מהיר, חזק ובמחיר אטרקטיבי: קימקו 550 נותן תחרות ל-T-MAX המיתולוגי

הקטנוע החדש שמגיע מטאיוואן הוא נאה, ספורטיבי ועוצמתי, ונותן את כל מה שדרוש לרוכב הבררן. חבל שהחברה לא השכילה להציג את כל אלה לקונה הפוטנציאלי

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
קימקו 550
קימקו 550 | צילום: אבשלום ששוני
2
גלריה

להנחית קטנוע, מוצלח ככל שיהיה, ולהצהיר שהוא המתחרה של ה-T-MAX האגדי, זה נשמע מעט יומרני - עד היום הרי זה לא באמת עבד. הכלי של יאמהה המשיך להוביל בכל תחום בקטגוריה שלו, וגם הניסיון של B.M.W עם ה-650-C לא ממש הצליח לפגוע במכירותיו של הענק היפני. עכשיו, הגיע ה-AK550 של קימקו הטאיוואנית, שמנסה לקרוא תיגר על ה-T-MAX.

בשביל לבחון האם באמת מדובר במתחרה ראוי לימאהה, לקחנו את הקטנוע החדש והמבטיח של היבואן עופר-אבניר לנסיעת מבחן בסוף שבוע קריר ושמשי, מושלם לרכיבה. הקטנוע, כך הבטיחו לי, נותן את כל מה שדרוש לרוכב הבררן – הנאה, כוח, מהירות, נוחות ויציבות. "והמחיר שלו, אטרקטיבי במיוחד", הבהירו.

מתחרה ראוי, שנותן את כל מה שדרוש לרוכב הבררן. צילום: אבשלום ששוני
מתחרה ראוי, שנותן את כל מה שדרוש לרוכב הבררן. צילום: אבשלום ששוני | מתחרה ראוי, שנותן את כל מה שדרוש לרוכב הבררן. צילום: אבשלום ששוני
תגיות:
ביקורת קטנועים
/
קימקו 550
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף