הכתבה נכתבה בשיתוף ספייסנטר

שנה שבה שלל חברות, יזמים ועצמאיים יגלו שניתן לחסוך במשאבים, ע"י מעבר למתחם עבודה משותף. טרם יצא לכם להתנסות בסביבת עבודה שמציעה אווירה שונה, תנאים משופרים, נשנושים, עלות נמוכה והזדמנות לקשור קשרים? מוזמנים להשלים פערים, ולהכיר את אתר ספייסנטר ואת הזוכים בתחרות מתחמי העבודה הטובים ביותר לשנת 2022!

לא מתפשרים ומקבלים מעל ומעבר למצופה
אתר ספייסנטר מתמחה בהשוואת מתחמי עבודה משותפים, והוא מבצע זאת נפלא. מקל על תרחיש הסינון ומעניק מידע עשיר אודות כל מתחם ומתחם. מחפשים מתחם עבודה סמוך שמציע השכרת משרדים עם שירותי דואר, הדפסה וגם להגיע עם הכלב? אתר ספייסנטר סוגר עבורכם את הפינה, ואף מסייע למצוא את המקום המתאים ביותר לצרכים שלכם.  

האתר פעיל מעל 4 שנים, במהלכן סייע למאות אלפי גולשים למצוא מענה ממוקד. אם עבור משרדים שמיועדים בדיוק ל-5 עובדים, ואם עבור מתחם ייעודי להעברת כנסים מקצועיים, או חדר ישיבות לפגישה עסקית. הרעיון הוא להוציא פחות ולקבל הרבה יותר. המטרה היא לסייע למצוא את המענה המתאים ביותר נקודתית עבורכם, עובדה שמובילה אותנו לתחרות שהבטחנו עוד בהתחלה. 

המעמד מחייב יצירת סטנדרטים גבוהים!
כאתר מוביל בתחום מציאת מתחמי עבודה משותפים, אתר ספייסנטר שם לו מטרה לעודד ולהוביל תחרות משמעותית מדי שנה. תחרות שבאה לבחון מיהם המתחמים הטובים ביותר, שעשו לממברים את שנת 2022 למעולה. זוהי השנה הרביעית שאתר Spacenter פעיל והשנה השלישית שהתחרות מצביעה על תוצאות מדהימות. סקרנים? טרם נעבור להציג את חמשת המנצחים ולספר מדוע דווקא הם קיבלו את מרב הקולות, נעצור להעניק תמונת רקע. נסביר מה עמד מאחורי הכמות המטורפת של ההצבעות, אלו קריטריונים דורגו ומה ניתן להסיק מכל ההמולה שמסביב. 

ראשית נציין שגם השנה היה מרגש לראות את ההיענות הרבה. אלפי בעלי חברות ועובדיהם, עצמאיים ויזמים שיצא להם לאורך השנה לעבוד באחד מהמתחמים, בחרו להצביע, להשפיע ולפרגן. יש שפירגנו מתוך תחושת שייכות למתחם שהשכיל לייצר חיי קהילה ענפים ומגוונים. אנשים פירגנו בשל התנאים המעולים ומתוך "גאוות יחידה". אלפי לקוחות הביעו שביעות רצון, ואנחנו בטוחים שזה יחזור אליהם בחזרה. אין כמו מילה טובה כדי לשמר רף גבוה. 

הקריטריונים שמאחורי תחרות מתחמי העבודה הטובים ביותר
על מנת לשמור על סדר ולהתמודד עם הכמות האדירה של המצביעים, כל מתחם שוייך לאחת מתוך חמש קטגוריות, בהתאם לגודל המתחם, במטרה ליצור תחרות מאוזנת ושווה ככל הניתן.

  • קטגוריית XS – עד 250 מ"ר. 
  • קטגוריית S  - בין 250-500 מ"ר. 
  • קטגוריית M - בין 500-1,000 מ"ר. 
  • קטגוריית L - בין 1,000-2,500 מ"ר. 
  • קטגוריית XL - מעל 2,500 מ"ר ומעלה.

מה הפרמטרים שבחנו בספייסנטר? 
על מנת למקד את ההצבעה, ספייסנטר בחרה ב 8 קטגוריות. אלו הן הקטגוריות שסייעו בהכרעה בדבר המתחם המנצח לשנת 2022. 

  • מיקום - הכוונה היא לקירבה למקום המגורים, לנוחות ההגעה (למשל חנייה, או תחנת רכבת צמודה), לביקוש של האזור וכדומה. 
  • קהילה ונטוורקינג - יש מתחמים שמבקשים לייצר אווירה של קהילה מאוחדת, ואף לסייע ביצירת קשרי עבודה. לשם כך מעבירים סדנאות והרצאות, משקיעים בפינות ישיבה שמייצרות אינטראקציה, כוללים חדרי כיף וכדומה.
  • אינטרנט/ WIFI - רשת חזקה מהווה כלי חשוב עבור העבודה השוטפת ומשפיעה על ההתנהלות העסקית באופן יומיומי.
  • שירותי המתחם - יש חללי עבודה משותפים שמעניקים מענה בסיסי, ויש שעונים היטב על מגוון צרכים משלימים. כך למשל ניתן למצוא מתחמי עבודה שכוללים שירותי מזכירות, חדר כושר, חלל אירועים, מקלחות, לוקרים ועוד. 
  • ניקיון והיגיינה – היגיינה הפכה לחלק משמעותי בחיינו לאחר הקורונה. מרבית חללי העבודה מקפידים על ניקיון ברמה מאוד גבוהה, כחלק מהשירות הסטנדרטי.
  • נוחות - כאשר הכיסא ארגונומי והמסך ממוקם בגובה הנכון, הנוחות מורגשת וכאמור מוערכת.
  • ערך תמורת תשלום - השורה התחתונה שכולם מחפשים - מה מקבלים בעד התשלום! ממש מרוצים ביחס שבין ההוצאה לתמורה? נראה שיש לנו מנצחים!

רגע ההכרזה - חמשת חללי העבודה המנצחים

  • המנצח בקטגוריית XL בפעם השלישית ברציפות הוא Brain Embassy - מתחם בריין אמבסי הממוקם בתל אביב במגדל אדגר 360 קוטף את תואר מתחם העבודה הטוב בישראל פעם אחר פעם, 3 שנים ברציפות! מותג Brain Embassy הגיע מאירופה לישראל בשנת 2020 ובמהרה הפך לבית חם וצבעוני ליותר מ-500 חברי קהילה. המתחם מתפרס על פני 5 קומות וכולל עמדות אופן ספייס, משרדים אישיים בגדלים שונים, יחידות פרטיות לחברות גדולות, חדרי ישיבות, מטבח ענק ומאובזר, סלון אירוח ועוד.
  • המנצח בקטגוריית L הוא dogether ראשונים - הסניף הראשון של רשת חללי העבודה dogether ממוקם בקניון ראשונים בראשון לציון, זוכה גם השנה, לאחר שזכה בתואר בשנת 2020 - גאווה גדולה. במתחם נמצא הייטקיסטים, פרילנסרים וחברות סטארטאפ. המתחם מציע חוויה שלמה ואיכותית. עיצוב מרשים, טכנולוגיה מתקדמת, שירותי משרד משלימים, מיקום מנצח ושלל מתחמים משותפים שתומכים בשיתופי פעולה. המתחם המושקע כולל עמדות עבודה, מגוון משרדים בשלל גדלים, חדרי הרצאות, כיתות לימוד ועוד. 
  • המנצח בקטגוריית M הואVIBE Workspace  – מתחם וייב וורקספייס הממוקם בנתניה הוא הזוכה בתואר מתחם העבודה הטוב ביותר לשנת 2022. חברי המתחם נהנים מחלל עבודה מעוצב ומעורר השראה, מאובזר בכל מה שעסק עצמאי זקוק לו: חדרי עבודה נעימים ושקטים, חדרי ישיבות חדשים, מטבח פעיל, שירותי הדפסה, מרפסת שמש ענקית, אירועי קהילה והכי חשוב - וייב מדויק לעשייה.
  • המנצח בקטגוריית S בפעם השלישית ברציפות הוא מחוברים – מתחם העבודה מחוברים זוכה בתואר מתחם העבודה הטוב ביותר שנה שלישית ברצף הודות לאיכות, שירות ומקצוענות ללא פשרות. החזון שלנו הוא להיות בית למטפלים, מאמנים ויועצים – לספק להם קליניקות ומשרדים נעימים ומעוררי השראה בהשכרה גמישה, בלי שיצטרכו לדאוג לכל הפרטים מסביב, וגם ייהנו מקהילה מדהימה של שיתופי פעולה מקצועיים ומפרים.
  • המנצח בקטגוריית XS הוא Members - חיפה גאים לזכות בתואר מתחם העבודה המנצח לשנת 2022 ומתחייבים לשמור על הרף הגבוה. מתחם העבודה MEMBERS פונה אל כולם. אל עצמאיים, מטפלים שמקבלים לקוחות ומעבירים סדנאות, וכמובן שגם לחברות קטנות כגדולות. התשלום גמיש ומתחשב, מתקיימים אירועי נטוורקינג מפרים, ואילו המתחם עצמו מציע קליניקה נעימה לצד ססיות ומשרדים מעוצבים!

המתחמים הזוכים (צילום: אתר ספייסנטר)
המתחמים הזוכים (צילום: אתר ספייסנטר)

תחרות ללא פרסים זה כמו מסיבה ללא מוסיקה
עם כל הכבוד לרצון לפרגן, ספייסנטר מבינה מהו כוחו של פרס איכותי. אי לכך, מעבר למגוון פרסים שווים שמופנים למתחמים המנצחים, גם קהל המצביעים זכו בפרסים שווים במיוחד. בין היתר היה ניתן לזכות באוזניות אלחוטיות AirPods Pro 2 של Apple, כדי שתוכלו לעבוד במתחם המשותף בכיף שלכם ומבלי להפריע לשכנים. או  מסך מחשב מתקדם, כדי שישמרו תנאי עבודה נוחים גם כשלא תהיו במתחם. טאבלטים, כדי שתוכלו להמשיך לעבוד בפינת הקפה הנעימה וכדומה. אז אם השנה לא הצבעתם, תוכלו להשתתף בתחרות בשנה הבאה, ואולי גם אתם תזכו בפרס שווה במיוחד. ההשתתפות לא כרוכה בתשלום והיא פתוחה בפני כל מי שרוצה להצביע ולהשפיע.

מה איתכם? כבר ניסיתם את המתחם הקרוב אליכם?
עתה כאשר מכירים יותר מקרוב אלו מתחמי עבודה זכו לעמוד בסטנדרט הגבוה שהממברים והלקוחות מצפים מהם, נוסיף ונציין שהמבחר עשיר ומגוון. יש מתחמי קלינקות המיועדים למטפלים. מתחמים שמיועדים עבור הייטקיסטים או עורכי דין. יש מתחמים שפונים לבעלי מקצועת חופשיים. יש מתחמים ששווה להגיע אליהם רק כדי להתרשם מעיצוב הפנים. יש מתחמים ששמים דגש על בניית קהילה פעילה ויצירת שיתופי פעולה ועוד מגוון אפשרויות. אז אם גם אתם עדיין לא שיניתם קונספט לגבי עבודה מהמשרד הסטנדרטי (או מהבית), הגיע הזמן להתעורר! הגיע הזמן להפנים שקיים פתרון כלכלי המציע מגוון יתרונות משלימים ומשתלמים, כך שתוכלו לחסוך באופן משמעותי בעלויות לצד שיפור ניכר בתנאי העבודה ובחוויה הכוללת. 

רלוונטי עבורכם? חייבים לבקר באתר ספייסנטר ולהבין מה מציע מתחם העבודה המשותף ששוכן בסמיכות אליכם. מי יודע, אולי שנה הבאה אתם תהיו אלו שתצביעו ותשפיעו, ואף תזכו במגוון פרסים שווים.

הכתבה נכתבה בשיתוף ספייסנטר