אחד הכישורים המשמעותיים ביותר כיום בשוק העבודה הוא כישורי השפה האנגלית שלנו, הן מבחינה אישית והן מבחינה קרייריסטית. ידיעת השפה מאפשרת התקדמות בכל תחומי החיים ופותחת בפנינו דלתות רבות, מבחינה אקדמית ואישית כאחד.

ואולם, מי שאיננו שוחה במימיה הקרים של השפה, יכול לחשוש מעט להכנס בעובי הקורה ולהתחיל בלמידה אינטנסיבית. על כן, הדגש בבית הספר בו בוחרים ללימוד השפה הוא משמעותי במיוחד. הוא זה אשר ייצור עבורך את ההבדל מעמידה במקום לעומת הצלחה כבירה.

למידת שפה, בין אם לטובת הרחבת הידע ובין אם לטובת קידום בקריירה הכרחי שתיעשה בפלטפורמה אשר מאפשרת לך להרגיש בנוח, בנועם, עם הלמידה ועם התירגול, עם המורים ועם קצב ההתקדמות שלך. באמצעות הבחירה הנכונה בבית ספר לאנגלית שמותאם עבורך ומעניק לך קרקע פורייה להתפתחות וכתף תומכת, ניתן להגיע ליעד ולהצליח בגדול.

מה חשוב לבדוק כשבוחרים בית ספר לאנגלית?
משהגעת להחלטה כי הגיע הרגע להיכנס למסלול, להרחיב את ידיעות השפה ולהתחיל ללמוד, המבחר יכול לבלבל במיוחד. בייחוד בעידן הגלובלי של היום בו האפשרויות מרובות, כל האופציות פתוחות ובידך מצויה החלטה קשה אחת. כיצד לבחור את בית הספר המתאים ביותר עבורך, לדעת כי אתה בוחר נכונה וכי הבחירה אכן תשרת אותך נאמנה ותעניק לך בדיוק את מה שאתה צריך? התהיות הללו, ללא ספק, דורשות את המענה המדויק ביותר. על כן, חשוב לשקול את הנקודות הבאות:

  1. ראשית, מתחילים מההתחלה: נוחות והתאמה ללוח זמנים
    נשקול תחילה, האם בית הספר מתאים עבורנו מבחינת לוח זמנים? האם ישנה גמישות בשעות? האם בית הספר רואה אותי באופן אישי ומאפשר לי מרחב תימרון ברגע שאצטרך זאת? שאלות אלו הן הבסיס לבחירה מושכלת של בית ספר לאנגלית. מאחר ואנו אנשים עסוקים, בעלי לו"ז מלא, עבודה במשרה מלאה או חלקית, ואולי אף צורך להשקיע זמן פנוי במשפחה ובילדים, יש לשקול את קריטריון הגמישות והתאמה ללו"ז.
     
    חשוב מאד לבצע את הבחירה הנכונה שתעניק לנו את הגמישות ומרחב התימרון להצליח ולשלב הכל במקביל, וגם להפיק מכך את המירב. הפיתרון: בבירור הצרכים מול בית הספר שאלו את השאלות הנכונות, ובעיקר- הקשיבו לתשובות הניתנות לכם, בידקו התאמה אישית, פרסונלית ושירותית כאחד.
  2. התאמה לרמת הלימוד וקצב ההתקדמות האישי שלך
    לאחר שהבנו כי אנו אכן יכולים להרגיש בבית, כי השהות שלנו (בין אם המקוונת או הפיזית) בבית הספר תהא נעימה, וכי לוח הזמנים גמיש מספיק ומתאים עבורנו, הגיע הזמן לצלול לעומק ולבדוק את התוכן.
     
    בית ספר לאנגלית שיהיה מתאים ומדויק עבורך הוא בית ספר שרמת הלימוד שבו תותאם לרמה האישית שלך ולקצב ההתקדמות האישי שלך. מאחר ואנו אנשים שונים, המגיעים מרקע שונה, וברמת ידיעת שפה שונה, ישנה חשיבות גבוהה במיוחד לפרמטר הזה. למשל, אדם שזה עתה התחיל להכיר את השפה, וקצב ההתקדמות שלו איננו מהיר, אינו יכול ואין נכון עבורו ללמוד באותה כיתה יחד עם אדם ששוחה יותר בחומר, וקצב התקדמותו מהיר יותר.
     
    בסופו של דבר, המטרה שלנו היא להצליח, להגיע ליעד וגם ליהנות מהדרך. לכן, בחירה בבית ספר שיאפשר לך ללמוד בכיתת לימוד אשר מותאמת לקצב ההתקדמות שלך היא ללא ספק חלק חשוב בפאזל השלם המרכיב את הבחירה הנכונה.
  3. תנאי הלמידה המוענקים לך במהלך השנה, ואפשרות לשלב לימוד אונליין ולימוד פרונטלי
    באופן טבעי, כאשר אנחנו "מתחילים מחדש", בכל דבר ובפרט בלמידת שפה, חשוב מאד שהלמידה תהא אפקטיבית, ואם אפשר, גם מהנה. למידה באמצעות תירגול שונה וחוויתי משיעורים מעניינים ומרתקים יעניקו לך את האפשרות להתמיד בלמידה לאורך זמן, ליהנות מהדרך, ובסופו של דבר – להשיג את המטרה שהצבת לעצמך.
     
    לדוגמה, תירגול באמצעות משחקים ותוכנות אינטראקטיביות, שיעורים מגוונים ומעניינים אשר מועברים על ידי מורים מן השורה הראשונה, יכולים לעשות את ההבדל שבין התמדה בלימודים והצלחה או כישלון.
     
    כמו כן, גם האפשרות של למידה היברידית (שילוב בין למידה פרונטלית ללמידה מרחוק) היא משמעותית במיוחד, בייחוד עבור אנשים עובדים! האפשרות לדעת כי בכל מקרה שלא יקרה, לא יהיה בידך הצורך להפסיד שיעור, ומצד שני, יש לך את האפשרות ליהנות מההווי החברתי גם כן, לכשתרצה בכך.

ברלינגטון אינגליש: כל הפתרונות במקום אחד
אחת הדוגמאות המצוינות לבחירה נכונה ומדויקת בבית ספר לאנגלית, המותאם באופן אישי לצרכים ולרצונות האישיים שלך, היא בחירה בבית ספר ברלינגטון אינגליש.

בית הספר פועל במתכונת ייחודית, אשר מאגדת בתוכה את כלל הפרמטרים החשובים שציינו לעיל, ומאפשרת לך ליהנות מכל העולמות. בין היתר ללמוד אנגלית בצורה קלה, מהירה ומהנה, באופן פרונטלי או מרחוק, לבחירתך (תודות ל-35 סניפים בפריסה ארצית).

בית הספר מעניק לתלמידיו כלים ומיומנויות שפה, למידת כתיבה עסקית ויצירת תקשורת יעילה, חיזוק יכולות הדיבור, יכולות הבנת הנשמע וכן יכולות הקריאה והכתיבה. כל זאת בצורה קלילה ונעימה ובהתאמה אישית לקצב ההתקדמות שלך. הלמידה מתבצעת באמצעות מערכת מתקדמת, אשר מאפשרת לך כתלמיד, לתרגל את הנלמד 24/7, באמצעות משחקים ותרגילים אינטראקטיביים.

בנוסף, תהנה מגמישות רחבה במיוחד בבחירת נושא השיעורים, משיבוץ עצמי לשיעורים באפליקציה, ממעבר בין רמות הלימוד בחינם וללא תלות בקבוצה. ואפילו, תהיה לך אפשרות להתמקד בפן המקצועי או בתחום עיסוק מסוים (דוגמת עריכת דין, רפואה, מנהל עסקים, שיווק ועוד).

הצוות של ברלינגטון אינגליש, אשר מורכב ממורים מצוינים דוברי אנגלית כשפם אם, מעבירים את השיעורים באופן פרקטי ומעניין במיוחד, מחד. ומאידך, מעניקים לך מעטפת תומכת , מחבקת ויחס אישי. הצוות של ברלינגטון אינגליש מבין כמה משמעותית היא רמת הלמידה באופן מותאם אישית עבור כל תלמיד, בדגש על הגעה לתוצאות הטובות ביותר. 

עד כה, אלפי תלמידים בחרו בברלינגטון אינגליש ללמוד אנגלית, שיפרו משמעותית את כישורי השפה, והצליחו למנף עצמם בכל תחום, אישי או קרייריסטי.