בית הספר הגבוה לאיפור IL MAKIAGE משיק קורס חדש ומתקדם לעיצוב שיער HAIR DESIGN PRO המיועד לקהל המאפרות בוגרות בית הספר ולכל מי שרוצה להרחיב את הידע בעולמות הביוטי ולהרחיב יכולות ואפשרויות עבודה. הקורס מתמקד בטכניקות מתקדמות לעיצוב השיער, הבנת סוגי השיער שונים, התמודדות עם שיער בעייתי, תסרוקות לתצוגות וצילומי אופנה, טרנדים, כלות ועוד. 

לאחר שבית הספר הכשיר את רוב המאפרות בישראל, עם אלפי בוגרות בשנה, הוחלט להסב את הניסיון המקצועי של בית הספר גם ללימודי השיער המקצועיים, זאת לאור הביקוש הגובר בקרב הצרכנים וקהל המאפרים, להענקת טוטאל לוק מושלם ללקוחות.

הקורס בן 18 מפגשים בהדרכת מעצבי שיער מובילים בתעשייה ביניהם: רויימי בנג'מין, לימור רוזן, רוית אלישיקוב, יוליה יאמפולסקי, לנה אויסלנדר, נויה טור, שי הל דפני, עדי דומיין, רחלי נכון, עינב כהן, ורד יצחקי ושירן שמש. המורים המקצועיים מובילים קמפיינים של חברות גדולות ועובדים באופן שוטף עם סלבריטאים וכלות. בנוסף יערכו שני ימי צילום בסיום הקורס. 

IL MAKIAGE. בית הספר לאיפור ועכשיו גם לעיצוב שיער (צילום: אילנית רוטהולץ כהן)
IL MAKIAGE. בית הספר לאיפור ועכשיו גם לעיצוב שיער (צילום: אילנית רוטהולץ כהן)

עם הרישום לקורס ניתנת ערכת ציוד מקצועית עם ציוד באיכות גבוהה, הכוללת: תיק מקצועי ובו בובת אימון, פן מקצועי, מסלסל מקצועי, סט מסרקים ומברשות, מגוון חומרים לעיצוב השיער, חימר ועוד.

המשתתפים יהנו מלמידה והתנסות בטכניקות יסוד ועד טכניקות מתקדמות ביותר המתאימות לעבודה עם קהל פרטי כמו כלות וערב, ועד להפקות מסחריות והפקות אופנה, טרנדים, הבנה של מבנה הפנים והתמודדות עם בעיות שיער שונות. בנוסף כולל הקורס שיעורים בשיווק וקידום העסק כדי להצליח כעצמאים. IL MAKIAGE נותנת גם את האופציה לבוגרות ובוגרים מצטיינים בקורס להצטרף ולעבוד ברשת עם מגוון אפשרויות עבודה. כמו בשירות מאפרת עד הבית, בחנויות הרשת, אסיסטנטיות ומורות בסדנאות וקורסים.

עלות: החל מ-6500 שקלים הכוללים את ערכת הציוד המקצועית. הקורס יתקיים בכל בתי הספר של איל מקאיג': בתל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה, כרמיאל ובני ברק.