הכתבה נכתבה בשיתוף היי-בוב

פלטפורמה זו מאפשרת לחברות הזנק ( סטארט אפ ) וארגונים גדולים לנהל את כוח האדם שלהם בצורה יעילה, חסכונית ומהירה יותר, ולשפר משמעותית את ניהול נתוני העובדים החל מאנשי המקצוע השונים ועד לאנשי ההנהלה.  

היי-בוב – ניהול עובדים בטכנולוגיית HR
היי בוב הינה פלטפורמת HR אשר מחוללת מהפיכה בתחום ניהול משאבי אנוש בחברות הזנק ( הייטק ) אירגונים גדולים או חברות המעסיקות עובדים רבים. באמצעות פלטפורמת היי-בוב ניתן ליעל את הדרך שבה מראיינים וקולטים עובדים חדשים ולאחר מכן מטפחים ומקדמים אותם בתוך החברה. פלטפורמת היי-בוב מאפשרת מעקב מדויק אחר הביצועים והמעורבות של כל עובד בחברה, רישום שעות העבודה כולל עבודה מן הבית וחופשות, גישה נוחה יותר לכל עובד אל ההטבות והזכויות שלו כדוגמת שירותי בריאות, תוכניות פרישה וכדומה, ומאפשרת למעסיקים לנהל את המשימות והמטלות טוב יותר על ידי קביעת יעדים ומעקב אחרי ההתקדמות. באמצעות היי-בוב, הן ההנהלה והן העובדים מתקשרים, חולקים מידע ונהנים משיתוף פעולה נוח וקל הרבה יותר תוך חסכון משמעותי בכסף וזמן. 

היבוב - מאפשרת לחברות הזנק וארגונים גדולים לנהל את כוח האדם שלהם בצורה יעילה, חסכונית ומהירה יותר (צילום: unsplash)
היבוב - מאפשרת לחברות הזנק וארגונים גדולים לנהל את כוח האדם שלהם בצורה יעילה, חסכונית ומהירה יותר (צילום: unsplash)

רוני זהבי, מנכ"ל ומייסד שותף של הי בוב
רוני זהבי, בעל תואר שני בסוציולוגיה ארגונית מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון בהיסטוריה מאוניברסיטת תל אביב, הוא מנכ"ל ומייסד שותף של HiBob החל משנת 2015. קודם לכן שימש כ  - EIR  בחברת Bessemer Venture Partners והיה מייסד שותף בחברת TEAM 8. הקמת פלטפורמת ה- HR הי בוב הגיעה על רקע ההבנה כי ניהול נכון של משאבי אנוש בחברות קטנות כגדולות הינו משמעותי ביותר להצלחת החברה, ותורם משמעותית הן לשביעות הרצון של העובד והן לשליטה בנתונים מצד המעביד לניתוח מוצלח יותר של תפוקת ותרומת העובד לחברה. באמצעות הי בוב ניתן להפיק מידע מדויק ואפקטיבי על כל עובד מכל דרג, מהבכיר ביותר ועד לזוטר ביותר, לבחון את תפקודו, מעורבותו והתקדמותו ועל ידי כך לתגמל או לעודד אותו להתפתחות משמעותיות יותר בתפקידו. 

ניהול משאבי אנוש הינו בעל חשיבות מכרעת להצלחת כל עסק 
פלטפורמת HR  כגון היבוב מאפשרת לדרג הניהולי לסנן, למיין ולקלוט עובדים חדשים מכל תחום, לעקוב אחר התקדמותם במשימות השונות וביעדים שנקבעו, לבדוק את המעורבות שלהם, את רישום ימי החופשות ושעות העבודה שלהם ( כולל גם עבודה מן הבית ) ועוד. היבוב הינה טכנולוגיה פורצת דרך לניהול נכון של משאבי אנוש תוך חסכון משמעותי בזמן וכסף. היבוב הינה הדרך המועילה, היעילה והמהירה ביותר לתכנון נכון של ההון האנושי בכל בית עסק. 

הכתבה נכתבה בשיתוף היי-בוב