כל אחד רוצה להצליח, אבל הדרך להגשים את החלום ולהיות הכי טובים לא תמיד קלה. לפי מחקרים שנערכו לאחרונה, רק 8% מהאנשים מגיעים להצלחה ומגשימים את החלומות והיעדים שלהם בנוגע לקריירה. מה מבדיל את הקבוצה המצומצמת הזו מ – 92 האחוזים האחרים? מה הם עשו אחרת כדי להיות באמת יוצאי דופן?

מתוך ניסיון להבין ולזקק את אותם ה-X פקטורס שמובילים להצלחה, אתר "לימודים ישראל" החל ב- בפרוייקט חדש ומראיין אנשים מעוררי השראה המצליחים בתחומם שמכירים את הנעשה בשטח ממקור ראשון.

באתר עולים ראיונות עם אישים ממגוון תחומים המשתפים את הקוראים מחוכמתם ומניסיון החיים העשיר שלהם וחושפים טיפים להצלחה בתחום. בראיון ניתן לגלות בין היתר כיצד הגיעו אנשים אלה לעיסוקם הנוכחי ואיך הבינו כי מצאו את ייעודם בחיים, ולקרוא על ההחלטות הגורליות שקיבלו לאורך הקריירה. המרואיינים מתייחסים גם לשינויים שעוברים על התחום שבו הם עוסקים, מה שיכול לעזור לקוראים להכין את עצמם לאתגרים עתידיים בשוק של מחר.

זיו קורן צילום: בנימין אדם
זיו קורן צילום: בנימין אדם


בין הכתבות האחרונות בסדרה אפשר למצוא ראיון עם צלם העיתונות הוותיק זיו קורן, שמשתף את הקוראים בכלים שלדעתו הופכים צלמים מוצלחים בשוק המשתנה של היום; ראיון עם ד"ר ליאת יקיר, המוכרת מצוות המומחים של התכנית "חתונה ממבט ראשון", על מחקריה על הבסיס הגנטי לאהבה ולרגשות; שיחה עם המדליסט האולימפי אורי ששון על החלטתו לשלב את הקריירה בספורט עם לימודי פסיכולוגיה ועל הכלים שבונים לדעתו ווינרים אמיתיים; ראיון עם פרופסור עמוס רולידר שבו הוא משתף באתגרי ההורות בדור ה – Y ובקשר של הדילמות הללו ללימודי מדעי ההתנהגות; ועוד שלל כתבות.

יוזמה זו נולדה מתוך הבנה שצעירים מתמודדים לא פעם עם התלבטות לא פשוטה בדרך לבחירת מסלול לימודים או בהתחלת דרכם המקצועית, ולכן שואפים לספק לגולשים עצות מתוך ניסיונם הפרקטי של האישים שחוו הצלחה.

רוית אסף   צילום: סטודיו OM
רוית אסף צילום: סטודיו OM

אתר "לימודים בישראל" הינו אתר לימודים אשר הוקם לפני כ-20 שנה מתוך מטרה לייעץ ולכוון את אלו אשר מתלבטים בבחירת מסלול לימודים וקריירה. באתר מסתייעים כחצי מליון גולשים בחודש, בין אם במידע על מסלולי הלימוד השונים למתלבטים או בין אם בכלים חינמיים העומדים לרשות סטודנטים פעילים כגון לוח מלגות חינמי ובו אלפי מלגות לימודים, לוחות דרושים ודירות לסטודנטים ועוד.