פתרונות צנועים לבגדים חשופים
אני אוהבת לעשות דברים טובים עבור הציבור הדתי. כשאני חושבת על זה, תמיד פעלתי לטובת המגזר הדתי ואם לדייק לטובת החוזרים בתשובה. מאז שהתחתנתי וקיבלתי על עצמי כיסוי ראש ולבוש צנוע יותר הבנתי את ההתמודדויות של מי שלא גדל בבית דתי וחשבתי איך הייתי יכולה להקל על נשים במצבי שמתחילות תהליך של התחזקות וחזרה בתשובה.

לפני למעלה מעשור, הייתה אופנה כזאת בקרב הציבור הדתי לשים חולצת בסיס ומעל זה גופיה אופנתית או חולצה לא צנועה מדי, ואז חולצת הבסיס שמתחת הייתה פותרת את בעיית הצניעות. אישית לא אהבתי חולצת הבסיס שהייתה בחנויות, לטעמי היא הייתה קצרה מידי באורך שלה אז תפסתי יוזמה וייצרתי חולצה וגופיית בסיס שכזאת- וקראתי למותג שלי "עדיה". 

מכרתי אותן לנשים ונערות בירידים ובמכירות חצר וזה עשה לי טוב לשמוע את הפידבקים מהבנות וכמה זה עזר להם. מיותר לציין שלא היה בזה רווח כספי אולי אפילו סוג של הפסד אבל היה רווח בלב הרי עשיתי את זה בשביל לתת פתרון ופחות בשביל הכסף.

כשראיתי שחברת "אותנטי" מציעה גם היא פתרונות כאלה לבגדים חשופים כגון שמלה ללא שרוולים או חולצה עם מחשוף עמוק ולא מתחשק ללבוש חולצה או גופיה ארוכה מתחת אלא רק פתרון למקומות החשופים, עפתי על זה.

כשמוצאים פתרונות כאלה ואיכותיים עבורי זה ממש ראוי להערכה.

פתרונות צנועים לבגדים חשופים (צילום: באדיבות אותנטי)
פתרונות צנועים לבגדים חשופים (צילום: באדיבות אותנטי)

פתרונות צנועים לבגדים חשופים (צילום: באדיבות אותנטי)
פתרונות צנועים לבגדים חשופים (צילום: באדיבות אותנטי)

המותג הצרפתי שכולכן צריכות 
MAISON FRANCIS KURKDJIAN PARIS המותג הצרפתי היוקרתי, פרי יצירתו של הבשם הידוע, פרנסיס קורקג'דיאן, ידוע כאחד המותגים הייחודיים והנחשקים ביותר בימינו, הכולל בין היתר את הבושם האייקוני Baccarat Rouge 540. 

קולקציית הבשמים של המותג תוכננה על פי מסורת הבשמים הצרפתית של חושניות ועדינות לצד חזון עכשווי של יצירה ואמנות לבישת הבושם. המותג הידוע כמדויק , טהור, מתוחכם ונצחי כולל סדרות בשמים, קרם ושמן גוף, קרם ידיים, ג'ל רחצה, נרות לבית, בקבוקי ריפיל ועוד.

מחיר: 270 שח ל- 280 גרם.

להשיג בחנויות הבוטיק BEYONDSKIN בקניון רמת אביב, קומה שנייה ובקניון הזהב, ראשל"צ, קומת קרקע שדרת הצעירים.

המותג הצרפתי שכולכן צריכות  (צילום: יח''צ)
המותג הצרפתי שכולכן צריכות  (צילום: יח''צ)

כפכפים בסטייל לעונה החמה
מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי "SKECHERS" משיק ליין כפכפי אצבע לנשים המתאימים לעונה החמה– Cali Breeze. הנעליים עשויות מחומר ידידותי לסביבה, גמישות וקלות משקל, העקב עמיד בפני שחיקה ואלסטי, הגפה מפוסלת במראה עדכני , שימוש בספוג נוח לרגליים מסוג- Luxe Foam®. 

הקולקציה מוצעת בצבעי קיץ מרעננים: סגלגל,  שמנת ואפרפר, נעילה פשוטה וקלה, ניתנים לכביסה במכונה! 

מידות: 36-41

מחיר: 149.90 ש"ח 

להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, ובאתר  

כפכפים בסטייל לעונה החמה (צילום: באדיבות SKECHERS)
כפכפים בסטייל לעונה החמה (צילום: באדיבות SKECHERS)

בישום מיוחד, מרוכז וייעודי - חברת פרפיום
חברת פרפיום קלין הוקמה בשנת 2013, מתוך רצון ליצור מוצרי בישום מיוחדים, מרוכזים וחזקים, שנרקחו לפי פורמולות ייחודיות למפעל. מפעל פרפיום מייצר נוזלים לבישום אויר, בדים, בישום וניקוי רצפות, נוזלי כביסה, מרככי כביסה ומפיצי ריח לבית מרוכזים וחזקים מאוד שנשארים לאורך זמן. 

בשנה וחצי האחרונות מפעל פרפיום הרחיב את פעילותו והחל לייצר חומרי ניקוי מקצועיים לשוק המוסדי ולמשק הבית. בנוסף המפעל מייצר מותגים פרטיים לפי דרישות מיוחדות של הלקוח.

כיום המוצרים של פרפיום הינם חלק בלתי נפרד ממשק הבית כאשר ישנו מגוון רחב של ריחות החל מריחות רעננים, מתוקים, קוסמטיים ובריחות של מרככי כביסה ועוד, אשר ניתן להתאימם לכל בית. מפעל פרפיום מייצר את המותג "כביסכל" נוזל הכביסה שעושה הכל. כביסכל משלב ארבעה חומרים עיקריים במוצר אחד.

מנקה, מרכך, מבשם ואנטי בקטריאלי. אין צורך יותר בג'ל כביסה ומרכך בנפרד כי "כביסכל" יבצע את כל הפעולות יחד. מוצר מהפכני בארץ ובלעדי ל- “פרפיום קלין.

אני משתמשת המון במוצרים של פרפיום, הכל מומלץ, מהכביסכל, לחומרי ניקוי למבשמים, לנוזלי רצפה, מוצרים מעלפים.

בישום מיוחד, מרוכז וייעודי - חברת פרפיום (צילום: באדיבות פרפיום)
בישום מיוחד, מרוכז וייעודי - חברת פרפיום (צילום: באדיבות פרפיום)

אחת הוותיקות בתחומה בירושלים - "אודליה בוטיק"
"אודליה" הינה חנות בוטיק למכירת תיקים, ארנקים ומזוודות. החנות נוסדה בשנת 1979, והיא אחת מהחנויות הוותיקות בתחום בירושלים. במהלך ארבעים וארבע שנות פעילותה, משווקת החנות, תיקים, ארנקים ומזוודות ממיטב היצרנים בארץ ובעולם.

ניתן למצוא את מיטב המותגים בענף, כגון: קיפלינג, גאס, מנדרינה דאק, ניין ווסט , סטיב מאדן, דיויד ג'ונס, הד גרין, לוקה, ולנטיני, קנירפס, דלסי, ג'יפ, אקולאק, ויסקונטי, ארנקי עמנואל, נטע שדה, סיקריד ועוד. המוטו שלהם הוא לתת ללקוח חווית קניה בלווי יחס אישי וחם, וזאת תוך כדי שירות מעולה, מוצרים ייחודים ואיכותיים וכמובן מחירים אטרקטיביים.

מאודליה אני אישית הכי אוהבת לרכוש את התיקים של המותג "גאס", תיקים יפים, קלאסיים, תמיד שיקים ויש למעלה מ - 850 פריטים רק של גאס!

חווית קניה מדהימה מובטחת!

אחת הוותיקות בתחומה בירושלים - ''אודליה בוטיק'' (צילום: באדיבות אודליה)
אחת הוותיקות בתחומה בירושלים - ''אודליה בוטיק'' (צילום: באדיבות אודליה)

התוסף שיספק לכם את מנת החלבון שחסרה לכם 
חברת הרבלייף משיקה מוצר משלים לסדרת השייקים: אבקה להכנת משקה על בסיס חלבון PDM (Protein Drink Mix), להשלמת הצריכה היומית של חלבון. Protein Drink Mix של הרבלייף הוא משקה נטול סוכר בטעם וניל המכיל 15 גרם חלבון איכותי התורם לשמירה ובניית מסת השריר, ו-22 ויטמינים ומינרלים חיוניים ביניהם ויטמינים מקבוצת B התורמים לחילוף חומרים תקין ולייצור אנרגיה. 

מהווה תחליף חלב ומתאים גם לצמחונים.

מתאים גם כארוחה מלאה וגם כחטיף ביניים:

  1. כארוחה- העשרת שייק פורמולה 1 בחלבון על ידי ערבובו עם PDM ומים ( ניתן להוסיף גם קרח) ליצירת שייק תחליף ארוחה מאוזן ומשביע למשך שעות מבלי להשתמש בחלב. השייק מכיל 24 גרם חלבון!
  2. כחטיף- שימוש ב PDM כחטיף ביניים עשיר בחלבון -15 גרם חלבון ( מוסיפים מים ומנערים וניתן לשלב פירות חתוכים).

יתרונות השימוש ב - PDM: קל ומהיר להכנה (מוסיפים מים ומערבבים), מסייע בניהול המשקל ושמירה על המשקל, תורם לתחושת שובע מתמשכת, תורם לשמירה ובניית מסת השריר, מהווה תחליף חלב, נטול סוכר ומתאים לצמחונים וכן- מעשיר את שייק פורמולה 1 בחלבון .

מחיר מומלץ לצרכן 270.70 ₪ 

התוסף שיספק לכם את מנת החלבון שחסרה לכם  (צילום: יח''צ)
התוסף שיספק לכם את מנת החלבון שחסרה לכם  (צילום: יח''צ)

גלידה חדשה בטעם מרשמלו - בן & ג'ריס
לרגל ולכבוד ל"ג בעומר בן & ג'ריס משיקים גלידה חדשה בטעם מרשמלו סמורס (S’MORES), במהדורה מוגבלת. מדובר בגלידת שמנת משובחת המשלבת מרשמלו עם פירורי עוגיות, פרורי עוגיות שוקולד וחתיכות פאדג'.   

סמורס הוא ממתק פופולארי שאוכלים סביב המדורה, כשבמקורו מגיע מארה"ב. יש לסמורס גרסאות שונות ורבות שהתפתחו עם הזמן והוא למעשה סנדוויץ של מרשמלו צלוי עם שוקולד, שמונח בין 2 ביסקוויטים. המנהג   המוכר של  צליית המרשמלו באש המדורה הוא עניין שהולך איתנו מהילדות,  כשמקור השם  סמורס הוא קיצור של הביטוי  SOME MORE (יותר/ עוד).  

עכשיו,  כשבן אנד ג'ריס דאגו לגלידה  בטעם האהוב על ילדים ומבוגרים, אפשר להתפנק  עם גלידה קרה, מרעננת, טעימה גם  לצד המדורה כשל''ג בעומר מתקרב.

הגלידה מגיעה באריזת פיינט 500 מל'.

מחיר מומלץ לצרכן - 24.90 ש''ח.

כשרות - רבנות קרית מלאכי, ou.

ניתן להשיג בכל רשתות המזון ורשתות השיווק, בחנויות הנוחות ובחנויות הפרטיות.

גלידה חדשה בטעם מרשמלו - בן & ג'ריס (צילום: יח''צ)
גלידה חדשה בטעם מרשמלו - בן & ג'ריס (צילום: יח''צ)

בניחוח טבעי ומחומרים אורגניים - MATIERE PREMIERE
MATIERE PREMIERE המותג הפריזאי ידוע בניחוחות טבעיים, בחומרי הגלם יוצאי הדופן ובגישה חדשנית ועדכנית הבנויה סביב מרכיב אחד טבעי דומיננטי בבושם במינון הגבוה. ניחוחות המותג מורכבים באופן המשאיר שובל ריח שמתפזר ונמשך לאורך זמן רב בדומה ליין עשיר. 

AURLIEN GUCHARD אחד הבשמים המוכרים והמוכשרים בעולם מביא עמו ניסיון עשיר כאשר עבד עם מעצבי העל המובילים בעולם, החליט לפתוח את המותג האישי שלו עם טעמו האישי שעיקרו לתת את הדגש על הרכיב העיקרי של הניחוח. ועל זה שם המותג "MATIERE PREMIERE" שפירושו 'חומר גלם ראשוני', הוא משתמש בנוסחאות קצרות בניחוחות שלו כדי שהרכיב העיקרי יבלוט וירגישו את איכויותיו. למותג יש 10 בשמים, הבשמים מאד חזקים ונפתחים בעור עם הזמן  ניחוח עשיר שלא יורד.

AURLIEN מאמין שבושם, כמו כל יצירה אמנותית, מייצג מעשה של מחויבות אישית ואינטימית. בשנת 2016 ייסד AURLIEN את החווה האורגנית Domaine de Chautard, באזור גראסה, בפרובנס, בעזרת אביו ז'אן גויצ'ארד. מתוך מהתשוקה שלו לחומרים טבעיים ומאמונתו שהקשר בין יצירה לטבע חשוב מאוד.

ההשראה והרעיון לניחוח החדש CRYSTAL SAFFRON היו זעפרן טרי. הבושם בניחוח מכת שמן זעפרן מיוון שעטוף בקטורת מסומליה ומשאיר אחריו ניחוח בלתי מתפשר על העור במשך כל היום עם נוכחות מתמשכת. הנינוח החדש מכיל אגבה, זעפרן מיוון, מאסק, שמן קטורת מסומליה ואמברוקסן.

בשמי MATIERE PREMIERE מכילים בין 85%-92% רכיבים טבעיים. הם טבעוניים וצבעם ניתן אך ורק על ידי המרכיבים שלהם, ללא כל חומר צביעה.

תכולה: 100 מ"ל, או דה פרפיום.

הבקבוק: אלגנטי ויוקרתי, מחיר: 875 ₪

להשיג בחנויות הבוטיק BEYONDSKIN בקניון רמת אביב, קומה שנייה ובקניון הזהב, ראשל"צ, קומת קרקע שדרת הצעירים ובחנויות נבחרות.

בניחוח טבעי ומחומרים אורגניים (צילום: יח''צ)
בניחוח טבעי ומחומרים אורגניים (צילום: יח''צ)

לנשים שהולכות עם חצי כיסוי ראש או סתם כפריט אופנתי לנערות - "בונדו"
תכירו את אילה ועדי, חברות ילדות שגדלו יחד מגיל 0 ביישוב טלמון שבבנימין. כיום הן בנות 27, כל אחת הקימה משפחה, והתחילה לעבוד , עדי כאחות, ואילה כעובדת סוציאלית.

יום אחד, קצת לפני שהקורונה הגיעה אלינו, הן מספרות שטיילו יחד בתל אביב וראו בדוכן של אקססוריז לילדות, סרטים אופנתיים לשיער שיש להם חוט ברזל דק תפור בפנים, ונזכרו שגם הן היו עונדות סרטים כאלו בילדות, ודיברו על כמה מגניב זה יכול להיות לקחת את הקונספט שהיה להם בילדות ולהעביר אותו גם לנשים בוגרות יותר ככיסוי ראש.

ואיכשהו, בלי להבין אפילו איך, תוך שלושה חודשים, עם קורונה באוויר, הם העמידו קולקציה קטנה וחמודה בלי הרבה ניסיון ובלי הרבה הבנה לאן הן נכנסות אבל עם תקווה שייהנו כמה שאפשר מהדרך. 

לעסק קראו "בונדו".

כמעט שנתיים אחרי, ב"ה העסק גדל, יש לקוחות מרוצות, והן אפילו יותר! שמחות על התהליך והלמידה, ומתרגשות מכל דבר חדש שזוכות לעשות. הסרטים מקסימים ומתאימים לנשים שהולכות עם חצי כיסוי ראש או סתם כפריט אופנתי לנערות.

כיף לראות עסקים כאלה מצליחים!

לנשים שהולכות עם חצי כיסוי ראש או סתם כפריט אופנתי לנערות - ''בונדו'' (צילום: אריאל זנדברג)
לנשים שהולכות עם חצי כיסוי ראש או סתם כפריט אופנתי לנערות - ''בונדו'' (צילום: אריאל זנדברג)