"סיוט שלא נגמר": ביקורת חריפה נגד הנתיב השיתופי בכביש החוף ואיילון

לאחר שהמיזם גרם להתארכות של כ־20־30 דקות במשך זמן הנסיעה של נהגים, רבים קראו לבטל את השינוי בנתיבים. ראש עיריית נתניה פיירברג: "משמשים כשפני ניסוי"

משה כהן צילום: מעריב אונליין
הנתיב המיוחד בכביש החוף
הנתיב המיוחד בכביש החוף | צילום: אבשלום ששוני

"במהלך שנים רבות אני חוזרת ופונה למשרד התחבורה בנושא היעדר עורקי תחבורה אל העיר נתניה וממנה – בעיה שהינה מהותית עבור תושבי העיר ופוגעת קשות בכלכלת העיר וברווחת תושביה", ציינה פיירברג־איכר במכתב דחוף ששיגרה לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ'. עוד היא מתריעה: "לא די בכך שלא קיימת תחבורה נגישה וזמינה בעיר נתניה, הרי שנוספו לאחרונה פתרונות ארציים חלקיים וזמניים, כאשר תושבי נתניה משמשים כמעין 'שפני ניסיון'. האחרון והמקומם שבהם הינו ביטול שני נתיבי תחבורה בכביש אחד (אחד מהם הוא שול - מ"כ) לטובת 'נתיב פלוס', ובכך נוצר כאוס תחבורתי מחריד כאשר תושבי העיר נצורים".

אולם לנוכח העומסים הכבדים שצפויים לנהגים שלא יהיו ברכביהם שני נוסעים, עדיין לא ברור אם המיזם יימשך גם לטווח הארוך, או שיעבור שינויים. אלא אם אכן נראה שינוי בהרגלי הנסיעה.

תגיות:
נתניה
/
הנתיב השיתופי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף