לקראת חג החלב השיקו במחלבות גד גבינת בוראטה - כדור מוצרלה טרייה הממולא בקרם גבינתי. בנוסף, חוזרת למדפים לצמיתות סדרת הרטבים "גד ומיד" עם רטבי קאצ'יו אה פפה, בשמל, פורצ'יני ומק אנד צ'יז. 
מחירים: החל מ-14.70 שקלים

מחלבות גד (צילום: מחלבות גד)
מחלבות גד (צילום: מחלבות גד)

יקב פסגות שבחבל בינימין מציע מגוון מארזי חג, בהם: מארז התחדשות שכולל: יין לבחירה, נשנושי שוקולד, צנצנת דבש, זרון פרחים וכרטיס ברכה. 
מחיר: 150 שקלים.

מארז התחדשות, יקב פסגות  (צילום: ברוך גרינברג)
מארז התחדשות, יקב פסגות (צילום: ברוך גרינברג)

משק צוריאל מרחיבים את מבחר גבינות העיזים לקראת החג. בין הגבינות העיזים החדשות תמצאו: גאודה, גבינת תום ביין, איבריקו וקצ'וטה. בנוסף, במשק צוריאל השיקו גבינות שמנת עיזים 20% שומן ב-3 טעמים: טבעי, עם שום שמיר ולאוהבי החריף-חלפיניו.

משק צוריאל (צילום: יח''צ)
משק צוריאל (צילום: יח''צ)

קולקציית מארזים לשבועות של אתר האלכוהול והיין paneco.il. בין המארזים: מארז מהודר עם ווגה רוזה ושתי כוסות לא רגל, או מארז מהודר עם יער רוזה ו-2 כוסות ללא רגל.
מחיר: 89 שקלים.

מארז של אתר paneco.co.il  (צילום: יח''צ)
מארז של אתר paneco.co.il (צילום: יח''צ)

שופרסל הרחיבה את סדרת מוצרי החלב שלה עם גבינות מלוחות בולגרית וצפתית, חמאות פרימיום וסדרת גבינות קשות תחת המותג צ'יז מרקט. בנוסף, שופרסל משיקה סדרת לזניות מצוננות.
מחירים: 10-24.90 שקלים.

גבינות של שופרסל  (צילום: יח''צ)
גבינות של שופרסל (צילום: יח''צ)

Euro מחלבות אירופה מציעים סדרת גבינות מלוחות ומיושנות ממחוז אזין בטורקיה. הסדרה החדשה כוללת גבינות בסגנון פטה יוונית, העשויות חלב כבשים, עיזים ובקר. 
מחיר: 29.90 שקלים.

שרדונה כרם תל פארס 2021  (צילום: סטודיו קו חדש)
שרדונה כרם תל פארס 2021 (צילום: סטודיו קו חדש)

ביקב רקנאטי מתכוננים לשבועות עם יין שרדונה כרם תל פארס בציר 2021 מסדרת כרם יחידני. היין בילה 18 חודשים בחביות מעץ אלון צרפתי, מה שמסביר את טעמו העשיר והפירותי. 
מחיר: 89 שקלים

גבינות יורו מחלבות אירופה (צילום: סטודיו baysberg team)
גבינות יורו מחלבות אירופה (צילום: סטודיו baysberg team)

חברת Maimon's השיקו לרגל חג השבועות את שוקו פלוס! – שוקו בעל ערך תזונתי גובה, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. השוקו מותאם לילדים ומגיע באריזה גדולה.

שוקו+ (צילום: יח''צ)
שוקו+ (צילום: יח''צ)