אסם משיקה סדרת רטבים מבית רוטבי פסטה פרפקטו: רוטב פונגי על בצל מקורמל ופטריות, רוטב פסטו בזיליקום ופסטו מלנזנה עם חצילים ועגבניות מיובשות. הרטבים מתאימים לפסטה, תבשילים וגם מאפים. הסדרה הזאת עושה את העבודה. המרקמים של הרטבים יציבים, הם לא מלוחים מדי ומרגישים את הטעמים השונים של המרכיבים.

מחיר: 10.90־22.90 שקלים

רטבי הפסטה ירקות החדשים  (צילום: סטודיו אסם)
רטבי הפסטה ירקות החדשים (צילום: סטודיו אסם)


"הסקוטית" מבית ישרקו החלה לשווק בארץ סיידר אלכוהולי מבית לואי רייזון הצרפתי. הסיידר מגיע בשתי גרסאות: תפוח ירוק ותפוח אדום. הסיידר מוגז עדין, הוא קליל ומתקתק, עם 5.5% אלכוהול. ישתלב נפלא בכל פיקניק או בילוי בים.

מחיר: 9 שקלים

הסקוטית מבית ישרקו  (צילום: יחצ)
הסקוטית מבית ישרקו (צילום: יחצ)

ספרינג משיקה שלושה משקאות אישיים בשילובים אקזוטיים: אננס בננה תפוח; פירות טרופיים; ואננס קוקוס תות. למשקאות לא נוספו סוכר או ממתיקים מלאכותיים, הם ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. סדרה מוצלחת של ספרינג, הטעמים טובים, מרגישים את התרומה של כל פרי למיקס, והם נהדרים גם כתוספת לקוקטיילים.

מחיר: 5.50־12.90 שקלים

ספרינג פרמיום (צילום: יחצ)
ספרינג פרמיום (צילום: יחצ)

מותג השניצלים הקפואים "מאמא עוף" משיק סדרה של שניצלים מחזה הודו, שמבוססת על 100% חזה הודו, ללא תוספת חומרים משמרים או צבעי מאכל. הסדרה החדשה כוללת שניצל הודו אמיתי בציפוי מעודן ושניצל הודו אמיתי ביתי ללא גלוטן. חובבי השניצלים המוכנים ישמחו לקבל אופציות נוספות לשניצל הקלאסי. טעמנו את השניצל בציפוי מעודן, שהיה טעים, קראנצ’י ועבר חלק גם בגזרת הילדים.

מחיר: 28־49.90 שקלים

מאמא עוף (צילום: יחצ)
מאמא עוף (צילום: יחצ)

מחלבות שטראוס משיקות סדרה של גבינות סימפוניה שמגיעה בגרסת 9% שומן וכוללת שני טעמים: שום ועשבי תיבול וטעם “טבעי”. על אף אחוזי השומן הנמוכים, לגבינות יש מרקם נהדר ושמנתי. הטעם הטבעי מצוין לאפייה או כבסיס לכריך, והגרסה המתובלת מצוינת בעינינו לטוסטים וכמטבל.

מחיר: 7־12.90 שקלים

סימפוניה טבעי (צילום: סטודיו שטראוס)
סימפוניה טבעי (צילום: סטודיו שטראוס)

סימפוניה שום עשבי תיבול (צילום: סטודיו שטראוס)
סימפוניה שום עשבי תיבול (צילום: סטודיו שטראוס)

רשת 7־Eleven משיקה סדרת גלידות תחת השם SINGELLATO, שכוללת שבעה פיינטים, חמישה מהם מבוססים על שמנת ושניים על סורבה. בין הטעמים: וניל צרפתי, שוקולד בלגי, וניל עוגיות, קרמל מלוח ושוקולד לבן עם שקדים וקרם פיסטוק, סורבה תות וסורבה קוקוס. סדרה מצוינת של הרשת עם טעמים שמותאמים מאוד לחך של הקהל הישראלי. אהבנו מאוד את הווניל עוגיות ואת הקרמל המלוח שעשה טעם של עוד. גם טעמי הסורבה היו מאוד מרעננים וקיציים.

מחיר אריזה: 25.90 שקלים

גלידת SINGELLATO (צילום: יחצ)
גלידת SINGELLATO (צילום: יחצ)

“קורנפלקס של אלופים ואלופות” מבית תלמה זוכה למהדורת “מיני” מיוחדת. אריזת קורנפלקס MINI. הקורנפלקס הזעיר יכול להשתלב מצוין בקינוחים, אך הוא מושלם גם סתם עם חלב.

מחיר: 12.95־21.90 שקלים

קורנפלקס מיני (צילום: סטודיו 0304)
קורנפלקס מיני (צילום: סטודיו 0304)

סנפרוסט משיקה את סדרת SUPER SHAKE - פירות קפואים בשילוב עם כורכום, קקאו או ספירולינה. הסדרה מגיעה במארז של שלוש מנות אישיות (150 גרם כל אחת), בשילובים של מנגו, בננה, אננס וספירולינה; מנגו, בננה, אננס, פסיפלורה וכורכום; בננה, תמר, דובדבן וקקאו. הסדרה החדשה מאפשרת להכין בקלות מנה מדודה של שייק. סדרה מעולה, אך מעט יקרה למי שצורך על בסיס יומי.

מחיר: 29.90־34.90 שקלים

הסקוטית מבית ישרקו משיקה סדרת סיידר לואי ריזון תפוחים ירוק ואדום (צילום: יחצ)
הסקוטית מבית ישרקו משיקה סדרת סיידר לואי ריזון תפוחים ירוק ואדום (צילום: יחצ)