בשנים האחרונות ובתקופה זו, בפרט, העולם הדיגיטלי נסק ותפס מקום של כבוד בחזית העסקית, מי שלא היה ערוך לשווק או למכור בדיגיטל - לא יכול להתקיים כלל והרבה מאד עסקים נאלצו לסגור.

כיום, עסקים קטנים חייבים פלטפורמה דיגיטלית על מנת להגיע לקהלים מרובים. עסק קטן, גם אם הוא מעסיק עד 5 אנשים, הוא עדיין עסק, וכדי להתקיים הוא צריך פלטפורמה דיגיטלית, אתר עם אפשרויות יצירת קשר ומידע על העסק.

BAMA, אתר אינטרנט מבוסס רשתות חברתיות, הינו פיתוח ישראלי המרכז לתוכו את כל זירות הרשת החברתית שלכם למקום אחד. טובים באינסטגרם אבל בפייסבוק פחות? יש לכם יוטיוב מאוד פעיל אך בטיק טוק לא ממש הולך לכם? BAMA מרכזת לפיד אחד את כל הפעילות שלכם, זאת לצד שם העסק שלכם שנסרק בגוגל בצורה טובה יותר היות והוא חלק מזירה פעילה מאוד פעילה.

הכירו את משתמשי BAMA שכבר התאהבו בפלטפורמה ומינפו את העסק שלהם בצורה הטובה ביותר בזירה הדיגיטלית:

בניית אתרים למאפרות בבית ספר מקצועי לאיפור 
עדה לזורגן היא מאפרת האופנה הראשונה והמובילה בישראל. במהלך שהותה רבת השנים בניו-יורק פורסמו יצירותיה במגזיני האופנה היוקרתיים בעולם, ביניהם vogue ,Harpersbazaar, Mademoiselle ועוד. עדה שימשה כמאפרת אישית למפורסמים רבים כגון מריה קארי, סינדי לאופר, פליטווד מאק, סקורפיונס ועוד. במקביל עדה איפרה בתצוגות אופנה מובילות של קלווין קליין, ראלף לורן, אוסקר דה לה-רנטה ושבוע האופנה בניו-יורק. 

כיום עדה עוסקת, ביחד עם בנה גיא – מנהל המותג, בפיתוח ליין איפור וטיפוח מקצועי המתאים במיוחד לאקלים הישראלי ונועד למאפרים מקצועיים ולשוק הפרטי. 

עדה מעבירה כיתות אמן מספר פעמים בשנה לפי הטרנדים העכשוויים העולמיים. עדה היא הראשונה שהבינה שבוגרות כיתות האומן זקוקים מעבר ללימודים כלים דיגיטליים להמשך הדרך.

כל בוגר כיתות האמון יוצא לדרך עם הבמה שלו באינטרנט אתר אינטרנט מבוסס רשתות חברתיות שנותן לו נוכחות במנועי החיפוש.

עדה לזורגן, מהמאפרות המובילות בישראל (צילום: עדה לזורגן )
עדה לזורגן, מהמאפרות המובילות בישראל (צילום: עדה לזורגן )

בניית אתרים לרופאי שיניים ורופאי אסתטיקה 
גטסמייל, המובילה בתחום שיווק יישורי שיניים שקופים, ציפויי שיניים ושיקום פה בחרה את במה ככלי שיווק ויצירת קשר דרכו.

גטסמייל מקימה לרופאי השיניים והאסתטיקה, במה – אתר אינטרנט מבוסס רשתות חברתיות כחלק ממערך השיווק של המרפאה.

היתרון הגדול הטמון בגטסמייל הוא הנגשת טיפולים דנטליים ואסתטיים מתקדמים לרופאים ולמטופלים, באמצעות מערך שיווק, שירות ובקרה היקפי מתקדם. בחברת גטסמייל נותנים מעטפת רחבה ומקצועית של רופאים מובילים, פיתוחים טכנולוגיים חדשניים ושירות פרמיום, הפרוש במרפאות ברחבי הארץ . גטסמייל מפעילה גם דירוג ובקרה על הרופאים והמרפאות כדי לוודא שהלקוחות מקבלים את השירות הטוב ביותר ואת הרמה הטיפולית והרפואית הגבוהה ביותר.

גטסמייל פעילה במרפאות ברחבי הארץ, מאשדוד ועד חיפה וירושלים, ובהמשך מתכננת להתרחב אף יותר.

גט סמייל - הדור הבא בטיפולי יישור השיניים (צילום: גט סמייל)
גט סמייל - הדור הבא בטיפולי יישור השיניים (צילום: גט סמייל)