פירמת עורכי הדין ש. הורוביץ ושות' העניקה אתמול מלגות לתלמידי הפקולטות למשפטים באוניברסיטת תל אביב והאוניברסיטה העברית במסגרת ציון 100 שנים להיווסדה.

השותפים הבכירים במשרד העניקו לסטודנטים מלגות בהיקף כספי כולל של 100 אלף שקלים, שחולקו ל-10 סטודנטים: חמישה מהאוניברסיטה העברית וחמישה מאוניברסיטת תל אביב.

הטקס התקיים בנוכחות השותפים הבכירים עו"ד אלקס הרטמן ועו"ד טל בנד, וכן שותפים, עורכי דין ומתמחים מהמשרד. מטעם הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית ברך פרופ' יואב דותן, פרו-דיקן ויו"ר הקתדרה למשפט ציבורי. את אוניברסיטת תל אביב ייצג דיקן הפקולטה למשפטים, פרופ' ישי בלנק, שברך את מקבלי המלגות והודה למשרד על השותפות ארוכת השנים.

עו"ד בנד סיפר למקבלי המלגות על לידתו וצמיחתו של המשרד בירושלים, וציין את הסמליות בכך ש"הסניף" בתל אביב נפתח בעיצומה של מלחמת השחרור, כשירושלים נצורה ומופגזת, שעה שציינו את איחודה כבירת ישראל.

עו"ד הרטמן ברך את הזוכים במלגות ודיבר על חשיבות החינוך המשפטי של הדור הבא: "מקצוע עריכת הדין נשען על התשתית של האקדמיה וההצטיינות בלימודים נותנת קרש קפיצה טוב להשתלבות בצמרת המקצוע. מי יודע - אולי עוד תצטרפו אלינו בהמשך דרככם".