הכתבה נכתבה בשיתוף Real Time College

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי אותם אנשי מקצוע אשר עוסקים בעולם ה-QA הם למעשה אנשי מפתח בין הפרויקטים בארגונים השונים שכן, מדובר על אנשי מקצוע אשר תפקידם העיקרי הינו לנהל בקרת איכות, לבצע איתור של באגים, לקשר בין המערכות השונות ועוד. כמו כן, במידה וגם אתם מתעניינים בעולם וחושבים להצטרף אל תוך קורס QA, הנה של מה שתצטרכו לדעת לפני שאתם מתחילים. 

למי זה מתאים בכלל?
במטרה לוודא כי מקומכם אכן נמצא בתעשיית ה-QA אשר נמצאת בעולם ההייטק, יהיה עליכם לבצע אבחון מעמיק של כלל מסלולי הלימוד השונים שכן, אחד מהיתרונות הבולטים ביותר המתלווים אל קורס QA יהיה העובדה כי מדובר על הכשרה כזו המחייבת בתנאי קבלה פשוטים ובסיסיים במיוחד, בשונה משאר התפקידים השונים בעולם ההייטק.

זאת בעוד כי קיים יתרון מינורי עבור האנשים אשר מתלווים אל רקע טכני או לחילופין רקע אקדמי, אך באותה נשימה מיותר לציין כי גם במידה ואינכם מחזיקים באחד כזה, הרי שתוכלו להשתלב ללא בעיה באחד מהתפקידים בארגונים השונים. 

יחד עם האמור, חשוב לציין כי מדובר על אחד ממסלולי ההכשרה המתאימים ביותר עבור כל אותם אנשים אשר מחפשים אחר מסלול הכשרה "מזורז" שיעזור להם למצוא את הדרך שלהם אל פוטנציאל שכר גבוה בתעשיית ההייטק ללא כל התעכבויות מיותרות המתלוות אל מסלולי הכשרה ארוכים וסיזיפיים במיוחד. 

כך תבצעו את הבחירה הנכונה
במטרה לוודא כי אתם אכן מבצעים את הבחירה הנכונה ביותר, כזו אשר תבוא לידי ביטוי בקורס QA שיענה על כל הצרכים האישיים והתעסוקתיים שלכם, עליכם להתייחס לשני פרמטרים עיקריים במיוחד:

  • בדיקה מעמיקה - הדבר הראשון שיהיה עליכם לבדוק במטרה לוודא כי אכן מדובר על קורס QA מומלץ יהיה לחקור את ארגז הכלים אותו תצברו במהלך מסלול ההכשרה שכן, בעידן המודרני של היום נוטים הארגונים השונים בתעשייה לבצע שימוש נרחב בבדיקות בתהליך בקרת האיכות. 
  • הכרה בשוק והכנה מדויקת - פרמטר נוסף וחשוב לא פחות יהיה לוודא כי תעודת ההסמכה שתקבלו בסיום הקורס אכן מוכרת בשוק הייעודי בו אתם מעוניינים להשתלב, אך באותה נשימה וודאו כי אכן מדובר על קורס כזה שיתן לכם את הסיוע לעבור את מבחני ההסמכה בצורה הטובה ביותר.

הכתבה נכתבה בשיתוף Real Time College