הכתבה נכתבה בשיתוף מטרו מוטורס

 LEAPMOTOR היא החברה הצומחת ביותר מבין יצרניות הרכבים החשמליים בסין, כשהדגם T03, שמשווק עכשיו בישראל, הוא הנמכר ביותר בשנת 2021 בקטגוריית מיני. ה- T03 הוא דגם 5 דלתות אורבני המשתייך לקטגורית רכבי המיני. הוא מצויד במנוע בעל הספק של 108 כ"ס. ל-T03 סוללת ליתיום LFP מתוצרת REPT בעלת קיבולת של 41.2 קוט"ש עם צריכת אנרגיה של 157 וואט לק"מ המאפשרת לו טווח נסיעה ארוך במיוחד לקטגוריה זו של 280 ק"מ.

ה-T03 פותח ונולד מתוך ארכיטקטורת BEV, מה שאפשר להשיג תכנון אופטימלי של מודול הסוללה, להעניק טווח נסיעה ארוך יותר ולהפוך את ארגון המערכת ליעיל ובטוח יותר. שלדת גוף הרכב קומפקטית, מעוגלת ומשלבת קווים רכים ונוקשים יחד. אורכו של הרכב עומד על 3,620 מ"מ, הרוחב הוא 1,652 מ"מ, הגובה הינו 1,577 מ"מ ומשקלו 1,203 ק"ג, כאשר הגלגלים הם בגודל 15 אינץ' להם חישוקי סגסוגת אלומיניום. נפח תא מטען רחב בעומק של 210 ליטר.

LEAPMOTOR   TO3 (צילום: באדיבות היצרן)
LEAPMOTOR TO3 (צילום: באדיבות היצרן)

הרכב מגיע מאובזר במיוחד עם מסך מולטימדיה טאץ' גדול במיוחד בגודל 10.1 אינץ' המאפשר שליטה ובקרה על כלל מערכות הרכב, לוח מחוונים דיגיטלי מלא וצף בגודל 8 אינץ' ו- 11 חיישנים מלפנים ומאחור, המסייעים לנהג בעת חניית הרכב, כמו גם במצלמה אחורית מקורית. 

לרכב שלושה מצבי נהיגה בהתאמה אישית לאופי הנסיעה: אקו, ספורט וסטנדרט אשר שולטים גם על הרגנרציה של הרכב. כמו כן, שלושה מצבי היגוי: קומפורט, סטנדרט וספורט המופעלים באמצעות טכנולוגיית EPS. הנהג יכול לבחור במצב ההיגוי המועדף עליו בהתאם לכוח ההיגוי הנדרש, אשר יתגבר בהדרגה יחד עם מהירות הנסיעה, זאת לטובת בטיחות ושליטה אופטימלית ברכב. בנוסף, הרכב מכיל בלם יד חשמלי ומערכת AUTO HOLD. 

הדגם מוצע במבחר צבעים, כאשר המרכב בצבע משתנה והגג ומראות הצד בצבע שחור. הצבעים הניתנים לבחירה: כחול, אפור, לבן, שחור, כסוף וורוד, ללא תוספת תשלום. 

ברכב גג שמש פנורמי בגודל 42 אינץ', המאפשר הכנסת אור יום גדול אל פנים המכונית, כמו גם בתריס שמש חשמלי הניתן לפתיחה וסגירה בעזרת לחיצה על כפתור אחד. לרכב פנס קדמיים אוטומטיים ודינמיים ופנסי יום LED וכך פנסי LED מלאים אחוריים.

ברכב מערכות בטיחות עם אבזור מלא הכולל בקרת שיוט, מערכת EBD  לחלוקת עומסי בלימה, מערכת בקרת אחיזה, AYU למניעת סבסוב הרכב בפניות, HHC המסייעת בזינוק בעלייה, בקרת לחצי אוויר בצמיגים, התרעת סטייה מנתיב, התרעת אי שמירת מרחק וכן 2 כריות אוויר. 

תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור: "הבחירה של מטרו מוטור להשיק את ה-T03 של LEAPMOTOR באה לתת מענה לקהל רחב שמעוניין לרכוש רכב בקטגוריית המיני האורבני במחיר אטרקטיבי. מטרו מוטור מבטיחה ללקוחותינו מותגים באיכות ללא פשרות, שירות מסור ומעטפת שתלווה אותם בבטחה לאורך כל הדרך."

הכתבה נכתבה בשיתוף מטרו מוטורס