דורית קליין - אמנית היודאיקה שאתם חייבים להכיר
דורית קליין היא אומנית יודאיקה, ילידת הארץ, נולדה וגדלה במשפחה ירושלמית גדולה וותיקה, מאנשי הישוב הישן, והאמנות תמיד הייתה חלק בלתי נפרד מחייה. מגיל צעיר מאד אחזה במכחול ובצבע בעידוד הוריה. כאשה שומרת מצוות, עולם האמנות היהודית היה תמיד קרוב לליבה ועסקה בו כתחביב במקביל לעיסוקה בתחום הגרפיקה. בהדרגה עם השנים, התחביב הפך לתחום העיקרי כאשר בהמשך הדרך היא מוצאת עצמה מחפשת ובולשת בסקרנות רבה אחר חומרים, שיטות עבודה וטכנולוגיות. 

בעזרת כלים מעולם הגרפיקה ובשילוב עבודת מגזרות מסורתית וטקסטים יהודיים הסובבים את עולמה, נוצר שילוב מעניין וייחודי של צורות וגוונים, עיטורים ואותיות, ישן עם חדש, מסורתי עם מודרני. וכיום המוצרים של דורית מיוצרים בשילוב של טכניקות מעולם הגרפיקה, טכנולוגיות חדשניות לצד מגזרות מסורתיות, ומשלבים בין עיצוב מודרני וצורות עתיקות. חשוב לה שכל מוצר שיוצא תחת ידה יהיה עם משמעות, יצירה וחידוש בעולם האמנות היהודית.

אמונה היוצרת אמנות - מתוך עולם זה היא מלקטת ואוספת טקסטים ופסוקים, תפילות וברכות, שוזרת אותם בתוך היצירות ומתאימה אותם לפריטים שמיועדים לחגים ואירועים שונים בחיי הקהילה והמשפחה היהודית.

כמה מילים על המוצר - דורית חיפשה דרך להשתמש במוטיב ה"חלון" כסדרת קישוטי קיר. החלון, שתפקידו להכניס אור ואוויר יתפוס מקום של קישוט, אור וברכה בבית.

דורית שאוהבת לשלב טקסטים או פסוקים בפריטים, חיפשה מילים טובות שיתאימו. הטקסט לשיטתה מקפיץ כל מוצר ממוצר מעוצב ויפה - לפריט שהוא גם עם ערך ומשמעות ומשרה ברכה.

כשחיפשה טקסט מתאים לחלון נזכרה במילים היפות מהשיר "אמן" של חמוטל בן זאב. חמוטל, משוררת ופזמונאית מוכשרת אישרה את השילוב של מילות השיר במוצר וזהו הפריט שנולד. אם תסתכלו היטב תוכלו גם לראות את שמה של חמוטל על אדנית הפרחים שבקדמת החלון.

לאתר המיוחד שלה - https://www.doritjudaica.co.il/ 

דורית קליין - אמנית היודאיקה שאתם חייבים להכיר (צילום: חן ברקוביץ)
דורית קליין - אמנית היודאיקה שאתם חייבים להכיר (צילום: חן ברקוביץ)

הספר שכל זוג נשוי צריך לקרוא
את הרב אבנר קוואס אני זוכרת בתור כלה טריה כשהלכתי עם בעלי לראות הרצאה שלו לזוגות נשואים. כבר בתחילת ההרצאה הבנו שהגענו למופע סטנד אפ- בקטע טוב. צחקתי המון כי הזדהיתי הרבה עם מה שנאמר. גם על הנשים וגם על הגברים.

מאז ועד היום אנחנו מאוד נהנים לשמוע אותו. הרב קוואס הוציא ספרים בנושא הזוגיות שנקראים "יחד" זה מגיע בשני חלקים ואני ממליצה לכל זוג לקרוא! בספר הזה יש המון חוכמת חיים, והוא מדבר על כל התחומים החיוניים, גם אלה שלא כולם פותחים ומדברים עליהם בפומבי.

ממליצה מאוד לכל זוג נשוי לקרוא את הספרים האלה - https://www.kavas.co.il/ 

הספר שכל זוג נשוי צריך לקרוא (צילום: באדיבות ביתנו החדש)
הספר שכל זוג נשוי צריך לקרוא (צילום: באדיבות ביתנו החדש)

הדיאודורנט היחיד שעושה את העבודה! 
הקיץ הגיע ואיתו המלצה חמה מאוד! זה כבר זמן רב שאני מחפשת דיאודורנט טוב למתבגרות שלי, שכמו כל מתבגר בגילם סובלות מריח זיעה.  האמת ניסיתי כל כך הרבה חברות ואף אחד לא נתן מענה לבעיה המציקה הזאת.

חברה לעבודה המליצה לי לנסות את הדיאודורנט של לנקום שלטענתה אין מתחרה לו והוא עושה את העבודה בצורה הטובה ביותר ולאורך כל היום. כמובן כאמא טובה רצתי לרכוש ואין לי מילים עד כמה שהוא טוב! ריח הזיעה פשוט נעלם והמתבגרות שלי ממש מרוצות מהמוצר הזה.  האמת שגם אני התחלתי להשתמש בו כי הוא פשוט מושלם!

הדיאודורנט הוא רולר (קיים גם בספריי),  אנטי פרספירנט עדין המכיל תמציות צמחים, בנוסחה ייחודית המסייעת בנטרול ריח זיעה למשך שעות רבות. המחיר אומנם לא זול, מחירו 100 ₪ אבל תקשיבו לי זה שווה כל שקל! (ניתן למצוא אותו במחיר הנחה של 80 ₪ ) 

להשיג בחנויות פארם נבחרות

הדיאודורנט היחיד שעושה את העבודה!  (צילום: יח''צ לנקום )
הדיאודורנט היחיד שעושה את העבודה!  (צילום: יח''צ לנקום )

מותג הלקים הניו-יורקי שכולכן צריכות להכיר
מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים, משיק מוצר טיפוח חדש וייעודי לחיזוק הציפורן ומלא ברק. 

המוצר החדש, 'הארד טו רזיסט' HARD TO RESIST  ("קשה לעמוד בפיתוי") מספק שכבה עליונה לחיזוק הציפורן ומעניק ברק טבעי עם פורמולה טבעונית, ללא תוצרים מן החי וללא פורמלדהייד. המוצר החדשני מבוסס על טכנולוגיית חיזוק הציפורן: מאחה את השכבות החלשות של הציפורן, מגן מפני נזקים יום- יומיים, ולאחר 3 ימים הציפורניים פחות שבריריות. 

הוראות שימוש: יש למרוח 2 שכבות על ציפורניים נקיות מלק, לחכות עד לייבוש. לאחר מכן יש למרוח לתוצאה אופטימלית יש להשאיר על הציפורן במשך 3 ימים לפני הסרה. 

מחיר מומלץ לצרכן: 62.90 ₪ (13.5 מ"ל)

להשיג בסניפי סופר-פארם, סופר-פארם אונליין ובחנויות פארם נבחרות

מותג הלקים הניו-יורקי שכולכן צריכות להכיר (צילום: יח''צ)
מותג הלקים הניו-יורקי שכולכן צריכות להכיר (צילום: יח''צ)

הילדים שלכם הולכים לעוף על זה – חטיפי השוקולד של צ'וקטה
המותג CHOCKETA (צ'וקטה) של חברת ד. שסטו דברי מתיקה מתרחב בימים אלה ומשיק קטגוריה חדשה: חטיפים מתוקים לילדים, תחת השם  CHOCKETA KIDS. 

בשלב הראשון יושקו בקטגוריה זו שבעה מוצרים: מיני ביצי שוקולד מצופים בשוקולד חלב/לבן - ביצי שוקולד קטנות ממולאות בקרם חלב ואגוזי לוז, מצופות בשוקולד, במחיר לצרכן: 14.90-18.90 ₪.

חטיף שוקולד חלב במילוי קרם חלבי ופתיתי דגנים - חטיף שוקולד ממולא בקרם חלב ופתיתי דגנים, מצופים בשוקולד חלב עשיר מחיר לצרכן: : 14.90-18.90 ש"ח. אצבעות שוקולד חלב מעולה ממולא בקרם חלבי - 16 יח' עטופות אחת אחת. במחיר: - 10.90-11.9 ₪.

ביסקוויט מצופה שוקולד חלב/ קרם חלבי  - ביסקוויט פריך ואיכותי מצופה בשוקולד במחיר לצרכן: 8.90- 11.90ש"ח ועוגיות סנדוויץ' במילוי קרם בטעם שוקולד – עוגיות סנדוויץ' מביסקוויט פריך ואיכותי במילוי קרם בטעם שוקולד. מחיר לצרכן: - 9.90- 11.90 ש"ח. 

המוצרים מיוצרים באירופה,  תחת תווי תקן ואיכות גבוהים. המוצרים מתאימים למגוון שימושים: אישי, משפחתי, חגים וחגיגות ומגיעים באריזות אישיות ומשפחתיות.

כשרות: משולש K הרב רלב"ג

המוצרים החדשים ישווקו  ברשתות המזון ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

הילדים שלכם הולכים לעוף על זה – חטיפי השוקולד של צ'וקטה (צילום: יח''צ)
הילדים שלכם הולכים לעוף על זה – חטיפי השוקולד של צ'וקטה (צילום: יח''צ)

קולקציית הכפכפים ההיסטרית של גלי
רשת גלי משיקה: קולקציית כפכפים " Natural Accent" של המותג האש פאפיס. הקולקציה עושה שימוש בחומרים איכותיים העמידים לאורך זמן, רכים ונעימים בתוספת ספידות רכות ההופכות את הכפכף לפריט שאי אפשר בלעדיו בקיץ הישראלי.

Natural Accent - קולקציה ססגונית של כפכפים, המשתייכת לקולקציית הטבע, בשל החומרים הטבעיים, רכים ונושמים מהם היא עשויה, לדוגמא: שעם ועורות בגימור צמחי וטבעי. הכפכפים בקבוצה מתאפיינים במראה טבעי, צעיר ואופנתי  

במגוון רחב של דוגמאות קלאסיות שהן בסט סלר ומתאימות לשימוש יומיומי רחב. צבעוניות קיצית בקשת רחבה של צבעים ודוגמאות ביניהם: כחול, ורוד, צהוב, כתום, ירוק זית, אוף וויט, שחור ועוד. 

מחיר: 249.90 ₪

אני אישית לקוחה קבועה של האש פאפיס כי הנעליים שלהם פשוט נוחות ויפות. מומלץ בחום.

קולקציית הכפכפים ההיסטרית של גלי (צילום: גל סיטון)
קולקציית הכפכפים ההיסטרית של גלי (צילום: גל סיטון)

המטבח שיגרום לילדים שלכם להרגיש גדולים
בכל פעם שאני נמצאת במטבח הילדים מסתובבים לי בין הרגלים ולא נותנים לי לבשל בנחת. לא יודעת מה איתכם אני ממש לא אוהבת שנמצאים לי במטבח כשאני מבשלת, החלטתי שאני מחפשת מטבח משלהם וככה גם אקנה לי שקט.

אז חיפשתי וחיפשתי ומצאתי את המטבח היפה הזה באתר של גרין טויס. להלן הסיפור מאחורי המטבח - לאורך שנים ומהניסיון הרב שרכשנו בעולם הילדים הבנו שככל שתחבר את הילדים לעולם של "להיות גדול כמו..."  זה יעניין אותם ויפעיל את אופן המשחק והדמיון  שלהם.

מטבחי עץ בעצם מחבר את הילדים למטבח האמתי ומאפשר לילד לחוות ולדמיין את עצמו מבשל ומתעסק במטבח. לשם המחשה, מטבח דגם "אגם" הינו מטבח גדול  בגובה של כ- 90 ס"מ וברוחב של כ- 85 ס"מ ובצבע מדהים וקלאסי.

המטבח  כולל כיריים, סירים וסכו"ם, שמצורפים למטבח ומאפשרים לילדים לדמיין את עצמם מבשלים כמו אמא. בצידו של  המטבח אפילו מצורף טלפון משחק, שאם הדודה מתקשרת שיהיה ניתן לעדכן מהנעשה במטבח. כמובן שבכל מטבח יש גם מקרר שנמצא בצידו השמאלי.

מטבח "אגם" משופע בארונות לאחסון כלים ובמקרה של הילדים גם צעצועים הפזורים בבית. המטבח עשוי מעץ MDF איכותי וקל להרכבה.

גרין טויס הוא עסק משפחתי הממוקם בצפת ומגוון המוצרים הקיים הוא עשיר במיוחד ונוגע בכל תחום הילדים והנוער .

המטבח שיגרום לילדים שלכם להרגיש גדולים (צילום: באדיבות גרין טויס)
המטבח שיגרום לילדים שלכם להרגיש גדולים (צילום: באדיבות גרין טויס)

רבקה זיידה – טיפול באקנה בשיטה בלעדית 
המרכז לטיפול באקנה בשיטת רבקה זיידה שמתמחה בטיפול באקנה ובפוסט אקנה בשיטה בלעדית מציע3  תכשירים לשגרת טיפוח מושלמת.
תכשירי החברה מיוצרים במעבדות רבקה זיידה בישראל ומבוססים על חומרי הגלם הטובים ביותר. המוצרים כוללים רכיבים טבעיים ייחודיים מיפן, קנדה, צרפת וגרמניה שהוכחו כאפקטיביים לטיפול באקנה כמו ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, תמציות בוטניות, צמחי מרפא ופפטידים.

מוצרי החברה אינם מכילים פרבנים, סיליקונים או מרכיבים איריטנטים. כל תכשיר פותח במשך מספר שנים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כמו מזעור מולקולות, ננו טכנולוגיה ואנקפסולציה. חשוב להבין כי התאמת התכשירים נעשית באופן אישי לאחר פגישת ייעוץ ואבחון מול יועצת רפואית ורכישתם אפשרית אך ורק למטופלים ולמטופלות במרכז רבקה זיידה. לאחר האבחון, מתאימים תוכנית טיפול רלוונטית הכוללת טיפולים בקליניקה ושימוש בתכשירים בבית לפי הנחיות אישיות.

סרום מולטי מולקולר הילורוניק בוסטר - Smooth Filter
תכשיר ייחודי שנועד לתת לעור בוסט של לחות מיידית וגם לחות מתמשכת. הסרום מכיל רכיבים עוצמתיים וביניהם תמציות בוטניות, ויטמינים, חומצות אמינו, אצת ספירולינה ובנוסף מכיל חומצה היאלורונית טהורה עם משקל מולקולרי נמוך, 
דבר המאפשר חדירה טובה לשכבות העמוקות של העור.

כמות: 50 מ"ל | מחיר: 440 שקלים 

סבון פנים אקנה קלריפיינג - ניקוי ללא ייבוש העור -  Clarifying Cleanser 
סבון פנים אנטי בקטריאלי לעור בעייתי. הסבון מטהר את העור מבלי לייבש אותו. מכיל שילוב סינרגטי של תמציות בוטניות רבות עוצמה, בין היתר: הממליס, קמומיל, אלנטואין וגם את הרכיב הטבעי דבש שמסייע לשקם את העור האקנתי. 

לשימוש יום וערב- כמות קטנה (חצי לחיצה), על פנים רטובות לפני התחלת שגרת הטיפוח. לשטוף היטב

כמות: 125 מ"ל | מחיר: 180 שקלים 

קרם לחות מנטרל - By By red skin
קרם לחות נטול שומן וסיליקונים אשר מעניק אפקט הרגעה ונוחות לעור הסובל מאי נוחות, אדמומיות וקילופים. מעניק לחות טיפולית ומתמשכת בזכות טכנולוגיות של שחרור מושהה, שמשחררות את הלחות בצורה הדרגתית לאורך היום מבלי להכביד עליו. מכיל מרכיבים טבעיים, ויטמינים, תמציות בוטניות, פרו ויטמין B5 וחומצה היאלורונית אשר מסייעים לשיקום המחסום האפידרמלי. 
לשימוש יום- מומלץ להניח כמות קטנה (עד לחיצה אחת מלאה) אחרי סרומים ולפני מקדם הגנה.
כמות: 50 מ"ל | מחיר: 280 שקלים  

הבכורה שלי ניסתה את המוצרים של רבקה וממש ראינו את השיפור בכל מראה העור מבחינת הפצעונים והפיגמנטציה.

לאתר רבקה זיידה

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.

רבקה זיידה – טיפול באקנה בשיטה בלעדית  (צילום: שיר אור)
רבקה זיידה – טיפול באקנה בשיטה בלעדית  (צילום: שיר אור)

פסטיבל היין "i Love Wine" של קבוצת הרמטיאז' יתקיים בחג השבועות בחיפה עם מיטב היקבים הישראלים
בתאריכים 23-24.5 (שלישי ורביעי) בין השעות 17:00-23:00 יתקיים פסטיבל היין הגדול ביותר בצפון הארץ במתחם הקונגרסים בחיפה. 

האירוע, ייערך תחת כיפת השמיים ויציג למעלה מ-25 עמדות של מיטב היקבים והיינות הישראלים, עמדות גבינות מרחבי העולם ועמדות מזון נוספות, הופעות מוסיקליות של להקה חיה, DJ ועוד.

הפסטיבל אשר יערך בסימן חג השבועות נותן לקהל חובבי היין הישראלי גם ערך מוסף כאשר בכל עמדת יקב יחכו נציגים מקצועיים של היקב עצמו שיוכלו לתת הסברים מפורטים ולענות על שאלות המבלים וחובבי היין המקומיים לגבי אופן יצירת היין.

כל משתתף שירכוש כרטיס לפסטיבל, יקבל בכניסה כוס יין מקריסטל במתנה, איתה יוכל להסתובב בין עשרות העמדות וליהנות מטעימות חופשיות מתוך מאות בקבוקי היין המשובחים שנמצאים במקום וכמובן לשמוע את סיפורם של היינות השונים מפי אנשי המקצוע של היקב.

כמו כן, היינות ימכרו במחירים מיוחדים לחג השבועות בחנות הסמוכה. בפסטיבל השנה ישתתפו יקבים מהמובחרים בארץ:

קסטל, אמפורה, ויתקין, אדיר, יזרעאל, רזיאל, לטם, יתיר, לוריא, פלדשטיין, טוליפ, סוסון ים, רמת נגב, שילה, בית אל, מאיה, הר אודם, גוש עציון, פסגות, צובה, עמק האלה, אפוד. 
*במשך ימי הפסטיבל מבצע מיוחד בחנות הרמטיאז' הצמודה לפסטיבל - יין שני ב-50 אחוז הנחה ממגוון היקבים אשר משתתפים בפסטיבל. 

מבצעים לדוגמה (לאחר חישוב מבצע 50 אחוז ליין שני):

  • יזרעאל אדומים + פסגות אדום = 154 ש"ח
  • רזיאל אדום + קסטל רוזה = 214 ש"ח
  • פלדשטיין ארגמן + סוסון ים המינגווי = 205 ש"ח
  • הר אודם וולקני ריזלינג + שאטו רמו ריזלינג = 132 ש"ח
  • בית אל מלבק + גוש עציון נחל הפירים אדום = 200 ש"ח

הפסטיבל יתקיים בכתובת - קדושי יאסי 2, חיפה.

מחירי כרטיסים:
עלות כרטיס כניסה -  99 ש"ח בלבד.
הכרטיס כולל טעימות של מאות יינות משובחים מבית היקבים המשתתפים בפסטיבל.
לינק לרכישת כרטיסים: https://bit.ly/40f8GEQ 

פסטיבל היין ''i Love Wine'' של קבוצת הרמטיאז' (צילום: יח''צ)
פסטיבל היין ''i Love Wine'' של קבוצת הרמטיאז' (צילום: יח''צ)