הכתבה נכתבה בשיתוף חברת "המחשב שלי בע"מ"

המחשב שלי בע"מ היא חברה שהוכיחה את עצמה בשיקום הכלכלי בזמן משבר הקורונה. הקורונה הייתה מגפה עולמית מתמשכת, במגפה נדבקו מעל מיליארד בני אדם, התפשטות המגפה והמחלה בעולם עוררה בהלה, מלווה במשבר כלכלי משמעותי חריף ובהפחתה חדה של בני האדם בשוק העבודה, להמוני אנשים לא היה מושג איך להתקיים בזמן הקורונה, כיצד יביאו כסף ואוכל לילדים הביתה?

זהו מקרה אחד בו חברת המחשב שלי בע"מ הצילה אנשים בעניינם הכלכלי. במקום להתייאש ולהשתגע במה אפשר לעבוד, כשהנחיות המדינה היו לשמור מרחק מכל דבר, לשים מסכה בכל פינה וכל מקום, חברת המחשב שלי בע"מ אפשרה ומאפשרת עבודה מרחוק כלומר מהבית בלי כל דאגה ובלי מסכה, העיקר לעבוד ולהרוויח. תמיד עלול להיות מצב בו הקורונה עלולה לחזור, או לחילופין עלולה להיות מגפה או עניין דומה אחר.

העבודה בחברת המחשב שלי בע"מ מתבצעת בדרך כלל מבית המגורים של מי שבוחר לעבוד בחברה, באמצעות שימוש במחשב או בטלפון נייד בליווי חיבור לאינטרנט. חברת המחשב שלי בע"מ מציעה מגוון משרות בנושאי קלדנות, שיווק ופרסום ברשתות חברתיות למיניהם. חשוב לציין כי חברת המחשב שלי בע"מ היא ללא תרמיות, ללא בחינות קבלה קשות ומיותרות, ללא פירמידות והכי חשוב לא מצריכה תשלום קבלה כלשהו לחברה, כמו שהרבה חברות מציעות.

עניין נוסף. בחברת המחשב שלי בע"מ, הוא שאיננה מצריכה קוד לבוש מסוים והתארגנות מיותרת לפני כן, כמו כן אין מגבלה של שתית קפה או סיגריה או לשמוע מוזיקה. כל מה שעוזר להתרכז יותר טוב בעבודה מתקבל בעבודה מהבית בחברת המחשב שלי בע"מ.

אפשרות העבודה היא מרחוק כך שהיא מרחיבה את הזדמנויות התעסוקה למגוון מגזרים אשר מתקשים להשתלב באופן מלא או חלקי או בכלל במעגל התעסוקה, למשל הורים לילדים קטנים. ישנם הורים שלא מסוגלים לשלוח את ילדיהם לגן מסיבה כלכלית ושאינם יכולים לשלם את עלויות הגן המתבקשות, או שלילדים מאוד קשה ללכת לגן מסיבות רגשיות וכדומה וחייבים את השגחת ההורה. איך ההורה יכול גם לשמור על ילדיו וגם לצאת מהבית לעבוד. זהו דבר כמעט בלתי אפשרי ומתיש. לכן בחברת המחשב שלי בע"מ תוכלו למצוא מגוון משרות המיועדות בדיוק למצבים אלו שההורה יכול גם לעבוד מהבית וגם להשגיח על ילדיו.

מקרה נוסף של סוג אוכלוסייה שלא יכולה לפרנס את עצמה היא אנשים בעלי לקויות/מוגבלות בתפקוד היומיומי שלהם. אמנם המדינה עוזרת במקצת, אבל עדין זה לא מספיק בשביל האנשים המתקשים למלא את בתיהם ולדאוג לצרכי החיים שלהם, בעוד שמצופה מהם לנסות ולצאת בבוקר מהבית, ולתפוס מונית או אוטובוס ולהגיע לעבודה. ואולי אין מעלית ויש רק מדרגות ובסופו של דבר הם מאחרים. נוסף על כך הם צריכים לסבול מחשבות של עובדים אחרים שמסתכלים מהצד, מרחמים עליהם ואולי גם לועגים להם, כך שעבודה בחברת המחשב שלי בע"מ יכולה לספק להם עצמאות מבלי לצאת אפילו מהבית לכל "הסבל הזה".

עובדה נוספת, שחברת המחשב שלי בע"מ יכולה להיות מאוד מועילה לאוכלוסייה, שמתקשה להגיע למקום העבודה, מכיוון שמיקום העבודה רחוק מאוד, מדובר פה באנשים שמקום העבודה שלהם במרחק של שעות מהבית וצריכים לצאת בשעה לפני זריחת השמש כדי להגיע לעבודה, שלא נדבר על אנשים שאין ברשותם רכב וצריכים להתנייד אך ורק בתחבורה ציבורית. כאן חברת המחשב שלי בע"מ מספקת עבודה שהיא מרחוק, כלומר מהבית ואנשים לא צריכים לקום כל כך מוקדם. כי לא רק שמדובר פה בשעות עבודה שהן לא מוקדמות ביום אלא שהאנשים שבוחרים להתעסק בזה, לא צריכים להכביר חשיבות בדבר, הם פשוט יכולים להחליט בעצמם את לוח הזמנים של עבודתם, מכיוון שהיא מהבית.

בעבר ועד היום חשוב לזכור שאנו תושבי מדינת ישראל מוקפים אויבים ממדינות הסמוכות לנו ועדין יש מלחמות ועדין מתרוצצים חופשי טרוריסטים ברחובות הערים בישראל ואנשים מפחדים לצאת מהבתים לכיוון מקום העבודה שלהם. במצבים מסוימים אפילו הממשלה אומרת שחל איסור לצאת מהבתים, על מנת להישאר מוגנים ואז נוצר מצב שאין עבודה, אין פרנסה, אין אוכל לילדים או לאנשים עצמם.

בקשר למדינה. יש מצבים שהיא מספקת השלמת הכנסה לא מאוד גבוהה לאוכלוסיית השכירים בגלל המצב הבטחוני. ומה לגבי אנשים עם עסק עצמאי? שיסתדרו?! לכן, מכיוון שאי אפשר לסמוך על המדינה במצב הזה חברת המחשב שלי בע"מ מאוד מועילה בעניין. אפשר להישאר מוגנים בבית ולא לצאת לשום מקום ולהמשיך לעבוד בלי שום בעיה ויותר מזה, אם צריך לעזוב בגלל המצב הבטחוני למקום אחר באופן זמני, גם את העבודה אפשר לקחת למקום אליו מתפנים כל עוד יש מחשב נייד וטלפון חכם וחיבור לאינטרנט.

לסיכום חברת המחשב שלי בע"מ מצוינת ויעילה ומדברת לכלל סוגי האוכלוסייה, מבעלי מוגבלויות ועד הורים שצריכים להישאר לבד עם הילדים בבית. פשוט להצטרף ולהתחיל לעבוד בלי מורכבויות.

המחשב שלי בע"מ , ח.פ. 516538477

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת "המחשב שלי בע"מ"