו הכנסות צ'ק אפ בכ-19.6 מיליון שקלים והרווח התפעולי עמד על כ-3.1 מיליון שקלים.

כזכור חברת מולטי ריטייל גרופ, הבעלים של רשתות ACE ואוטודיפו, עם למעלה ממיליון חברי מועדון, השלימה לאחרונה את רכישת רשתות ביתילי, IDdesign ו Urban, המונים כ-30 סניפים בפריסה ארצית, ואת מפעל הרהיטים המשרת את פעילותן מקבוצת כרמל אחזקות.