הכתבה נכתבה בשיתוף המרכז האקדמי למשפט ולעסקים

אז אם גם אתם מחפשים אחרי מחשב ללימודים, להלן 5 טיפים אשר יסייעו לכם במטרה:

  1. להגדיר תקציב ריאלי לרכישה
    יש לקחת בחשבון שסטודנט צריך לוודא שהוא יחזיק ברשותו מחשב איכותי, אשר יענה על מלוא הצרכים שלו. המטרה היא שהמחשב ישרת אותו נאמנה לאורך כל תקופת התואר – 3 או 4 שנים. לכן, בעת הגדרת התקציב, יש לוודא שסכום הכסף יתאים לרכישת מחשב שהוא איכותי וכזה אשר יספק מענה על כל הציפיות. מצד שני, צריך גם לקחת בחשבון את העובדה שסטודנטים לא תמיד יחזיקו ברשותם סכום כסף גבוה אשר יהיה זמין בעבורם למטרה. החדשות הטובות הן שגם בתקציב אשר ינוע בין 2000 ל-3000 ₪ ניתן למצוא מחשב באיכות גבוהה. כמובן, שאם יש לכם אפשרות להשקיע סכום כסף גבוה יותר, יהיו לכם יותר אפשרויות בחירה ותוכלו לבצע את האופציה האופטימאלית. 
  2. בחרו במחשב נייד נוח לנשיאה
    בתור סטודנטים ודאי תמצאו את עצמכם נדרשים לשאת את המחשב הנייד ממקום למקום – לקחת אותו אתכם ללימודים, לבית, לספריה, ללמוד עם חברים ולמקומות נוספים.. בכדי שתוכלו להשיג את המטרה בצורה קלה, קיימת חשיבות גבוהה שתקפידו לבחור במחשב נייד שהינו קל ונוח לנשיאה. מחשב כזה ייכנס בקלות לתיק הגב הסטודנטיאלי שלכם ויאפשר לכם לקחת אותו בקלות ממקום אחד לאחר. יש לקחת בחשבון, שלעיתים גודל המחשב ישפיע על טיבו ואיכותי ולכן, כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה ולשאוף "לתפוס 2 ציפורים במכה". 
  3. נתונים המתאימים לשימושים הפרטניים 
    יש הבדל בדרישות ובצרכים שלכם אם אתם פונים לדוגמא ללימודי תואר במדעי המחשב לבין אם אתם פונים ללימודי תואר בעיצוב גרפי לדוגמא – במקרים של לימודי עיצוב גרפי, תצטרכו מחשב חזק ואיכותי דיו אשר תוכלו להתקין על גביו תוכנות גרפיות שונות. בין היתר, חשוב לשים דגש גם על מהירות הפעולה של המחשב – מה שיכול למנוע מצבים בהם המחשב יתקע ויפגע במהלך הלימודים. 
  4. דגש על זיכרון פנימי ונפח האחסון של המחשב
    בכדי להבטיח שאתם בוחרים במחשב נייד איכותי, חשוב לשים דגש על נתונים שונים ובין היתר: נפח האחסון, זיכרון פנימי וכיוצא בזה. נתונים אלו יאפשרו לכם להיות שקטים שכל חומרי הלימודים נשמרים על גבי המחשב בצורה האופטימאלית. חשוב לציין, שבמקרים בהם אתם מגלים שנתוני המחשב אינם מספקים, קיימת אפשרות לעשות שימוש בכונן חיצוני. בכל מקרה, חשוב שתפעלו על מנת להבטיח שכל העבודות שאתם עושים  וכל חומרי הלימוד שלכם יישמרו בצורה המיטבית.  
  5. שימו דגש על אורך חיי הסוללה של המחשב הנייד
    כידוע, בתור סטודנטים אתם עתידים למצוא את עצמכם זמן ארוך מאוד מחוץ לבית, ולא בטוח גם שתמצאו שקע חשמלי אשר יהיה זמין עבורכם. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה שתקפידו לבחור במחשב נייד אשר אורך חיי הסוללה שלו הינו ארוך במיוחד – יש מחשבים אשר אורך חיי הסוללה שלהם יכול להגיע גם ל-6 ואפילו עד ל-8 שעות. כמובן, שיש לדאוג לטעון אותו לפני שאתם יוצאים מהבית. 

לסיכום, בחירת מחשב נייד איכותי, אשר יענה על מלוא הצרכים שלכם, יסייע לכם לעמוד בצורה המיטבית בכל מחויבויות הלימודים, בצורה האופטימאלית והנוחה ביותר. 

הכתבה נכתבה בשיתוף המרכז האקדמי למשפט ולעסקים