”קהילת מאתרי מועמדים ברשתות החברתיות - שוק המשרות הדיגיטלי, שהקמנו בשנת 2017 משנה את חוקי המשחק בענף גיוס העובדים בישראל, זו מערכת הכלכלה השיתופית הראשונה בארץ ובעולם שעוסקת בתחום". מאחורי ההצהרה הזו עומדים מורן שוסטר ואמיר איצקוביץ', היזמים והמנהלים של המיזם הישראלי, SVT.jobs שעוסק בגיוס עובדים. המיזם מציין בימים אלו חמש שנים לייסודו.

SVT.jobs הינה הפלטפורמה המהירה ביותר לגיוס עובדים דרך הרשתות החברתיות בכל תחום ולכל משרה. את החברה הקימו מורן שוסטר, לשעבר מנהלת בכירה במנפאואר ואמיר איצקוביץ', לשעבר מנהל רשת ארומה ישראל. את הדירקטוריון מוביל שאול שניידר, לשעבר ראש תחום בנקאות פרטית של בנק לאומי ובין המשקיעים הראשונים בחברה נמנה משה נור מאבות תעשיית הדפוס הדיגיטלי הישראלי.

SVT.jobs מהווה מעטפת שלמה לקהילה של מנהלות גיוס עצמאיות המפעילות סוכני מועמדים לאיתור מהיר ומדויק של מועמדים ברשתות החברתיות. לפלטפורמה מחוברות לאחר חמש שנים 35 מנהלות גיוס עצמאיות המפעילות למעלה מ - 150 סוכני איתור מועמדים עצמאיים. כל אחת פועלת בתחומים בהן היא שולטת ושילוב התחומים של כולן יוצר מאגר משרות איכותי מהמשרות הפשוטות ביותר עד למשרות המורכבות ביותר בכל חלקי הארץ.  

לכל המנהלת תיק מעסיקים משלה, אותם היא מכירה היטב ונותנת להם מענה כולל לכלל צרכי גיוס שלהם. איתור המועמדים נעשה בדיסקרטיות באמצעות למעלה ממאה חמישים סוכני מועמדים (הד- האנטרים), שמשתמשים בקשרים שלהם וברשתות החברתיות ובפרסומים בלוחות הדרושים לאיתור המועמדים המדויקים ביותר לאפיון של המנהלת.

הייחוד בשיטת סוכני המועמדים, היא שכל מועמד מקבל ליווי אישי לאורך כל התהליך.  מועמד יודע שמישהו בודק את קורות החיים לפני שהם נשלחים למנהלי כח האדם בחברות ומעדכן אותו בכל שלב בו הוא נמצא בתהליך. מה שמבטיח שבניגוד לעבר, מומעדים יוכלו לקבל החלטות שקולות בצורה טובה יותר בדרך למציאת מקום העבודה האולטימטיבי עבורם.

כמי שמאמינה בהצלחה כלכלית ושילוב עם חיי משפחה, בנתה מורן שוסטר מודל חדש של תגמול בשוק גיוס העובדים. יישום של עקרונות הכלכלה המשתפת. 80% מהעמלה הנגבית מהמעסיקים מחולקת בין חברי הפלטפורמה בצורה שווה בין מנהלת המעסיק לסוכן המועמדים. מורן מצאה מודל המאפשר לנשים המיומנות בתחום משאבי האנוש ולרוב משתכרות בשכר נמוך, לבנות קריירה עצמאית דרך הפלטפורמה, להרוויח הרבה יותר בזכות שיטת התגמול הייחודית ולעבוד הרבה פחות שעות – תוך גמישות מלאה ותמיכה רב מערכתית: טכנולוגית, מקצועית וחברתית.

בשוק משאבי האנוש בישראל פועלות כשמונה חברות גדולות, אשר רובן הינן לא רק חברות השמה אלא גם חברות העסקה. על פי ההערכות בישראל מוחלפות מידי שנה כ-250 אלף משרות והשוק מגלגל כ-3 מיליארד שקלים. 

SVT.jobs חוגגת בימים אלא חמש שנים ליסודה, בהם היא צמחה באופן עקבי ואחרי שנתיים של פעילות הגיעה לאיזון. תקופת הקורונה היוותה ממריץ לפעילות הפלטפורמה היא רשמה גידול של כ-60 אחוזים בכל שנה מאז תחילת 2020. בשנת 2022 עמד היקף הפעילות של החברה על כ-6 מילוני שקלים.