יצרנית המטוסים בואינג וחברת התעופה ריינאייר (Rayair) הודיעו כי חברת הלאו קוסט המובילה בעולם החליטה לבחור במטוסי הבואינג 737 כמטוסי העתיד של החברה.  ריינאייר מזמינה עד כ-300 מטוסי בואינג 737 בהזמנה הגדולה ביותר עבורה שכוללת הזמנת 150 מטוסי בואינג MAX  737   ואופציה לרכישה של עוד 150 מטוסים מן הדגם 737-10 המתקדמים והחדשים בעולם.

ריינאייר החליטה על הזמנת הענק, על רקע ההתאוששות של שוק התעופה והביקושים הגוברים לטיסותיה.  בכך, תגדיל החברה את צי המטוסים שלה בדגמי 737-8-200 שבהם 197 מושבים. המטוסים החדישים שיוזמנו יאפשרו לריינאייר לקצץ 20% בצריכת הדלק של המטוסים והפליטה. בהזמנה הנוכחית נכללים גם מטוסי בואינג  737-10 החדישים והגדולים יותר, שבהם 228 מושבים, והנחשבים למטוסים צרי הגוף היעילים והחסכוניים בעולם.

מנכ"ל ריינאייר מייק אולרי אמר כי "ראיינאיר שמחה לחתום על ההזמנה הגדולה ביותר שלה אי פעם לעד 300 מטוסי בואינג 737MAX עם השותפה שלה לדרך חברת בואינג.  המטוסים החדישים יעילים יותר, ירוקים יותר, ומציעים 21% יותר מושבים, צורכים פחות 20% מהדלקים והם שקטים יותר בכ-50% מהרעש של המטוסים הישנים מדגמי בואינג 737-NGS" .

מנכ"ל חברת התעופה ראיינאייר הוסיף כי מחצית מהמטוסים שנכללים בהזמנה החדשה נועדו להחליף את המטוסים הישנים מדגמי  NG-  737 ואילו המחצית השניה של ההזמנה נועדה לענות לצרכים הגדלים והולכים למושבים בטיסות החברה שצפויים להגיע עד 30 מיליון נוסעים בשנת 2034.  הוא הוסיף כי הבניית המטוסים החדישים צביא ליצירת 10,000 מקומות עבודה חדשים בכל רחבי אירופה, ותבסס את מעמדה של ראיינאייר כחברת הלךאו קוסט המובילה בעולם.

"בנוסף לגידול המהיר בנתח השוק של ראיינאייר ברחבי אירופה, ההזמנה של מטוסים גדולים, תאפשר לחברת התעופה ראיינאייר להציע מחירי טיסות מוזלים.  זאת בשל העלויות הכלכליות הנמוכות יותר והיעילות המירבית של המטוסים החדישים שיוכנסו לצי המטוסים שלה" הוסיף מנכ"ל ראיינאייר.

מנכ"ל בואינג דייב קלהאון אמר כי ההזמנה הנוכחית היא שלב נוסף ביציקת השותפות ארוכת השנים בין ראיינאייר לבין בואינג, ואשר מאפשרת לחברות להצליח ולהציע טיסות נוחות למאות מיליוני נוסעים בכל רחבי העולם.  כמעט עשרים ןחמש שנה מאז חתמו שתי החברות על הזמנה של מטוסי נוטסעים, הם מציגות את הזמנת הענק שמגדילה את השותפות האמיתית ביניהן.  אנו מחוייבים לספק את המטוסים לראיינאייר שיאפשרו לה לבסס את מעמדה כחברת הלאו קוסט הגדגולה בעולם, ולהגשים את מטורתיה של החברה" הוסיף מנכ"ל בואינג ואמר.