חברת YANGO השיקה אפליקציית הזמנת מוניות ללקוחות עסקיים

היישומון צפוי לגביר את התחרות. יניב אלפי, מנכ"ל החברה אמר: "לאחרונה הרחבנו את הכיסוי בפריסה הארצית ונכנסנו לערים חדשות והגדלנו את צי הנהגים שלנו"

משה כהן צילום: מעריב אונליין
מוניות yango
מוניות yango | צילום: אלירן אביטל
2
גלריה

השירות העסקי, נוסף לשירות הנסיעות הפרטיות, משרת ברחבי העולם למעלה מ־50 אלף לקוחות עסקיים ב־18 מדינות בעולם, והוא מאפשר מערכת בקרה על נסיעות החברה בממשק טכנולוגי מתקדם ובמחירים קבועים וידועים מראש.

אפליקציית המובייל Yango, מבית ענקית הטכנולוגיה Yandex, תאפשר ללקוחות להירשם לרשימת ההמתנה לשירות. בשירות החדש של Yango, המוצע לחברות וארגונים, מותאם הממשק העסקי לנייד ולמחשב ומאפשר מערך שליטה, פיקוח וניהול של כלל נסיעות העובדים. זאת, באמצעות מעקב מקוון עדכני, קביעת גבולות שימוש קבוצתיים או פרטניים לעובדים, שקיפות מלאה במחירים קבועים וידועים מראש ודיווח חודשי מרוכז.

צילום:  מריה טרויאנקר   yango מוניות
צילום: מריה טרויאנקר yango מוניות | צילום: מריה טרויאנקר yango מוניות

יניב אלפי, מנכ"ל Yango ישראל, אמר אתמול לרגל ההשקה: "לאחרונה הרחבנו את הכיסוי בפריסה הארצית ונכנסנו לערים חדשות והגדלנו את צי הנהגים שלנו".

תגיות:
מוניות
/
צרכנות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף