התיק שכולכן צריכות
אז קצת עליי, אני עובדת 16 שנה בקבוצה המדהימה הזאת, מתוכם 14 שנה בתפקיד מסוים עם בוסית מהממת ואכפתית שמלווה אותי בכל. בשנתיים האחרונות הרגשתי שבא לי שינוי, הילדים גדלו ורציתי לאתגר את עצמי בעוד תפקידים גם אם זה אומר שעות עבודה נוספות ובאופן כללי יותר עומס בחיים.

למזלי הדבר באמת התאפשר. קיבלתי תפקידים נוספים וזכיתי לעבוד ולהיחשף לעוד אנשים ותחומים בקבוצה. ברוך השם, הצעד הזה הוכיח את עצמו ומאז אני קמה כל בוקר עם חיוך על הפנים ומחכה ליום שלפניי! מרגישה חיונית גם אם זה לפעמים קשוח ועמוס עדיין זה שווה את זה במיוחד שמרגישה שגם מעריכים ומפרגנים בהתאם.

החלק הכי חשוב בסיפור הזה הוא החברים שלי שעובדים איתי כבר שנים והפכו למשפחה שלי ואוהבים אותי ואני אותם בחזרה! כחלק מהתפקידים שלקחתי על עצמי זה כל עניין המורל והגיבוש בקומה שלנו שמונה כ- 30 איש.

כולם אנשים טובים ומקסימים וחשוב לי ברמה האישית שיהיה להם טוב, שב- 9 השעות שאנחנו נמצאים ביחד שיהיה נעים וכיף כמה שרק אפשר. כתוצאה מהתפקיד שלקחתי על עצמי יוצא שאני סוחבת איתי כל מיני דברים מהבית למשרד ומכאן מגיעה ההמלצה הבאה -

מאחר ואני מתניידת ברכבת ישראל ואני לא מתה על שקיות, העדיפות שלי זה תיק גדול ואיכותי שאפשר לדחוס בו הכול וחייב להיות גם שיקי! לפני שלוש שנים, חברה מהעבודה הביאה לי במתנה (!) תיק שק גדול של מייקל קורס שהיא קיבלה והיא לא משתמשת כי הוא גדול לה מידי.

האמת שגם אני לא חשבתי שאשתמש בו אבל מי לא לוקח תיק של מייקל קורס? מתנה עוד!  אז שמרתי אותו ונזכרתי בו כשהתחלתי את כל התפקידים שלי. וואי, איזה תיק שימושי! גדול, חזק, איכותי, לא מכאיב בכתף למרות כל הכובד שמכניסה לתוכו, קלאסי ויפה לאורך זמן!

הבעיה היחידה שנוצרה היא שאני לא יכולה יותר לשים שום תיק אחר, רק מייקל.

אז כמובן שגם אותו רוכשת פעם בשנה ומחלקת לתשלומים אבל זה בסופו של דבר משתלם כי לפני זה הייתי מחליפה תיק כל חצי שנה ולא בסכומים זולים.

אז לכל מי שצריכה תיק טוב, אמין ויפה רק מייקל קורס!

התיק שכולכן צריכות (צילום: באדיבות FACTORY 54)
התיק שכולכן צריכות (צילום: באדיבות FACTORY 54)

התכשיטים של מאיה אהרוני
ברוך השם בזכות הטור הזה יוצא לי להכיר הרבה אנשים מוכשרים ומיוחדים, אחת מהן היא מאיה אהרוני. שמעתי עליה המון וקיבלתי הרבה המלצות עליה בייחוד על האדם המיוחד שהיא ואח"כ על כמה היא מוכשרת ואיזה עסק מהמם לתכשיטים יש לה.

אשמח שתכירו אותה גם אתם:

שמה מאיה אהרוני, היא מספרת ששנים צילמה נשים, ילדים ומשפחות ומאוד אהבה את זה!  למרות זאת התחשק לה שינוי - להגיע לעוד אנשים.

וכרגע היא נמצאת במקום שהיא אוהבת ונאהבת, יוצרת מהלב מחוברת לנשמה, לאנשים. נשים מכל הארץ מגיעות ונהנות מהתכשיטים ולחלקן היא שולחת עם שליח עד הבית.

מאוד חשוב לה להכין תכשיטים לכל המידות וחומרי הגלם העיצובים! אבל יותר מהכול חשוב לה השירות! המטרה שלה לעשות כמה שיותר טוב ולהשתפר. יחד איתה כמו משפחה - טלי ושגית. 

אני אוהבת אותה ממש ומאחלת לה המון הצלחה בחיים !!

הסטודיו שלהם במושב שדה ורבורג וכמובן שיש גם את האתר המהמם.

התכשיטים של מאיה אהרוני (צילום: באדיבות מאיה אהרוני)
התכשיטים של מאיה אהרוני (צילום: באדיבות מאיה אהרוני)

נבחרו בקפידה מכל קצוות תבל – תכירו את השטיח האדום 
רשת השטיח האדום נוסדה בשנת 2014 על ידי אלון בבג'ני, נצר לשושלת ענפה של יצרני וסוחרי שטיחים שהחלה פעילותה לפני יותר ממאה שנים באיספהן שבאיראן. 

החברה נולדה מתוך אהבה ותשוקה למסורת והערכים שעברו מדור לדור, לצד רוח צעירה המשלבת את אותה המסורת עם חדשנות טכנולוגית וכיום נחשבת לחברת השטיחים המובילה בישראל!

בשנים האחרונות עברו השטיחים לקדמת הבמה וכיום הם מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב החלל. השימוש בשטיח מאפשר להגדיר ולתחום את החלל לאזורים, לייצר אווירה חמימה ומראה מרשים. באתר ובסניפי הרשת מחכים לכם עשרות אלפי שטיחים שנבחרו בקפידה מכל קצוות תבל, במגוון סגנונות וצבעים, כולל דגמים בלעדיים ושטיחים בהזמנה אישית. 

כמותג המשלב את הטוב שבכל העולמות, אצלנו תמצאו שטיחים קלאסיים הנארגים בידי אמן לצד שטיחים מודרניים המתכתבים עם הטרנדים החמים בעולם העיצוב. 

אני הכי אוהבת את שטיחי השאגי שלהם. ניסיתי שטיחים מכל מיני חברות שהיו במבצעים וכאלה אבל הכי איכותיים ועמידים שאני ניסיתי הם השטיחים של השטיח האדום.

נבחרו בקפידה מכל קצוות תבל – תכירו את השטיח האדום  (צילום: עיצוב וצילום: אורה בן זקן)
נבחרו בקפידה מכל קצוות תבל – תכירו את השטיח האדום  (צילום: עיצוב וצילום: אורה בן זקן)

LAMER  - מותג למנשאי בד לתינוקות ללא קשירות או אבזמים
תכירו את חן ושובל, בנות 29, חברות ילדות ואימהות. נטשו תארים מפוצצים כדי להקל על הורים ברחבי העולם מהצורך שלהם כאימהות צעירות.

הקימו את LAMER  - מותג למנשאי בד לתינוקות ללא קשירות או אבזמים. קל ללבישה, נוח, בטוח, ומלא בסטייל. המותג הוקם מהצורך שלהם כאימהות צעירות למנשא שהוא גם פשוט ללבישה וגם פריט לבוש מהמם שבא ללבוש. מנשאי בד נתפסו כמוצר מסורבל מיושן ולא אופנתי והמותג שלהם מביא רוח רעננה לשוק המנשאים.

עוד בתקופת ההיריון לקוחות משריינות לעצמן את המנשא בדגם האהוב עליהן. להורים בעידן המודרני הכל חשוב, האיכות, הערכים והנראות. והמותג שלהם עונה על כל הצרכים הללו יחד.

אחותי היקרה שילדה לא מזמן- ניסתה והמליצה בחום.

עלות - 449 ₪ 

ניתן לרכוש דרך האתר עם משלוח עד הבית לכל מקום בעולם

LAMER  - מותג למנשאי בד לתינוקות ללא קשירות או אבזמים (צילום: באדיבות LAMER  )
LAMER  - מותג למנשאי בד לתינוקות ללא קשירות או אבזמים (צילום: באדיבות LAMER  )

מכנס חצאית שכל אחת צריכה בבית
כשמגיעים הביתה ועוברים למדי ב' רצוי מאוד שהלבוש עדיין יישאר צנוע, אז כשאני בבית אני מקפידה לשים מכנס חצאית או בשמם הנוסף מכנסי "אלדין". באתר של הדסה אופנה תוכלו למצוא מכנסי חצאית נעימים ואיכותיים במגוון מידות וצבעים.

אחלה פתרון לבית!

כמובן שיש באתר גם בגדי אופנה מושלמים וכיסויי ראש- שווה להכיר

מכנס חצאית שכל אחת צריכה בבית (צילום: באדיבות הדסה)
מכנס חצאית שכל אחת צריכה בבית (צילום: באדיבות הדסה)

דלי הפלא Super Mop - הכוח שלך בניקיון
מותג מקורי מבית Bpatent שיקל עליכם בניקיון ובשטיפת הבית ללא מאמץ ובלי ללכלך את הידיים. דלי הפלא SuperMop מייצג חדשנות וייחודיות בתחום ניקיון הבית שמטרתן להקל על פעולת השטיפה בעזרת הדלי הפלא סופר מופ תוכלו לשטוף ולנקות את הבית בקלות, במהירות וללא כל מאמץ 

הדלי בעל ידית ארגונומית לאחיזה נוחה ומוט טלסקופי ייחודי הניתן להתאמת גובה אישית על מנת למנוע התכופפות וכאבי גב בעת השטיפה בעזרת ציר המגב הייחודי שמסתובב 360° וניתן להטיה של עד 180° ובעזרת סחבת המיקרופייבר הגמישה ניתן להגיע לכל פינה בבית ולנקות מתחת לרהיטים בקלות וללא כל מאמץ בעזרת דלי הפלא תוכלו לסחוט את הסחבה, ולשטוף את הרצפה  בלי ללכלך את הידיים כלל וללא צורך לגרוף את המים.

הדלי בעל ידית ארוכה נשלפת ושני גלגלים חזקים במיוחד לסחיבה ומעבר קל ממקום למקום. הגיע הזמן לדאוג לעצמכם המוצר המקורי - זוכה פרס מוצר השנה בקטגוריית אביזרי ניקיון לשנת 2019  הערכה מכילה:

  • דלי שטיפה כולל גלגלים וידית לסחיבה קלה ונוחה 
  • מסחטה עשויה נירוסטה איכותית לסחיטת הסחבה
  • 2 סחבות מיקרופייבר איכותיות
  • מוט טלסקופי - 155 ס"מ

269 ₪ באתר בי פטנט 

דלי הפלא Super Mop  (צילום: באדיבות בי פטנט)
דלי הפלא Super Mop (צילום: באדיבות בי פטנט)

רשת בגדי הילדים ההיסטרית למגזר הדתי-חרדי
רשת קידישיק הינה רשת בגדי הילדים האופנתית המובילה במגזר הדתי-חרדי. 'קידישיק' מתמחה בעיצוב ייצור ושיווק בגדי ילדים מתינוק ועד גיל בר מצווה, בת מצווה. ליום-יום שבת וחג, בעיצובים אופנתיים ובמחירים השווים לכל כיס.

בעונה הנוכחית תוכלו ליהנות מחוויית רכישה מרתקת של קולקציית אביב- קיץ שצולמה באווירת "מתחת למים" . בין דגמי הקולקציה תוכלו למצוא סטים משפחתיים מושלמים לכל ילדי המשפחה ולסגור את הלוק עם קולקציית הנעליים החדשה ואקססוריז מתאימים. 

מחכים לכם בסניפי הרשת ובאתר 

רשת בגדי הילדים ההיסטרית למגזר הדתי-חרדי (צילום: באדיבות קידישיק)
רשת בגדי הילדים ההיסטרית למגזר הדתי-חרדי (צילום: באדיבות קידישיק)

כשאיטליה פוגשת את הים התיכון
מסעדת 'מאמא גרג' בקניון איילון ברמת גן, משיקה תפריט חדש המתבסס על המטבח האיטלקי,  עם נגיעות טעמי הים התיכון. התפריט נערך ע"י השף של הראשי גרג אלעד אמסלם והוא מורכב ממנות עשירות המאפיינות את המטבח האיטלקי המודרני עם נגיעות של טעמי הים תיכוני. 

כל המנות חדשות ומעניקות חוויה של מסעדה אך עם זאת עם ניחוחות ואותנטיות של בית קפה בוטיקי. התפריט החדש של מאמא גרג עשיר ומגוון, הוא כולל מנות היוצאות לשולחן הישר מהטאבון וממשיך בתפריט עם שלל מנות הנעשות בשיטה האיטלקית המסורתית ויוצרות חגיגת טעמים.

בין המנות המובילות ניתן למצוא בתפריט החדש: באנרץ מאמא ב 72 ₪, קוראסון "אלה מילאנו" ב35 ₪, קרוסטיני בנדיקט ב 62 ₪, מאפה נוסח ורונה ב 69 ₪, שקשוקה בית ב 61 ₪, שקשוקה סיצילניאנית ב 65 ₪, מבחר מנות ראשונות מיוחדות כמו: פוגאסה מתבלים ב 27 ₪, מרק היום ב35 ₪, ארנצ'יני ב 45 ₪, פולנטה ופטריות ב 46 ₪, מבחר סלטים כמו: קממבר בורלה ב 67 ₪, פנצלנה ב 59 ₪ ומקטו ב 55 ₪.

המיוחד בתפריט החדש של מאמא גרג הן הפסטות הייחודיות, דוגמת: ניוקי ערמונים ופטריות ב 62₪, קרצופי ליו אוליו ב 58 ₪, ספגטי קרבונרה ב 69 ₪ וכן מנות פיצה כמו: קלצונה עם חציל קלוי בולגרית ומוצרלה ב 56 ₪ טרטופו עם בשמל ופטריות כמהין ב 59 ₪, ומנות עיקיות כמו מחבת דגים עם נתחי דג ברוקולי ומלא הפתעות ב 89 ₪, פטוצ'יני סלמון ב 74 ₪, ריזוטו דג ים ב 89 ₪.

בסיום הארוחה מחכה לסועדים תפריט קינוחים חדש, מגוון, עשיר ומיוחד. המנות האחרונות כוללות בין היתר: מנת נוצ'לה 46 ₪, טרמיסו 46 ₪, קלצונה לוטוס 46 ₪, כנאפה איטלקי 57 ₪, אפוגטו 17 ₪ ועוד.  

מסעדת מאמא גרג כשרה: למהדרין, בית יוסף. רשת "מאמא גרג" נמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, לרשת 120 סניפים ברחבי הארץ.

ארוחה טעימה ומזינה מובטחת! הכל כ"כ טעים. מומלץ בחום.

כשאיטליה פוגשת את הים התיכון (צילום: דוד מויאל)
כשאיטליה פוגשת את הים התיכון (צילום: דוד מויאל)