בשמים מחומרים אורגניים וסרטים לראש במלא סטייל: המלצות קניה למגזר הדתי

כפכפים מחומרים ידידותיים לקראת הקיץ, סרטים לראש בשיא הסטייל והמותג שמציע פתרונות צנועים לבגדים חשופים. מוצרים מומלצים לציבור הדתי, אבל לא רק

עדי אחרק צילום: באדיבות המצולמת
לנשים שהולכות עם חצי כיסוי ראש או סתם כפריט אופנתי לנערות - "בונדו"
לנשים שהולכות עם חצי כיסוי ראש או סתם כפריט אופנתי לנערות - "בונדו" | צילום: אריאל זנדברג
8
גלריה

לפני למעלה מעשור, הייתה אופנה כזאת בקרב הציבור הדתי לשים חולצת בסיס ומעל זה גופיה אופנתית או חולצה לא צנועה מדי, ואז חולצת הבסיס שמתחת הייתה פותרת את בעיית הצניעות. אישית לא אהבתי חולצת הבסיס שהייתה בחנויות, לטעמי היא הייתה קצרה מידי באורך שלה אז תפסתי יוזמה וייצרתי חולצה וגופיית בסיס שכזאת- וקראתי למותג שלי "עדיה".

מכרתי אותן לנשים ונערות בירידים ובמכירות חצר וזה עשה לי טוב לשמוע את הפידבקים מהבנות וכמה זה עזר להם. מיותר לציין שלא היה בזה רווח כספי אולי אפילו סוג של הפסד אבל היה רווח בלב הרי עשיתי את זה בשביל לתת פתרון ופחות בשביל הכסף.

כשראיתי שחברת "אותנטי" מציעה גם היא פתרונות כאלה לבגדים חשופים כגון שמלה ללא שרוולים או חולצה עם מחשוף עמוק ולא מתחשק ללבוש חולצה או גופיה ארוכה מתחת אלא רק פתרון למקומות החשופים, עפתי על זה.

קולקציית הבשמים של המותג תוכננה על פי מסורת הבשמים הצרפתית של חושניות ועדינות לצד חזון עכשווי של יצירה ואמנות לבישת הבושם. המותג הידוע כמדויק , טהור, מתוחכם ונצחי כולל סדרות בשמים, קרם ושמן גוף, קרם ידיים, ג'ל רחצה, נרות לבית, בקבוקי ריפיל ועוד.

מחיר: 270 שח ל- 280 גרם.

המותג הצרפתי שכולכן צריכות 
המותג הצרפתי שכולכן צריכות  | צילום: יח''צ

הקולקציה מוצעת בצבעי קיץ מרעננים: סגלגל,  שמנת ואפרפר, נעילה פשוטה וקלה, ניתנים לכביסה במכונה!

מידות: 36-41

מחיר: 149.90 ש"ח

כפכפים בסטייל לעונה החמה
כפכפים בסטייל לעונה החמה | צילום: באדיבות SKECHERS

בשנה וחצי האחרונות מפעל פרפיום הרחיב את פעילותו והחל לייצר חומרי ניקוי מקצועיים לשוק המוסדי ולמשק הבית. בנוסף המפעל מייצר מותגים פרטיים לפי דרישות מיוחדות של הלקוח.

כיום המוצרים של פרפיום הינם חלק בלתי נפרד ממשק הבית כאשר ישנו מגוון רחב של ריחות החל מריחות רעננים, מתוקים, קוסמטיים ובריחות של מרככי כביסה ועוד, אשר ניתן להתאימם לכל בית. מפעל פרפיום מייצר את המותג "כביסכל" נוזל הכביסה שעושה הכל. כביסכל משלב ארבעה חומרים עיקריים במוצר אחד.

מנקה, מרכך, מבשם ואנטי בקטריאלי. אין צורך יותר בג'ל כביסה ומרכך בנפרד כי "כביסכל" יבצע את כל הפעולות יחד. מוצר מהפכני בארץ ובלעדי ל- “פרפיום קלין.

בישום מיוחד, מרוכז וייעודי - חברת פרפיום
בישום מיוחד, מרוכז וייעודי - חברת פרפיום | צילום: באדיבות פרפיום

ניתן למצוא את מיטב המותגים בענף, כגון: קיפלינג, גאס, מנדרינה דאק, ניין ווסט , סטיב מאדן, דיויד ג'ונס, הד גרין, לוקה, ולנטיני, קנירפס, דלסי, ג'יפ, אקולאק, ויסקונטי, ארנקי עמנואל, נטע שדה, סיקריד ועוד. המוטו שלהם הוא לתת ללקוח חווית קניה בלווי יחס אישי וחם, וזאת תוך כדי שירות מעולה, מוצרים ייחודים ואיכותיים וכמובן מחירים אטרקטיביים.

מאודליה אני אישית הכי אוהבת לרכוש את התיקים של המותג "גאס", תיקים יפים, קלאסיים, תמיד שיקים ויש למעלה מ - 850 פריטים רק של גאס!

אחת הוותיקות בתחומה בירושלים - ''אודליה בוטיק''
אחת הוותיקות בתחומה בירושלים - ''אודליה בוטיק'' | צילום: באדיבות אודליה

מהווה תחליף חלב ומתאים גם לצמחונים.

מתאים גם כארוחה מלאה וגם כחטיף ביניים:

יתרונות השימוש ב - PDM: קל ומהיר להכנה (מוסיפים מים ומערבבים), מסייע בניהול המשקל ושמירה על המשקל, תורם לתחושת שובע מתמשכת, תורם לשמירה ובניית מסת השריר, מהווה תחליף חלב, נטול סוכר ומתאים לצמחונים וכן- מעשיר את שייק פורמולה 1 בחלבון .

התוסף שיספק לכם את מנת החלבון שחסרה לכם 
התוסף שיספק לכם את מנת החלבון שחסרה לכם  | צילום: יח''צ

סמורס הוא ממתק פופולארי שאוכלים סביב המדורה, כשבמקורו מגיע מארה"ב. יש לסמורס גרסאות שונות ורבות שהתפתחו עם הזמן והוא למעשה סנדוויץ של מרשמלו צלוי עם שוקולד, שמונח בין 2 ביסקוויטים. המנהג   המוכר של  צליית המרשמלו באש המדורה הוא עניין שהולך איתנו מהילדות,  כשמקור השם  סמורס הוא קיצור של הביטוי  SOME MORE (יותר/ עוד).

עכשיו,  כשבן אנד ג'ריס דאגו לגלידה  בטעם האהוב על ילדים ומבוגרים, אפשר להתפנק  עם גלידה קרה, מרעננת, טעימה גם  לצד המדורה כשל''ג בעומר מתקרב.

הגלידה מגיעה באריזת פיינט 500 מל'.

מחיר מומלץ לצרכן - 24.90 ש''ח.

כשרות - רבנות קרית מלאכי, ou.

ניתן להשיג בכל רשתות המזון ורשתות השיווק, בחנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות.

גלידה חדשה בטעם מרשמלו - בן & ג'ריס
גלידה חדשה בטעם מרשמלו - בן & ג'ריס | צילום: יח''צ

AURLIEN GUCHARD אחד הבשמים המוכרים והמוכשרים בעולם מביא עמו ניסיון עשיר כאשר עבד עם מעצבי העל המובילים בעולם, החליט לפתוח את המותג האישי שלו עם טעמו האישי שעיקרו לתת את הדגש על הרכיב העיקרי של הניחוח. ועל זה שם המותג "MATIERE PREMIERE" שפירושו 'חומר גלם ראשוני', הוא משתמש בנוסחאות קצרות בניחוחות שלו כדי שהרכיב העיקרי יבלוט וירגישו את איכויותיו. למותג יש 10 בשמים, הבשמים מאד חזקים ונפתחים בעור עם הזמן  ניחוח עשיר שלא יורד.

AURLIEN מאמין שבושם, כמו כל יצירה אמנותית, מייצג מעשה של מחויבות אישית ואינטימית. בשנת 2016 ייסד AURLIEN את החווה האורגנית Domaine de Chautard, באזור גראסה, בפרובנס, בעזרת אביו ז'אן גויצ'ארד. מתוך מהתשוקה שלו לחומרים טבעיים ומאמונתו שהקשר בין יצירה לטבע חשוב מאוד.

ההשראה והרעיון לניחוח החדש CRYSTAL SAFFRON היו זעפרן טרי. הבושם בניחוח מכת שמן זעפרן מיוון שעטוף בקטורת מסומליה ומשאיר אחריו ניחוח בלתי מתפשר על העור במשך כל היום עם נוכחות מתמשכת. הנינוח החדש מכיל אגבה, זעפרן מיוון, מאסק, שמן קטורת מסומליה ואמברוקסן.

בשמי MATIERE PREMIERE מכילים בין 85%-92% רכיבים טבעיים. הם טבעוניים וצבעם ניתן אך ורק על ידי המרכיבים שלהם, ללא כל חומר צביעה.

תכולה: 100 מ"ל, או דה פרפיום.

הבקבוק: אלגנטי ויוקרתי, מחיר: 875 ₪

יום אחד, קצת לפני שהקורונה הגיעה אלינו, הן מספרות שטיילו יחד בתל אביב וראו בדוכן של אקססוריז לילדות, סרטים אופנתיים לשיער שיש להם חוט ברזל דק תפור בפנים, ונזכרו שגם הן היו עונדות סרטים כאלו בילדות, ודיברו על כמה מגניב זה יכול להיות לקחת את הקונספט שהיה להם בילדות ולהעביר אותו גם לנשים בוגרות יותר ככיסוי ראש.

ואיכשהו, בלי להבין אפילו איך, תוך שלושה חודשים, עם קורונה באוויר, הם העמידו קולקציה קטנה וחמודה בלי הרבה ניסיון ובלי הרבה הבנה לאן הן נכנסות אבל עם תקווה שייהנו כמה שאפשר מהדרך.

לעסק קראו "בונדו".

כמעט שנתיים אחרי, ב"ה העסק גדל, יש לקוחות מרוצות, והן אפילו יותר! שמחות על התהליך והלמידה, ומתרגשות מכל דבר חדש שזוכות לעשות. הסרטים מקסימים ומתאימים לנשים שהולכות עם חצי כיסוי ראש או סתם כפריט אופנתי לנערות.

לנשים שהולכות עם חצי כיסוי ראש או סתם כפריט אופנתי לנערות - ''בונדו''
לנשים שהולכות עם חצי כיסוי ראש או סתם כפריט אופנתי לנערות - ''בונדו'' | צילום: אריאל זנדברג
תגיות:
צרכנות
/
עדי אחרק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף