כחלק ממהלך הנועד להציג יותר גיוון על המסך שלנו, מחלבות שטראוס עלו אתמול (שלישי) בקמפיין חדש למותג סימפוניה שכולו בשפת הסימנים. בפרסומת החדשה ניתן לראות משפחה עם הורים כבדי שמיעה. כשהאב מכין לעצמו סנדוויץ'עם גבינת סימפוניה, אט אט שאר בני המשפחה מבקשים – בשפת הסימנים – שיכין גם להם.

מחלבות שטראוס מקדמת מזה מספר שנים אג'נדה חברתית ומשלבת בקמפיינים שלה מגוון גדול יותר של "משפחות ישראליות". הפרסומת החדשה ממשיכה את הקו הזה. להזכירכם, הפרסומות של סימפוניה בשלוש שנים האחרונות, בהן הציגו את הטעמים של סימפוניה בכל פעם באמצעות משפחה, תחת המסר "סימפוניה של טעמים בכל יום מחדש".

יפתח עצמון, מנכ"ל מחלבות שטראוס: "אנו שמחים וגאים לעלות עם קמפיין חדש לסימפוניה שמציג הפעם משפחה בה חלק מהמשתתפים כבדי שמיעה, אשר מתקשרים באמצעות שפת הסימנים. כחלק מהאג'נדה של שטראוס, אנחנו פועלים להצגת מגוון אוכלוסיות ומשפחות בקמפיינים שלנו, מתוך הרצון להביא לידי ביטוי את הפסיפס הישראלי היפה והמגוון שלנו. בקמפיין הנוכחי בחרנו להציג  משפחה בה ההורים כבדי שמיעה. נעזרנו בעמותת נגישות ישראל כדי לוודא שאנו מציגים בצורה אותנטית ורגישה סיטואציה יומיומית מחיי המשפחה".

יובל וגנר, מייסד עמותת נגישות ישראל: "נושא הנגישות רלוונטי למיליון וחצי אנשים עם מוגבלות בישראל ובתחום השמיעה למעל לחצי מיליון איש, אוכלוסייה גדולה זו הינה חלק מהחברה בישראל. העמותה מאוד מעריכה ואוהבת את מחלבות שטראוס על פועלם הן להצגת אנשים עם מוגבלות והפעם כבדי שמיעה והן לעצם הנגשת הקמפיין".