בעיני חשוב מאוד שמוצרי היודאיקה בבית יהיו יפים ומיוחדים. מצאתי סט מהמם שממש אהבתי של ברכת "אשר יצר" שמגיע יחד עם נטלה מיוחדת וסט מגבות. כ"כ אלגנטי ויפה! המארז המהמם הזה שייך לאפרת ושחר מבעלי המותג "יברכך יהדות השראה אומנות".

אפרת ושחר מספקים מוצרי יודאיקה, מתנות יהודיות בעיצוב אישי, מוצרים לכבוד שבת קודש, חגים ואירועים מיוחדים. כל המוצרים בחנות נבחרים בקפידה ע"י מיטב היצרנים והמעצבים. בנוסף חלק מהמוצרים הם עיצוב וייצור שלהם כחול לבן.

הנטלה של
הנטלה של

מומלץ להיכנס להתרשם באתר ולראות את כל המבחר היפה שלהם. 
https://yevarheha.com/

איזה כיף שיש מותג משקפיים שמאפשר לכל אדם לרכוש ולהתחדש כמה פעמים בשנה במשקף חדש ובמחירים מצחיקים.
אני מתחדשת תמיד וכל שנה – רק בקרולינה למקה. מתה על המבחר המגוון שלהם ועל המחירים עוד יותר, במיוחד בסוף עונה כשמוכרים 2 במאתיים! בעיניי, משתלם!

עם למעלה מ-320 דגמים חדשים של משקפי שמש, וכ-170 דגמים של משקפי ראייה לא פלא שהם מצליחים להתאים (כמעט) לכולם את הזוג המדויק והנכון שיתאים לכל מצב רוח.

משקפיים של קרולינה למקה (צילום: יח''צ)
משקפיים של קרולינה למקה (צילום: יח''צ)

החשיבה על הפרטים הקטנים, בשילוב צבעוניות עמוקה ומרתקת מוכיחים כל פעם מחדש שהשמיים הם הגבול בכל מה שנוגע לסטייל. בין אם מדובר בזוג אוברסייז עם נוכחות עתידנית או זוג קליל וצבעוני שתואם ל VACAY MODE, תהי בטוחה שלא תצטרכי להציג עצמך - פשוט כי הם יעשו את זה בשבילך. מזל שהם קיימים.

לאתר הרשת

רשת קפה ביגה, המתמחה במאפים המיוצרים בעבודת יד קפדנית, משיקה לרגל חג השבועות עוגות גבינה טירמיסו - ללא גלוטן. 
עוגת הטירמיסו ללא גלוטן של ביגה, עשויה מגבינת מסקרפונה, מקרם חלבי אוורירי ובשקוטים ללא גלוטן, ספוגים בקפה. ניתן להשיג אותה בצורה מרובעת או כפס. 

העוגה החדשה מיועדות לצליאקים, לנמנעים מגלוטן וגם לחובבי מוצרי מזון ללא גלוטן. מפעל ביגה המייצר מוצרים ללא גלוטן מחזיק בתקן GMP. 

עוגת הטירמיסו טעימה במיוחד, איכותית והמרקם ללא פשרות. העוגה עשויה בתהליך ייצור ייחודי, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולא ניתן ל"הרגיש את ההבדל" ושהיא עשויה ללא גלוטן. כולנו פה במשרד זכינו לטעום את העוגה ומרוב שהיא הייתה כל כך מוצלחת כולם התעניינו איפה אפשר לקנות אותה.

כמו כן רשת ביגה משיקה בימים אלה מגוון רחב של עוגות גבינה ללא גלוטן, בנוסף לעוגות הגבינה המסורתיות הקיימות בסניפי הרשת, כמו: עוגת גבינה פירורים ללא גלוטן, עוגת גבינה אפויה ללא גלוטן, עוגת גבינה עם פירות יער ללא גלוטן ועוגת גבינה פירורים ללא תוספת סוכר ועוד.

מחירים לצרכן:

  • עוגת טירמיסו מרובעת 140 ש"ח. פס טירמיסו 64 ₪.
  • עוגת גבינה אוריאו ללא גלוטן 180 ₪
  • עוגת גינה פרורים ללא גלוטן 65 ₪
  • עוגת גבינה אפויה ללא גלוטן 65 ₪
  • עוגת פירורים ללא סוכר 65 ₪
  • עוגת גבינה עם פירות 140 ₪ בפס 64 ₪.

כשרות: חלבית – בד"צ בית יוסף 
להשיג ברשת ביגה בכל רחבי הארץ

עוגת טירמיסו של ביגה (צילום: אבי וולדמן)
עוגת טירמיסו של ביגה (צילום: אבי וולדמן)

המותג לפתרונות לבישול ואפייה 'קוקי' מציע לחג השבועות פתרונות איכותיים, מהירים שאינם דורשים ניקיון, המקלים על תהליך האפייה והבישול.

תבניות האפייה והבישול של קוקי מסייעים במלאכת הבישול לחג, מהמנות העיקריות ועד לקינוחים המפנקים: הקולקציה כוללת:

תבניות אלומיניום עם נייר אפייה: תבנית אלומיניום שלבסיסה מוצמד נייר אפייה היוצר הפרדה בין המזון לתבנית. נייר האפייה מייתר את הצורך לשמן את התבנית ומונע מהאוכל להידבק לתבנית. מגיע ב-3 גדלים שונים.  

תבניות מתקפלות - מוצר ייחודי: 5 תבניות אפייה אינגליש חד פעמיות המגיעות מקופלות באריזה המיועדת לחסכון במקום אחסון. לפני השימוש יש ליישר את הדפנות בקלות ואז ניתן לשפוך את המלית לתבנית ולהתחיל באפייה. המוצר מתאים לאפייה, חימום והקפאה, עשוי מחומרים טבעיים, עמיד בפני נוזלים ואינו נקרע בקלות. 

מחיר מדף ממוצע לפי CHP:
תבניות מתקפלות קוקי (5 יחידות) – 12.90 ₪ 
תבניות אפייה פלוס (גודל L או XL ) טווח מחירים- 10.90-9.90 ₪ 

ניתן להשיג ברשתות ובחנויות מובחרות

המוצרים של קוקי (צילום: אנטולי מיכאלו)
המוצרים של קוקי (צילום: אנטולי מיכאלו)

אתר "יחודי" הינו אתר שירות מהיבואן לצרכן כבר יותר מ-15 שנים. האתר מתמחה ביבוא מוצרים שונים כמו גאדג’טים, חידושים טכנולוגיים, מתנות שונות לכל אחד ואחת, מוצרים ייחודיים לילדים, אמצעי אבטחה ועוד.

המוצרים באתר מוצעים למכירה לאחר חשיבה מה יכול להיות נוח ללקוח הישראלי, הן מבחינת האיכות והן מבחינת המחיר, כאשר השילוב ביניהם אמור להיות שילוב מנצח. באתר ניתן לראות מפרט לכל מוצר ומוצר, כולל מידות, תמונות להמחשה, צבעים ולרוב המוצרים יש גם סרטונים להמחשה.

מ"יחודי" רכשתי לילדים אוהל טיפי מושלם שהילדים נורא נהנים ממנו! אני אפילו מסכימה להם להשאיר אותו בסלון גם במשך השבוע מרוב שהוא כזה יפה. מומלץ מאוד.

החנות אינטרנטית, משלוחים לכל הארץ. 

אוהל טיפי של ''יחודי'' (צילום: באדיבות יחודי)
אוהל טיפי של ''יחודי'' (צילום: באדיבות יחודי)

בית האופנה GOLBARY משיק לאביב 2023 קולקציית BLACK & WHITE של מפיצי ריח, מבשמי בדים ונרות מעוצבים, בניחוחות חדשים ומרעננים, המיועדים לבישום כל חללי הבית והביגוד, המשרים ריח טוב למשך זמן רב. 

קולקציית המפיצים החדשה כוללת שני ניחוחות של מפיצי ריח ומבשמי בדים: SOFT COTTON ניחוח על טהרת הניקיון בריח כביסה מלטף ו- SPA & RESORT ניחוח פרחוני על בסיס תווי פריחת הדובדבן בשילוב אמבר.

בנוסף, קולקציית הנרות כוללת גם היא שני ריחות: ROYAL MUSK ניחוח רענן ורומנטי המשלב מאסק בנגיעות וניל, PURE VANILLA ניחוח עשיר של וניל המשלב תערובת מתוקה של פירות ופרחים.

המפיצים עוצבו כתכשיט ואקססוריז לבית עם מגוון ניחוחות ארומטיים. הריחות החדשים והעיצובים נבחרו בקפידה והבקבוקים במראה יוקרתי ומהודר, המתאימים גם כמתנה. 

מחירים לצרכן:

  • מפיץ ריח: 89.90 ₪
  • מבשם בדים: 59.90 ₪
  • נרות ריחניים: 49.90 ₪ 

להשיג בסניפי רשת GOLBARY בכל רחבי הארץ ובאתר

הריחות של גולברי (צילום: אבי וולדמן)
הריחות של גולברי (צילום: אבי וולדמן)

מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש-פוזה, מציע לקיץ 2023 קרם הגנה SPF50 עם גוון/וללא גוון, המשלב רכיבי אנטי אייג'ינג, ומעניק לחות לעור הפנים - ANTHELIOS AGE CORRECT (אנתליוס אייג' קורקט).

קרם ההגנה מהווה פתרון מושלם: גם תיקון סימני ההזדקנות הקיימים ע"י רכיבי האנטי-אייג'ינג במוצר וגם מניעת הנזקים העתידיים ע"י מסנני קרינה ברמה הגבוהה ביותר. טיפול משולב להפחתת סימני הזדקנות והגנה מהשמש התורם להפחתת מראה קמטים וסימנים כהים תוך 4 שבועות. הפחתת מראה קמטים-15%, הפחתת סימנים כהים 26%.

קרם ההגנה אנתליוס אייג' קורקט מכיל מרכיבים פעילים לתיקון העור: חומצה היאלרונית – המעניקה לחות ותורמת להפחתת קמטים וקימטוטים, פי-רזורסינול- מפחית את ייצור המלנין הגורם לכתמים כהים, ניאצינאמיד- ויטמין B3 – מטפל באדמומיות ומרגיע את העור וויטמין E - נוגד חמצון המספק הגנה מנזקים הנגרמים מזיהום אוויר.

אנתליוס אייג' קורקט מתאים לכל סוגי העור, כולל לעור רגיש, היפואלרגני, אינו שמנוני. מתאים לשימוש יום יומי. ניתן להשיגו עם גוון וללא גוון

מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪. 
את מוצרי לה רוש-פוזה ניתן להשיג: ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

קרם הגנה של לה רוש-פוזה (צילום: יח''צ)
קרם הגנה של לה רוש-פוזה (צילום: יח''צ)

המותג הקולינרי "מאסטר שף" מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק סדרת ממרחים איטלקיים איכותיים בשלושה טעמים שונים: פסטו ירוק, פסטו אדום וממרח עגבניות מיובשות.

סדרת הממרחים החדשה נותנת מענה למגוון רחב של מנות וסגנונות בישול והיא כוללת את הטעמים: ממרח פסטו ירוק – הפופולרי ביותר, מכיל אגוזי קשיו וגבינה קשה. ממרח פסטו אדום – על בסיס עגבניות וגבינה קשה, וממרח עגבניות מיובשות – ממרח על בסיס עגבניות מיובשות.

הסדרה החדשה מיוצרת באיטליה, ארץ המקור של הפסטו, וממרחי הפסטו של מאסטר שף מכילים גבינה על פי המתכון המסורתי.

לסדרת ממרחים איטלקיים מגוון שימושים: הגשה כמטבל לצד לחם, קרקרים וירקות. בסיס לרוטב  לפסטה, לפיצה, לריזוטו או לסלט. שימוש במתכוני עוף, בשר ודגים. שדרוג טוסט או שקשוקה. שילוב הממרחים בבצק חלה או בהכנת ארנצ'יני ועוד רבים אחרים.

הפסטו נולד במטבח האיטלקי הנחשב לאחד המטבחים המפורסמים והמשובחים בעולם. מקור השם הוא בשורש האיטלקי pestâ שמשמעותו לכתוש.

כשרות:
פסטו אדום + פסטו ירוק משולש K חלבי, ממרח עגבניות מיובשות משולש K

מחיר מדף ממוצע 50.15 ש"ח
משקל: 190 גרם
להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק והמזון

ממרחים איטלקיים של ''מאסטר שף'' (צילום: יח''צ)
ממרחים איטלקיים של ''מאסטר שף'' (צילום: יח''צ)

סיר תרמוס לפיקניק
פעם הסבתות היו עוטפות את הסיר בשמיכות, כדי לשמור על החום בדרך לנכדים. היום שמים את האוכל בסיר תרמוס ששומר על התבשילים חמים במשך שעות ארוכות. הסיר הגאוני הזה, שימושי בכל כך הרבה מקרים:

כשאין עוד מקום על הפלטה ורוצים אוכל חם לערב שבת; כשרוצים להביא את האוכל של הבית לבסיס של החייל/ת; כשרוצים ליהנות מארוחה חמה בסוף מסלול הטיול; כשעושים פיקניק בחיק הטבע ורוצים שהאוכל יגיע מוכן מראש בלי שום אמצעי חימום; כשעושים על האש, אבל רוצים שכולם (כולל המנגליסט) יאכלו ביחד בניחותא, ולא לפי הקצב של הגריל; כשמכינים אורז לסושי ומעדיפים שיישאר חמים, מוכן לגלגו; וכשמכינים בצק שמרים ורוצים לעזור לו לתפוח. 

תכונות המוצר:

  • שכבה חיצונית- פלסטיק חלק ללא עיטורים.
  • שכבת הבידוד- פוליאוריטן מוקצף. חומר מבודד מאוד , קל ועמיד.
  • שכבה פנימית- השכבה הפנימית הינה מנירוסטה איכותית שאינה משאירה טעם לוואי לאוכל.
  • נפח: 3.5 ליטר, 5.5 ליטר

אין להכניס למדיח כלים ולמיקרוגל.

מחיר- 249 ש״ח 

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ וכן באתר

סיר תרמוס לפיקניק של פוד אפיל (צילום: שרית אריה)
סיר תרמוס לפיקניק של פוד אפיל (צילום: שרית אריה)

תכירו את "ניצחתי ואנצח" שהוקם על ידי יצחק ישראל שמרון בשנת 2002. השיטה של "ניצחתי ואנצח" מבוססת על תורת החסידות של הבעל שם טוב ורבי נחמן מברסלב. כל מהות המרכז היא התחברות לכל החלקים של אדם והכנסת הבורא למסע חיינו. מדובר במרכז שחלק מפעילותו היא ללא מטרות רווח ומתוך אהבת השם, אהבת ישראל והשפעת הטוב.

אהבתי מאוד את הספרים שלהם:

שיחות הלב – ספר מיוחד ויחיד בדור שמביא את הקורא לחיבור אל הלב של הצדיק ולסודות הגנוזים שהתגלו ליחידי סגולה שהפכו אט אט לכלים לכל אדם. אין שאלה שאין לה תשובה וכל עצה היא רפואה לנשמה, אז אם אתם מחפשים להבין יותר את המסע שלכם ומה רוצים משמיים להאיר לכם - זה הספר!! צריך רק לפתוח את הלב, להאמין, להתחבר ולהתמסר לגילויים שיתגלו

הספרים של ''ניצחתי ואנצח'' (צילום: באדיבות ''ניצחתי ואנצח'')
הספרים של ''ניצחתי ואנצח'' (צילום: באדיבות ''ניצחתי ואנצח'')

מאמינה בעצמי - מדריך רוחני לכל אישה שרוצה להכיר את עצמה מחדש ולבנות בתוכה כלים של אמונה בעצמה, של ביטחון במי שהיא נועדה להיות. הספר נותן הדרכה מעשית לקוראת על מנת שתוכל להביא את עצמה לידי הגשמה תוך חיבור לנשמה שלה ושליחות שבאה לעשות בעולם. הקריאה בספר היא חוויה תודעתית וריגשית שמטרתה לשנות הרגלים ולצמוח מתוך התהליך הרוחני ולהפוך לאישה חזקה יותר, בטוחה יותר ונקיה מדפוסים שלעולם לא התאימו לה.

הספר ''מאמינה בעצמי'' (צילום: באדיבות ''ניצחתי ואנצח'')
הספר ''מאמינה בעצמי'' (צילום: באדיבות ''ניצחתי ואנצח'')

יש באתר שלהם מבחר שלם של מוצרים מיוחדים, מספרים עד יומנים, כוסות יין, ספלים ועוד!

מומלץ להיכנס ולהתרשם בעצמכם https://nitsachti-vanatseach.online/