הכתבה נכתבה בשיתוף מוצר השנה

פרס מוצר השנה מוענק כבר 40 שנים ובלמעלה מ-35 מדינות בעולם. השנה נראה כי הצרכנים בישראל העריכו התפתחות טכנולוגית וחדשנות, אך במקביל שאפו לשמר את החוויה הישראלית האותנטית. אפליקציות מבוססות בינה מלאכותית, לצד שימור טעמים ישראליים מוכרים ומוצרים המסייעים לשמירה על סגנון חיים בריא, זכו בפרס הנחשק.

קופסאות שימורים בטכנולוגיה חדשנית השומרת על טריות המוצרים ללא חומרים משמרים, אפליקציות פיננסיות להתנהלות כלכלית נכונה ורטבים בטעמים ישראליים מוכרים, זכו בהערכת הצרכנים בשנה החולפת. מוצרים המותאמים לשומרי המסורת, החל ממרח חמאה טבעוני המתאים לשומרי כשרות, דרך בר מים ייחודי המותאם לשימוש שומרי מסורת ודתיים ביום שבת ועד לתחליף גבינת פטה ללא חלב להקרמת תבשילים בשריים בקלות, בלטו מאוד השנה והצביעו על מענה אמיתי לצורך שלא זכה למענה עד כה. גם בשנת 2023 פרס מוצר השנה המבוסס על מחקר אמיתי מראה עד כמה מעריך הצרכן הישראלי פתרונות המבוססים על הצורך הייחודי הקיים במדינתנו.
 
בנק מגוון ללקוחות מגוונים
כבנק מגוון המשרת לקוחות מכלל גווני החברה הישראלית, אנו גאים להעסיק מאות עובדים המייצגים את הפסיפס הישראלי ועליהם נמנים עובדים מהחברה הערבית, החרדית, יוצאי אתיופיה ועובדים עם מוגבלות, המעניקים שירות מותאם לכל הלקוחות. בנוסף אנו פועלים ללא לאות להתאמת השירותים והמוצרים ולהנגשת ידע פיננסי לקהלים שונים כגון אתר "צומחים מהדרין" , אתר צמיחה פיננסית בערבית, תוכנית להקניית חינוך פיננסי לבחורי ישיבה מאורסים בשיתוף פעולה עם עמותת 'תבונה', ליווי פיננסי אישי ופעילות ארצית בנושא חינוך פיננסי במעל מ-50 רשויות מקומיות מהחברה הערבית.לאחרונה צירפנו את דנית החסכנית נכדתו של דן חסכן שלימד ילדים כבר בשנות ה-60 לחסוך ולהתנהל נכון פיננסי כחלק מהחתירה לשוויון מגדרי וצמצום פערים פיננסיים בקרב נשים.

בנק מגוון ללקוחות מגוונים (צילום: יח''צ)
בנק מגוון ללקוחות מגוונים (צילום: יח''צ)

 
סדרת 100% עגבניות
מותג יכין השיק את סדרת 100% עגבניות הנושאת חדשנות קולינרית ומתבססת על עגבניות ליקופן ייחודיות שגדלות בישראל. הסדרה כוללת שימוש בזן עגבניות ישראלי פורץ הדרך: זן ה-LRT (Lycopene Rich Tomato). מדובר בזן עגבניות חדש ויחיד מסוגו בעולם. ערכיו התזונתיים של זן ה-LRT עשירים משמעותית יותר מכל עגבנייה אחרת, המכילים לפחות פי 3 ליקופן מעגבניות רגילות. לראשונה בעולם, מושקת פולפה מעגבניות ליקופן הגדלות בגליל ועשירות בנוגדי חמצון המעניק גם את הצבע האדום העז. יכין, המובילה את קטגוריית העגבניות הארוזות בארץ, מציגה את ארבעת מוצרי הסדרה החדשה המכילים רכיב טבעי אחד בלבד -100% עגבניות ישראליות מהשדה ללא תוספת סוכר, מלח, וחומרים משמרים - 100% רכיבים טבעיים. הסדרה מיוצרת מעגבניות טריות, שנאספו בשיא הקיץ משדות הארץ ובתוך 3 שעות מהקטיף עובדו באופן מינימלי ונארזו ללא תוספות. הסדרה מיועדת לבישול, אפייה ועומדת בסטנדרטים הקולינריים הגבוהים ביותר.

יכין.  (צילום: יח''צ)
יכין. (צילום: יח''צ)

  
דקפינול
משחת שיניים מרעננת לשימוש יומיומי, ג'ל ושטיפת פה המכילים דמופניול המסייעים לטיפול במחלת חניכיים מתקדמת (ג'ינג'יביטיס) ולמניעת מחלת חניכיים מתקדמת יותר (פריודונטיטיס - דלקת ברקמות האחיזה של השן). משחת השיניים מכילה גם סודיום פלואוריד, אשר מסייע להילחם בעששת ומאפשר להסיר בקלות רובד חיידקים באמצעות שימוש במברשת שיניים רגילה. דקפינול מסייע בשמירה על היגיינת הפה כשהטיפול המכאני הרגיל אינו מספק.

דקפינול. (צילום: יח''צ)
דקפינול. (צילום: יח''צ)

STRAP4U מבית URIEL: מוצרי אורתופדיה וכף רגל
רצועת סיליקון לקיבוע אצבעות בעלת פטנט רשום המותאמת לילדים ומבוגרים. מיועד לטיפול בנקעים, שברים וחבלות באצבעות הדורשים קיבוע. העיצוב החדשני מאפשר התאמה קלה למבנה אצבעות הידיים או הרגליים ומגיע בשתי מידות. רצועת הסיליקון הינה היפו אלרגנית, ידידותית לסביבה וניתנת לשטיפה ולשימוש חוזר.

STRAP4U (צילום: יח''צ)
STRAP4U (צילום: יח''צ)

  
קולקציית הקפסולה של X SACARA אנה זק
קולקציית האיפור האולטימטיבית אשר פותחה בשיתוף פעולה עם שגרירת המותג, אנה זק.
קולקציית הקפסולה של SACARA ואנה זק ביססה את עצמה כאחת מקולקציות האיפור האהובות והנמכרות ביותר במדינת ישראל. פורמולות חדשניות, טקסטורות בלתי מתפשרות, וצבעים שנבחרו בקפידה הפכו את הקולקציה לרבת מכר עם אהדה של צרכניות רבות המעריכות ואוהבות מוצרי איפור איכותיים.

קולקציית הקפסולה של sacara ואנה זק (צילום: יח''צ)
קולקציית הקפסולה של sacara ואנה זק (צילום: יח''צ)

 
הסדרה הישראלית
מותג יכין השיק את הסדרה הישראלית, סדרת רטבים באריזת חדישה ויפהפייה מפח, ידידותית לסביבה, שיוצרה במיוחד עבור יכין ומביאה חדשנות למדף הצנצנות של הרטבים המוכנים. מתכוני הרטבים בסדרה נבחרו בקפידה ובהשראת תרבות הארוחה המשפחתית הישראלית. כמו כן העגבניות, הפלפלים ועשבי התיבול גדלים בשדות הארץ, תוצרת מקומית התורמת לכלכלה המקומית ולחקלאות הישראלית. החדשנות פורצת הדרך מתבטאת באריזת הפח בעלת ייחודיות עולמית מעבר להיותה ידידותית לסביבה. הפחית משלבת אסתטיות ונוחות עם מכסה צר יותר, כך שהפחית קלה יותר לפתיחה ומגנה על המוצר טוב יותר מכל אריזה אחרת.

הסדרה הישראלית. יכין. (צילום: יח''צ)
הסדרה הישראלית. יכין. (צילום: יח''צ)

 
אריסטו קראנץ
אריסט קראנץ מוצרי פרימיום טעימים ופריכים ללא שומן טראנס וכולסטרול. צ'יפס בטטה, אלטרנטיבה מזינה וטעימה לצ'יפס רגיל וטבעות בצל טעימות וקלות להכנה. המיוצרות בשיטת ייצור חדשנית להעצמת הטעמים והחוויה הקולנרית. חטיפי איכות המיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר, להגשה כמתאבן או כתוספת למנה העיקרית. מתאים לאפיה בתנור, לגריל ולטיגון עמוק. הטוויסט של הארוחה.

אריסטו קראנץ'. (צילום: יח''צ)
אריסטו קראנץ'. (צילום: יח''צ)

 
  
Beauty 360
תוסף תזונה המספק מענה מקיף לטיפוח השיער, העור והציפורניים. פורמולה ייחודית ועשירה במיוחד, המשלבת את פטנט Biocell®, קומפלקס קולגן וחומצה היאלורונית, שיעילותו בשיפור מראה העור הוכחה במחקרים קליניים. המוצר מכיל מגוון רחב של ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ו-MSM, לשמירה על שיער בריא, עור קורן וציפורניים חזקות.

beauty 360 (צילום: יח''צ)
beauty 360 (צילום: יח''צ)

  
כיריים גז עם טיימר MIDEA דגם 60GH096
כיריים Midea דגם 60GH096 מצוידים במערכת בישול חדשנית ונוחה במיוחד, עם טיימר מובנה לכיבוי כל אחד מארבעת המבערים בנפרד, לבישול כמה סירים בן זמנית כל אחד לפרק זמן שונה. כיריים גז עם 4 מבערים, מבער טורבו בעוצמה של KW4, שני מעברים בעוצמה שלW1750 כל אחד ולהבה קטנה בעוצמה של W1000. עם חיישני בטיחות לניתוק אוטומטי של זרימת הגז במידה והלהבה כבתה.

כיריים עם טיימר midea דגם 60GH096 (צילום: יח''צ)
כיריים עם טיימר midea דגם 60GH096 (צילום: יח''צ)

  
אפליקציית פועלים לעסקים
האפליקציה הבנקאית המובילה לעסקים, עם ממשק פשוט ואינטואיטיבי לבנקאות קלה ללקוחות העסקיים. תצוגה פונקציונלית לניהול החשבון העסקי לצד מעבר קל בין התחומים השונים (העברות, משכורות, חתימה על עסקאות ועוד). עיצוב חדש ומתקדם מציג את כל מה שחשוב לעסק.

אפליקציית פועלים לעסקים (צילום: יח''צ)
אפליקציית פועלים לעסקים (צילום: יח''צ)

הילו קומוד
מוצרי טיפול והקלה לעיניים ללא חומר משמר וללא פוספאט. טיפות עיניים, ג'ל לטיפול ביובש קשה נוזל ותמיסה סטרילית לשימוש קל ומדוד. המוצרים מתאימים גם למשתמשים בעדשות מגע, לטיפול באדמומיות, עיניים מגורות, עייפות, רגישות לאחר צפייה ממושכת במסכים וגם לטיפול בעיניים לאחר ניתוח. מוצרי הסדרה חסכוניים, מצטיינים בחיי מדף ארוכים במיוחד(עד 6 חודשים) ומספקים את התמורה הכספית הטובה ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר בתחום הטיפול בעיניים.

הילו קומוד (צילום: יח''צ)
הילו קומוד (צילום: יח''צ)

 
סדרת Tab in Gum תוספי תזונה בגומי לעיסה
סדרת טאב אין גאם-פטנט עולמי בבלעדיות חברת סופהרב מביא בשורה חדשה בעולם הבריאות, עם תוספי תזונה בגומי לעיסה, ללא סוכר! טכנולוגיה ייחודית של ציפוי גומי לעיסה העוטף טבלייה שמכילה ויטמינים, מינרלים ורכיבים נוספים במינונים גבוהים ובאיכות חסרת פשרות. הציפוי מגן על הרכיבים מפני נזקי חמצון והופך את חווית הצריכה לכיפית, טעימה וקלה להתמדה! שחרור הרכיבים מתבצע בתוך 60-120 שניות של לעיסה בלבד.

סדרת Tab In Gum כוללת מגוון מוצרים בטעמים שכיף לצרוך:

  • מולטי ויטמין לנשים בהריון
  • ברזל 30 מ"ג, בתוספת ויטמין C
  • ויטמין 12B, המכיל 1000 מק"ג מתילקובלמין
  • חמוציות וויטמין C
  • ויטמין D, המכיל 1000 יחב"ל
  • קולדי קיד קומפלקס חורף לילדים

-כשר פרווה למהדרין-

סדרת Tab in Gum תוספי תזונה בגומי לעיסה (צילום: יח''צ)
סדרת Tab in Gum תוספי תזונה בגומי לעיסה (צילום: יח''צ)

הכתבה נכתבה בשיתוף מוצר השנה