וולאר של ריינג' רובר הוא חלומו של כל אוחז בהגה

מצאתי את עצמי לא פעם ולא פעמיים אומר לעצמי "פששש" ושוקל מגורים בשכירות בתא המטען. הבעיה היא כמובן במחיר. אם אתם באמת בעניין של שופוני, הוא בול בשבילכם

אייל לוי צילום: עדי אבישי
וולאר של ריינג' רובר
וולאר של ריינג' רובר | צילום: יח"צ

במחיר למשתכן תצליחו לגייס את דגם הבסיס תמורת 578 אלף שקל. אבל בזה שאני נהגתי - 2,000 סמ"ק, מנוע דיזל, בתוספת החבילה והלאקשרי - הגענו ל–686 אלף שקל, והוא לא הכי גבוה. זה שמגיע עם מנוע בנזין 3,000 סמ"ק, 380 כ"ס, עם כל התוספות, יחצה את רף ה–800 אלף. רגע, חכו, לאן אתם הולכים? תקשיבו לבעל ניסיון. אולי כדאי לכם למכור את הבית? אל תפסלו את האופציה הזו על הסף.

נהגתי, כאמור, בוולאר שמגיע עם מנוע דיזל בנפח 2,000 סמ"ק, הנעה כפולה, שמסוגל להפיק מעצמו 240 כ"ס. במצב ספורט ניתן להרגיש את הזריזות שהרכב מוכן לספק. יש לו תיבה פלנטרית בעלת שמונה הילוכים. הוא מזנק ביעילות ותוך 7.3 שניות יגיע למאה קמ"ש. וכשהוא שם, אפשר להבין שאומנם מדובר בבן למשפחת לנד רובר, שאכלה הרבה סלעים בחייה, אבל ייעודו בחיים הוא כביש.

אז איך היה? אני די משוחד. בעיני ריינג' רובר זה יופי טהור, וכאן מדובר באחד הרכבים היפים והמרשימים, פנים וחוץ. מצאתי את עצמי לא פעם ולא פעמיים אומר לעצמי "פששש" ושוקל מגורים בשכירות בתא המטען. הבעיה היא כמובן במחיר. אם אתם באמת בעניין של שופוני, אין לכם במה להתבייש, וולאר הוא בול בשבילכם. לא תפסיקו להעלות תמונות משותפות לאינסטגרם. חיים של אושר ועושר. אם אתם מחפשים באותה סביבת מחיר רכב שיתגמל יותר את הנהג ונוסעיו, אני חושב שניתן למצוא משהו. במחירים האלה השמיים הם הגבול.

תגיות:
רכב
/
ריינג' רובר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף