אחד האמצעים המומלצים ביותר לשימוש כיום עבור נהגים הוא תוסף דלק, שביכולתו לשפר את ביצועי המנוע שלכם. עדי פז, מומחה תוכן ומוביל דעת קהל בתחום הרכב והשיפורים, מבהיר למה כל כך חשוב לשים אותו, וכיצד הוא יכול לחסוך לכם כסף. 

שלא יעבדו עליכם: מה חשוב לדעת לפני שקונים צמיגים לרכב?

"תוסף לדלק אמור להיכנס לדלק, להעלות את האוקטן ובתהליך כימי לשרוף את הלכלוכים שהוא פוגש בדרך בכל המערכות, החל מצינורות הדלק ועד ראש המנוע", מסביר פז. 

לדבריו, "למרות שההנחיות הן לשים את תוסף הדלק כשהמיכל מלא, אני ממליץ לשים על חצי מיכל ואפילו פחות מזה על מנת להעלות את התמהיל. זה מנקה את האוטו, ואפילו גם פותר את הבעיה עבור רכבים שלא עוברים את הטסט בגלל זיהום אוויר". 

@ma.drive משיב/ה ל-@yonatan_vaknin18 k44 #סטייג1 #סטייג2 #stage1 #stage2 #רכביםבישראל #שיפורים #tune #tuning #שיפורי_רכבים #קופרה #vrs #mercedes ♬ צליל מקורי - Adi Paz - שיפור רכבים

"אפשר לשים תוסף לדלק פעם בחודשיים-שלושה, ובמיוחד ברכבים שעובדים קשה", מציין פז. "ברכבים ישנים יותר, מה שנקרא 'רכבים של סבתות', ששם מערכת הדלק עובדת פחות טוב, אני ממליץ לשים את התוסף כשרבע מהמיכל מלא".

הוא מדגיש כי "תוסף בשימוש קבוע אחת לתקופה יכול אף לשפר את צריכת הדלק, מאחר והוא שומר על ניקיון מכלולי אספקת הדלק ותורם לעבודה חלקה יותר של המנוע. את התוספים האיכותיים ניתן לרכוש בחנויות חלפים ובמוסכים".

עדי פז הוא מומחה תוכן ומוביל דעת קהל בתחום הרכב והשיפורים. לפרטים נוספים

עדי פז (צילום: באדיבות המצולם)
עדי פז (צילום: באדיבות המצולם)