סטטוס+: השירות הדיגיטלי שמלווה אותך בתביעת הרכב

בביטוח ישיר החליטו שגם ביטוח הרכב צריך לעבור מהפכה דיגיטלית – ומהיום, אפשר לעקוב אחרי סטטוס התביעה, להעלות מסמכים ולתאם ביקור שמאי או מוסך ישירות מהאפליקציה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
סטטוס+: השירות הדיגיטלי שמלווה אותך בתביעת הרכב
סטטוס+: השירות הדיגיטלי שמלווה אותך בתביעת הרכב | צילום: Shutterstock
3
גלריה

הכתבה נכתבה בשיתוף ביטוח ישיר

בשנים האחרונות נדמה שהעולם למד, במיוחד בתקופת הסגרים כתוצאה מהשתוללות וירוס הקורונה, איך לעשות כמעט כל פעולה אפשרית במדיה הדיגיטלית. עבור לא מעט אנשים זה התחיל ברכישות אונליין מאתרים בינלאומיים שמציעים סחורה מגוונת מאוד, מכל מותג אפשרי, בשלל מידות ופעמים רבות, גם במחירים קורצים בהשוואה לישראל. כך התחלנו לרכוש פריטי אופנה, אליהם הצטרפו עם הזמן מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים, צעצועים וכלי בית ועוד.

גם השוק הישראלי התפתח מהר מאוד בכל הקשור למכירות אונליין, כך שאנחנו נמצאים כיום במצב בו ישראלים רבים פחות נכנסים לחנויות פיזיות, ובמקום זאת מעדיפים להזמין מוצרים דרך האתרים והאפליקציות של אותם מותגים.

המהפכה הדיגיטלית איחרה מעט להגיע אל העולם הפיננסי. אחרי הכל, בעולם זה יש דגש גדול במיוחד על ביטחון ובטיחות, עם רגולציה קפדנית שמטרתה להבטיח כי המידע הרגיש של הלקוחות לא ידלוף וכמובן, לחסום פרצות שעלולות להביא לגניבות. אך כיום, אנו מבצעים גם יותר ויותר פעולות פיננסיות אונליין – העברות כספים בבנק, תשלומים שונים וכן הלאה.

שלב נוסף באותה מהפיכה מציגה עכשיו ביטוח ישיר, כשבאפליקציה שלה ניתן לנהל תביעות ביטוח באופן שקוף, פשוט וקל יותר מאי פעם.

המטרה ברורה: לאפשר לנו הלקוחות לדעת בכל רגע מה סטטוס התביעה שלנו, לקבל עדכונים שוטפים ולהתעדכן בפעולות שעלינו לעשות כמו העלאת מסמכים במקרה הצורך, תיאום הבאת רכב למוסך ועוד. והכל בממשק נגיש שמראה לנו את כל המידע לנגד עינינו, באופן ברור ופשוט – ללא ספק קפיצת מדרגה בתחום השירות אונליין בעולם הביטוח.

סטטוס+: השירות הדיגיטלי שמלווה אותך בתביעת הרכב
סטטוס+: השירות הדיגיטלי שמלווה אותך בתביעת הרכב | צילום: Shutterstock

בנוסף, ניתן לקבל בסטטוס+ מידע על זכויות כגון רכב חלופי, וכן לבצע תיאומים שונים באופן דיגיטלי, כמו גם להעלות מסמכים רלוונטיים. כמו כן, כל פרטי הספקים הקשורים בתהליך, מהמוסך, דרך השמאי ועד מנהל תיק הלקוח מטעם ביטוח ישיר, מונגשים באפליקציה עם פרטי הקשר שלהם.

חשוב במיוחד, עבור אלה מאיתנו שהתרגלו לנהל את חיי היומיום בוואטסאפ – בעזרת סטטוס+ ניתן להיות בקשר עם הנציג המלווה מטעם חברת הביטוח בוואטסאפ, ללא כל צורך לחכות על הקו למוקד השירות.

סטטוס+: השירות הדיגיטלי שמלווה אותך בתביעת הרכב
סטטוס+: השירות הדיגיטלי שמלווה אותך בתביעת הרכב | צילום: Shutterstock

הכתבה נכתבה בשיתוף ביטוח ישיר

תגיות:
ביטוח רכב
/
ביטוח ישיר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף