תנובה משיקה בסדרת COLLECTION את “איבריקו” - גבינה ספרדית קשה המשלבת חלב בקר, עזים וכבשים עם טעם עשיר שיכול ללכת נהדר במאפים; לסדרת “פיראוס” מצטרפים פתיתי פטה כבשים 20% שומן, פרוסות בולגרית מעודנת 5% שומן, וחלומי קפריסאית ממחלבת Dodoni. לצד ההשקות, המותג יציע גם את מהדורות החג המסורתיות של "עמק" עם פתיתי פרמג’אנו רג’אנו, פתיתי מוצרלה 500 גרם, פתיתי טל העמק 200 גרם ופתיתי עמק 600 גרם.

מחיר: 14.60־33.50 שקלים
לקראת שבועות יוצעו מוצרי תנובה ב־50% הנחה על המוצר השני מאותו המותג.

מוצרי שבועות של תנובה (צילום: יחצ)
מוצרי שבועות של תנובה (צילום: יחצ)

מילקי TRIO הוא מילקי חדש עם 3 שכבות של פודינג, מוס וקצפת. בסדרה שני טעמים: מעדן חלב בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת; ומעדן חלב בטעם שוקולד לבן, מוס בטעם תותים וקצפת. שלושת המרקמים יחד יוצרים ביס מושלם. התאהבנו בשילוב של המרירות השוקולדית עם הרכות של המוס. גם הגרסה של השוקולד הלבן הייתה מפתיעה לטובה, אם כי מעט מתוקה.
מחיר: 2.90־־4.20 שקלים

מילקי (צילום: סטודיו שטראוס)
מילקי (צילום: סטודיו שטראוס)

מילקי טריו (צילום: סטודיו שטראוס)
מילקי טריו (צילום: סטודיו שטראוס)

המותג “קוקי” משיק תבניות אפייה ובישול במהדורת חג: תבניות אלומיניום שלבסיסן מוצמד נייר אפייה שמייתר את הצורך לשמן את התבנית ומונע הידבקות; ותבניות נייר מתקפלות - חמש תבניות אפייה אינגליש מקופלות באריזה נוחה לאחסון. התבניות נוחות לשימוש, קלות לפתיחה ומונעות בריחת נוזלים.
מחיר: תבניות מתקפלות – 12.90 שקלים, תבניות אלומיניום – 9.90־10.90 שקלים

קוקי - תבניות (צילום: יחצ)
קוקי - תבניות (צילום: יחצ)

המותג “סנפרוסט” משיק לקט ירקות לפשטידה במהדורה מיוחדת לחג, שכולל ברוקולי, כרובית ובצל – שלושתם שטופים, חלוטים וחתוכים. פתרון מצוין לקיצור תהליכים בעת ההכנות לחג. הירקות קצוצים קטן יחסית, כך שהם יכולים להיכנס כמו שהם לבלילת פשטידה.
מחיר: 14.60־23.90 שקלים

לקט לפשטידה (צילום: יחצ)
לקט לפשטידה (צילום: יחצ)

רשת "וניליה" משיקה לקראת שבועות גלידה בטעם עוגת גבינה פירורים, המכילה שמנת חמוצה ופירורי קראמבל עם חמאה. הגרסה של וניליה די מזכירה את המקור. אחלה רעיון להקליל מעט את ארוחות החג, ובכלל לא היינו מתנגדים שהטעם יישאר גם אחרי שבועות.
מחיר: 19 שקלים למנה

רשת “קוק אנד בייק” תציע לרגל חג השבועות עשרה מוצרי חובה לאופים ולמארחים במחירים נוחים, בהם מכונות הפסטה של Roso; סט פיצה של Roso Glaze הכולל אבן שמוט לאפייה, מעמד הגשה נירוסטה וגלגלת לחיתוך; מחבת פנקייק Yellow עם שבעה שקעים ועוד.
מחיר: מכונות פסטה - 129 שקלים במקום 279 שקלים, סט פיצה ב־69 שקלים במקום 299 שקלים

קוק אנד בייק - מכונת פסטה - 129 ש''ח במקום 279  (צילום: יחצ)
קוק אנד בייק - מכונת פסטה - 129 ש''ח במקום 279 (צילום: יחצ)

סדרת רוטבי השמנת של יטבתה מתרחבת עם רוטב שמנת עם סלק 9%. הרטבים מקצרים תהליכים, הם פשוטים להכנה ומספקים תוצאות טובות. רוטב השמנת עם הסלק צובע את הפסטה בצבע סגול מהמם ונותן טעם מעודן.
מחיר: 6.60־12.50 שקלים

רוטב שמנת (צילום: יחצ)
רוטב שמנת (צילום: יחצ)

יקב תבור מציע לקראת חג השבועות מארז שבו שני יינות מסדרת "אדמה": סוביניון בלאן ורוסאן, ולצדם סט סכיני גבינות. מארז נהדר למתארחים ולמארחים בחג. היינות מסדרת "אדמה" רעננים, עשירים בטעמים וכיפיים בימים חמים.
מחיר: 150 שקלים 

מארז שבועות יקב תבור (צילום: בועז אשכול )
מארז שבועות יקב תבור (צילום: בועז אשכול )