AllJobs, הפלטפורמה המתקדמת והגדולה בישראל לניהול קריירה ולגיוס עובדים, משיקה קמפיין בין שלושה חלקים בהובלת תם אהרון. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בפלטפורמות הדיגיטל השונות וברשתות החברתיות, ויציג מונולוגים של אהרון על שוק התעסוקה, הסבה מקצועית ועבודה בהייטק. 

הקמפיין נשען על המסר: "AllJobs - האתר הגדול ביותר לחיפוש עבודה ולכן לא משנה מה אתם רוצים להשיג מהעבודה, ב-AllJobs תמצאו זאת".

שוק העבודה בישראל נמצא בביקושי שיא לידיים עובדות, במקביל לאחוז אבטלה נמוך מאוד מזה שלוש שנים (3.7%). הביקושים לעובדים חוצים ענפים, תחומים ומיקום גיאוגרפי, ממלצרות ועד למומחה סייבר. מספר המשרות עומד על למעלה מ-40 אלף משרות באתר AllJobs והשיח סביב שוק התעסוקה והייטק במקבל משקל מרכזי בחיינו. AllJobs הפלטפורמה המתקדמת והגדולה ביותר בישראל לקריירה וגיוס, עושה סדר בבלגן ומסייעת לדורשי העבודה למצוא את הקריירה הבאה שלהם, להתקדם בהסבה מקצועית ולהיכנס או לשדרג את העבודה בתחום ההייטק. 

הקמפיין שיעלה השבוע, מבית AllJobs ובשיתוף משרד הפרסום 'חוליגנס', עוסק באפשרויות השונות של העובדים ודורשי העבודה, החל מחיפוש עבודה בתחום ההייטק, הסבות מקצועיות וקידום, וחיפושי עבודה בשוק העבודה הכללי. 

המסר המרכזי, הוא: "לא משנה מה אתם רוצים להשיג מהעבודה, ב-AllJobs תמצאו את זה". 

קמפיין alljobs (צילום: באדיבות alljobs)
קמפיין alljobs (צילום: באדיבות alljobs)

את הקמפיין נבחר להוביל תם אהרון בפעם השנייה לאחר הצלחת הקמפיין האחרון בהובלתו ויקודם בשבועות הקרובים בפלטפורמות השונות, ביניהם: רשת 13, יו-טיוב, פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, Ynet, GoogleDiscover, Google Search.

הילה מוסקל, סמנכ"לית שיווק דיגיטל ותוכן, AllJobs: "שוק התעסוקה חווה בשנה האחרונה תנודות רבות וביקושי שיא לעובדים בכלל התחומים והענפים. העובדים מחפשים את הקריירה הבאה והמעסיקים רוצים את העובדים הטובים ביותר. AllJobs היא הפלטפורמה הגדולה, הוותיקה והרחבה ביותר בשוק התעסוקה וכנראה שכל מה שתחפשו על מקום העבודה שלכם תמצאו כאן. אנו עושה סדר בבלגן ומסייעת למעסיקים ולעובדים למצוא את מה שהם מחפשים; מקום עבודה חדש, שדרוג מקצועי, העלאות שכר ותנאים והסבה מקצועית".