ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ישראלית, נבחרה בימים אלה לשמש כיועצת מדעית למותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי AVENE (אוון). במסגרת זו תשתתף בקמפיינים של המותג אוון במטרה להעביר את המסר המדעי של המותג בפעילויות כגון: סרטוני הסבר, פעילות בדיגיטל ברשתות החברתיות, כתבות תוכן ועוד. כמו כן תייצר ד"ר אקרמן תכנים מקצועיים עבור אוון ותיקח חלק בהיבט המקצועי של אירועי המותג, השקות וימי עיון מקצועיים. 

לדברי לירון גרנות, מנהלת מותג אוון בישראל: "הבחירה בד"ר אקרמן נועדה להנגיש לקהל הרחב מידע רפואי מהימן, במסגרתו תחשוף את הפתרונות המהפכניים אותם מציע המותג ותעמיק את המודעות והערכים של אוון בתחום הדרמו-קוסמטיקה.

אוון AVENE הינו מותג דרמו קוסמטי מוביל ומבוסס מחקרית לטיפול בעור רגיש המיוצר במעבדות המחקר והפיתוח של חברת התרופות הצרפתית פייר פאברה תחת סטנדרטיים קפדניים ובקרה דרמטולוגית. מוצרי החברה מבוססים על המים הטרמליים הנשאבים ישירות ממעיינות AVENE בצרפת. המים הייחודיים נחקרו במעל ל-150 מחקרים שונים ונמצא כי הם מרגיעים גירויים, אנטי דלקתיים ומרככים את העור. המותג מציע מגוון רחב של מוצרים לטיפול בעור רגיש ובבעיות עור שונות, וכן מוצרי הגנה מהשמש.