מותג הקוסמטיקה לנקום משיק את מייק־אפ Teint Idole Ultra Wear Care & Glow בעל גימור טבעי שמגיע בתשעה גוונים. על פי המותג, המייקֽ־אפ עמיד עד 24 שעות, והוא אכן יציב ונשאר על העור כל היום. המייק־אפ לא אוטם לחלוטין את העור, אלא מאפשר לו לנשום תוך שהוא מאפשר ליצור גוון אחיד וכיסוי בינוני.
מחיר: 179 שקלים

LANCOME TEINT IDOLE ULTRA WEAR CARE GLOW  (צילום: באדיבות LANCOME)
LANCOME TEINT IDOLE ULTRA WEAR CARE GLOW (צילום: באדיבות LANCOME)

המותג האיטלקי פופה משיק את WONDER ME POWDER – NO POWDER פודרה דחוסה, קומפקטית ועמידה לזיעה או לחות. יש לה מרקם קליל וכמעט לא מורגש, היא לא אבקתית ולא מייבשת את העור. נהדרת אחרי שימוש במייק־אפ, אך גם ללא מייק־אפ. היא נותנת מראה אחיד ונשארת על העור כל היום.
מחיר: 89 שקלים

PUPA Wonder Me Powder  (צילום: יחצ חול)
PUPA Wonder Me Powder (צילום: יחצ חול)

מותג הטיפוח DOVE משיק את Soothing relief, תחליב רחצה בניחוח קמומיל כחול וחלב שיבולת שועל. התחליב סמיך מאוד. הוא עוטף את העור, אך נשטף יחסית מהר. הניחוח שלו עדין והוא מותיר תחושת רכות בעור.
מחיר: 27.90 שקלים

תחליב רחצה דאב (צילום: סטודיו)
תחליב רחצה דאב (צילום: סטודיו)

המותג "פתי בר" של אסם יוצא בשתי מהדורות מוגבלות: ביסקוויט פתי בר פריך בצבע כתום ובטעם פירות טרופיים, ופתי בר Black&White, ביסקוויט בצבע שחור במילוי קרם. הראשון מתאים לשדרוג עוגות גבינה קלאסיות ויש לו טעם פירותי לא דומיננטי מדי וצבע משגע. ה־Black&White מתאים לכל מי שבא לו קינוח מהיר ואין לו כישורי אפייה. הביסקוויט בטעם קקאו והמילוי הוונילי משתלבים נהדר.
מחיר: 7־15.9 שקלים

פתיבר פינוקים שחור לבן  (צילום: סטודיו אסם)
פתיבר פינוקים שחור לבן (צילום: סטודיו אסם)

פסטה ריקו, המתמחה בייצור פסטה טרייה, משיקה מארז כדורי בצק המתאים להכנת פיצה, פוקאצ’ה, ג’בטה ושאר מאפים. המארז כולל שלושה כדורי בצק שעשויים ממחמצת, שמרים ובלנד של קמחים איטלקיים, הנשמרים בהקפאה וניתנים לשימוש לאחר הפשרה והתפחה. הבצקים לא מכילים חומרים משמרים והם ללא צבעי מאכל. העבודה עם הבצק קלה, רק צריך להתפיח לפני. הבצק אלסטי ומגיע לתוצאות טובות באפייה. מושלם לחובבי הפיצה שרוצים לפשט תהליכים במטבח.
מחיר: 29 שקלים

כדורי בצק פרמיום להכנת פיצה ופוקאצה של פסטה ריקו  (צילום: אסף אברהם)
כדורי בצק פרמיום להכנת פיצה ופוקאצה של פסטה ריקו (צילום: אסף אברהם)

מותג החטיפים POOF משיק חטיף כוכבים בטעם שמנת ובצל, שעשוי מתפוחי אדמה, בעל צורת תלת־ממד ומרקם קראנצ’י שברגע נמס בפה. טעם השמנת בצל לא דומיננטי מדי ולא מטשטש את טעמי תפוח האדמה. החטיף לא שומני והוא כיפי לנשנוש.
מחיר: 3.90 שקלים

פוף בטעם שמנת בצל (צילום: יחצ)
פוף בטעם שמנת בצל (צילום: יחצ)

המותג “מאסטר שף” מרחיב את סדרת הממרחים שלו עם פסטו ירוק, פסטו אדום וממרח עגבניות מיובשות. ממרח הפסטו הירוק מכיל אגוזי קשיו וגבינה קשה, הוא מצוין כמטבל בפני עצמו, אבל משתלב נהדר גם במאפים ובפסטות. גם הפסטו האדום לא רע, יש לו מרקם חלק והוא מזכיר ממרח עגבניות מיובשות, אך מתובל יותר.
מחיר: 15.50 שקלים

מאסטר שף סדרת ממרחים איטלקית (צילום: יחצ)
מאסטר שף סדרת ממרחים איטלקית (צילום: יחצ)