כבר מזמן מנהלות כח אדם, סמנכ"לי משאבי אנוש, הד האנטרים, מנכ"לים, סמנכ"לים וכל מי שמחפש לפרסם מודעות של "דרושים עובדים" יודע שהמקום הטוב והיעיל ביותר לכך הוא ברשת. מחפשי עבודה, תרים באתרי הדרושים אחר מודעות רלבנטיות, זה נח לכולם. מאפשר חיתוך ומיקוד ודורשי העבודה נחשפים למגוון עצום של משרות מותאמות.

למרות ההיצע באפליקציות ואתרים המיועדים לגיוס עובדים, האתר החדש אפטיל וורקס, תופס מקום כאתר משמעותי עבור מחפשי העבודה כאתר חובה. הסיבה לכך טמונה במהפכה העסקית שהאתר הזה מציע דווקא עבור מקבלי ההחלטות, כלומר המפרסמים מודעות דרושים עובדים.

מודעות "דרושים עובדים" - פרסם כפי יכולתך

המודל העסקי המיוחד של האתר מציע לבעלי העסקים והחברות המבקשות לפרסם מודעת דרושים, מנוי על סך 200 שקלים לחצי שנה בלבד. המנוי מאפשר פרסום ככל שתרצו בפרק זמן ארוך במיוחד למציאת עובד שישה חודשים. הכוונה לא רק לפרסם מודעת דרושים אחת במשך חצי שנה בעלות משתלמת, אלא כמה מודעות שתחפצו.

מה שהופך את האתר לאטרקטיבי במיוחד עבור חברות גדולות. לאלה יש כמעט בכל זמן נתון, לפחות מודעת דרושים אחת בקנה, לפעמים אף יותר. ה"מנוי" הזה חוסך זמן והתלבטויות. מנהלת משאבי האנוש, או המגייס יכול לפרסם בלי סוף, באותו מחיר. זאת ועוד, ניתן לפרסם את אותה משרה בווריאציות שונות ובכך להגיע למספר רחב יותר של מועמדים פוטנציאלים.

מצד המועמדים, היות והאתר מרכז את החברות הגדולות והמשמעותיות במשק הוא כמובן המקום בו הם רוצים להיות וכך מאגר המועמדים גדל בהתמדה.  בסכום של 200 שקלים לחצי שנה, גם בעל עסק קטן יכול לעמוד בלי קושי כשהוא יודע שהוא יכול לפרסם בפרק זמן שיבטיח לו את העובד המתאים ביותר.

עם הפנים לעידן החדש

עולם התעסוקה משתנה ומתעדכן. גם אצלנו כמו בעולם הגדול, מעסיקים מסתכלים קדימה והיום המגמה ההולכת וגדלה בשוק העבודה, כחלק מתהליך האורבניזציה שכולנו ערים לו, צמצום זיהום האוויר, התנועה והפקקים, עלויות גבוהות של שכירות ועוד. היא שיותר ויותר חברות מחפשות להעסיק עובדים מהבית. בד בבד עם הגידול בפרילאנסים בתחומים שונים. אתר "אפטיל וורקס" כאתר עכשווי ומעודכן, נותן תשומת לב רבה, יותר מהאתרים המקבילים לו, לעבודות מסוג זה. חלק נכבד באתר הדרושים מותאם לדורשי עבודה מהבית ולפרילאנסים. מתוך הבנה כי זהו העתיד התעסוקתי. מעסיקים המחפשים לחסוך בעלויות פונים יותר ויותר לחפש עובדים עצמאיים, האתר מציע להם פלטפורמה מצוינת לפרסום ומאגד עבורם קהל גדול וממוקד של מחפשי עבודה מהבית, בהם סטודנטים, אמהות, פרילאנסרים ועוד לכל אפשרויות התעסוקה שעומדת בפניהם.  

בנוסף, תוכלו למצוא כאן דגש על בעלי מקצוע עצמאיים המציעים מגוון שירותים, לפי אזור. לוח מורחב למורים פרטיים, מטפלים ועוד. כך, גם בעלי עסקים קטנים וביתיים יחסית יכולים להגיע לקהל יעד גדול במחיר שווה לכל נפש.

חיפוש עבודה היקפי

ב"אפטיל וורקס" מבינים שגם פרסום טוב צריך פרסום. ברור למנהלי האתר שמעסיק פוטנציאלי מחפש לגייס עובדים יש לו עבודה רבה במיון, חיפוש ובחירת המועמד המתאים, במיוחד כשמדובר באיוש מספר משרות. אין למעסיק או מי מטעמו את הזמן להתעסק בהפצת המודעה כדי שתגיע לקהל רחב ככל האפשר. זו הסיבה שב אפטיל וורקס עושים זאת עבורו. האתר עצמו מקודם ומופץ ברחבי הרשת וברשתות החברתיות. כך שעם פרסום המודעה באתר היא מופצת ומפורסמת גם מחוץ לאתר בכל רחבי הרשת המטורגטים ל"דורשים עובדים" מה שמבטיח גישה מהירה ורחבה למועמדים פוטנציאלים בלי לבזבז זמן יקר בפרסומים שונים ובהפצה. פרסום אחד באתר מספק גישה לכל הרשת.

לא רק דרושים

הפלטפורמה של האתר מציעה, כשרות נוסף, מגוון לוחות רלבנטיים עבור קהל היעד של מעסיקים ועובדים כאחד. כך תמצאו באתר לוחות יד 2 בתחומים שונים, מאמרים מקצועיים ומקיפים שיסייעו לכם בתהליך הגיוס וכן שפע של מידע עבור דורשי העבודה שיתנו לכם יתרון במציאת המעסיק המותאם לכם. האתר מספק תמיכה מלאה במשך 6 ימים בשבוע. ידידותי למשתמש. מעוצב באופן מודרני, פשוט ונח.

לפרטים נוספים הקליקו כאן