איגוד השיווק בחר: אסף אזולאי, ראש מטה השיווק בבנק הפועלים, הוא איש השיווק של חודש דצמבר 2019

לפי ועדת השיווק, בפחות משנתיים מיום הצטרפותו לבנק, אזולאי התווה גישה שיווקית חדשה שהצליחה למצב את הבנק כמותג עדכני, צעיר ורלוונטי ולבצע צעדים גדולים ופורצי דרך בעולמות ה- E-Commerce והטכנולוגיה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
אסף אזולאי
אסף אזולאי | צילום: לנס הפקות

בחירתו של “איש השיווק של החודש” הפכה כבר למותג המוביל של איגוד השיווק הישראלי. ועדת השיווק של האיגוד המונה כ-15 נציגים מענפים ומקטגוריות שונות שופטת את המועמדויות שמגיעות אל שולחן הועדה.

תגיות:
בנק הפועלים
/
קריירה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף