בסונול EVI פונים לכיוון חדש כדי לאפשר הקמת עמדות טעינה מהירה, צרכניות חשמל גדולות, גם במקומות שאין בהם תשתית חשמלית בעוצמה הדרושה. "אחרי פסח נתקין בצומת פלוגות עמדת טעינה מהירה שנייה. בגלל שבמקום אין קיבולת חשמל לשתי עמדות מהירות, העמדה הנוספת תשתמש במתקן אגירה שנקים ביחד עם BL אנרגיה, שיצבור את החשמל הזמין שכן יש, ובזכות האגירה נוכל לטעון במהירות ברגע שנצטרך". במקביל החלו בחברה לשלוח הודעות ללקוחות שסיימו לטעון, במסרונים או דרך האפליקציה, שהטעינה הסתיימה, כך שיפנו את העמדה לרכבים אחרים.
רכישת רכב חשמלי מבוססת כיום על האפשרות לטעון אותו מדי יום בבית או בעבודה, ולא להתבסס על זמינות רשת העמדות הציבוריות כמקור טעינה עיקרי. בבתים פרטיים אין בעיה, אבל במשותפים נדרש אישור של הוועד ולא תמיד יש מספיק חשמל ציבורי להתחבר אליו בחניון, במימון בעל הרכב. "המדינה חייבת להתערב בנושא הטעינות בבתים המשותפים, יש כבר מהלך של הסדרה שהתחיל בממשלה הקודמת, ואני מקווה שיושלם בידי הנוכחית", אומר שגיא. "אחת הבעיות היא בתים משותפים שלא לכולם יש חנייה, או שיש כמספר הדירות, אבל הן לא מוקצות לדירות ספציפיות, ולאף אחד אין חנייה קבועה שבה הוא יכול להתקין עמדה טעינה ביתית שתהיה זמינה לו".