משרדו של צרור (בן ה-18) שיציין בקרוב 5 שנים להיווסדו, מקבל את תקציב היח"צ של טוליפ אנטרטיימנט חברת הפצת הסרטים המובילה המייצגת בישראל אולפני ענק ביניהם יוניברסל, וורנר ברוס, MGM, אילומיניישן ועוד ממפיקי הסרטים הגדולים בעולם.

מעתה ישמש צרור כדובר הרשמי של החברה וסרטי האולפנים בישראל ויוביל את כל ענייניהם התקשורתיים.

במסגרת הפעילות המשותפת יטופלו במשרד היח"צ של אורי צרור כלל הסרטים שעתידים לצאת בשנת 2023 ובהם: "האחים סופר מריו הסרט", "קריד 3", "הפלאש", "מהיר ועצבני 10", "ברבי", "אופנהיימר", "פינוקיו", "חולית" חלק 2, "טרולים 3" ועוד.

אורי צרור (צילום: טל חמדי)
אורי צרור (צילום: טל חמדי)

אורי צרור: "שמח ונרגש לאשר את הדברים. משרדי עובד עם טוליפ בשנה האחרונה שבה טיפלנו בפרימיירות המתוקשרות ובמהלכי משפיענים. שמח כעת להעמיק את היחסים המקצועיים ולקבל את אמון החברה לגעת בנושא הרגיש ביותר של גוף כמותה, יחסי הציבור. צופה לנו עבודה מרתקת, פורייה ומוצלחת ביותר שתשים את הסרטים שלנו במרכז סדר היום התקשורתי."

דורית ישי, מנכ"לית טוליפ אינטרטיימנט: הבחירה באורי משקפת את הצורך במשב רוח רענן בתחום שהאתגרים בו רבים. הן התקשורת שמשנה פניה לפלטפורמות מרובות, הן גודש הארועים בישראל שדוחקים תרבות ובידור וגם התעשייה עצמה שמשנה פניה. ענף הקולנוע בישראל הוא מאוד מסורתי, המקצוענות הדינמית והעירנית של אורי תתרום לכולם, לסרטים ולגופי התקשורת.