בעולם חשמלי שבו כל מה שמפריד בין האדם הפשוט למכונית שעושה 0־100 קמ"ש ב־3.3 שניות הוא הלוואה בתנאי ריבית מצוינים, אנחנו מבינים שהסיפור הזה של ביצועים בכביש, בקו ישר, הניתנים לכל דכפין, כבר לא מרגשים אף אחד. אבל בכל מה שקשור לנהיגת שטח, קבעו כולם שכשמדובר בחשמליות, לנהיגת שטח של ממש הן לא כל כך מתאימות. ובכן, זה לא שטויוטה bZ4X הוא הרכב החשמלי הראשון בעולם שמכוון לשטח, אבל זו פעם ראשונה שבה אחד כזה מגיע למבחן רשמי של ממש.