מחליפים אווירה: בין אם אתם מרימים מסיבה בגינה או סתם מקשיבים למוזיקת ג'אז רגועה בצוהרי שישי - הרמקול החדש ELITE UB+   מבית המותג הסינגפורי ישדרג את החוויה: הוא גם משמיע מוזיקה בסאונד איכותי וצלול, וגם מחליף צבעים בהתאמה וייצור אווירה בשעות החשכה. ניתן לשלוט בבחירת הצבעים באמצעות אפליקציה או לחיצה ידנית, לקבע את הרמקול על צבע אחד או להחליף ביניהם באופן עצמאי. העיצוב חדשני ונקי, בלי חוטים ובלגן, הרמקול מגיע עם מעמד עץ בגובה מתכוונן ורצועת עור שמאפשרת נשיאה לכל מקום: ברחבי הגינה וגם מחוץ לבית. המחיר: 1,299 שקל, להשיג במתחם הבוטיקים SWAGG בנתניה ובאתר.

מטבח מבית כרמל דיירקט  (צילום: יונתן אדרעי)
מטבח מבית כרמל דיירקט (צילום: יונתן אדרעי)

מבשלים בחוץ: חברת כרמל דיירקט מציעה מגוון מטבחי חוץ במראה תעשייתי, מטבחי נירוסטה, אלומיניום או מטבחים בהתאמה אישית מחומרים וצבעים לבחירה. לצד המטבחים, החברה מציעה אביזרים משלימים כמו: כיורים, ברזים, מקררים, מייצרי קרח ומוצרי אווירה לגינה ומוצרי בישול כמו גרילים, טאבונים, מעשנות ועוד. מטבחי האלומיניום מאופיינים במראה שמזכיר את המטבח הביתי, עם דלתות בטריקה שקטה. החומרים מהם עשויים המטבחים מצריכים מינימום תחזוקה. ניתן להשיג בנקודות המכירה של כרמל דיירקט.

מחסן קורטינה של כתר (צילום: סטודיו כתר)
מחסן קורטינה של כתר (צילום: סטודיו כתר)

מאחסנים בסטייל: סדרת המחסנים החדשה של כתר, "קורטינה", מיוצרת בישראל בעיצוב סקנדינבי ובטכנולוגיה מתקדמת, מחומרים עמידים ועם אפשרות לחלוקה פנימית חכמה. בסדרה שלושה דגמים המאפשרים התאמה לכל גינה או מרפסת: מחסן MEGA - גדול ומרווח, מתאים לאחסון רב־גוני של חפצים שונים ועשוי מקירות כפולים. מחסן ALTO - פתרון אחסון מעוצב, מרווח ונוח המתאים לאחסון כלי גינה, כלי עבודה, או כל מה שחשוב לנו שיישאר יבש ומוגן. מחסן קורטינה 7X7 – מחסן חוץ גדול וחזק במיוחד (הודות לדפנות המחוזקות בפלדה), מעוצב ארכיטקטוני בסגנון עכשווי ומאפשר אחסון יעיל גם לציודים כבדים מיוחד. הדלת הכפולה במרכז מאפשרת גישה נוחה לפריטים המאוחסנים. המחיר: החל מ־1,599 שקל, לפני מבצעים. ניתן להשיג בחנויות כתר ובאתר.

ערסל ישיבה לתליה  (צילום: יח''צ מקס סטוק)
ערסל ישיבה לתליה (צילום: יח''צ מקס סטוק)

נד נד: רשת חנויות הדיסקאונט מקס סטוק מציעה מגוון רחב של אביזרים לשדרוג האווירה במרפסת או בגינה. בין הפריטים המעניינים מצאנו ערסל ישיבה מפנק לתלייה במראה. הערסל מגיע במגוון צבעים וגדלים לבחירה. המחיר: 89 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת מקס סטוק.

צמר שטיחים (צילום: אלעד גונן)
צמר שטיחים (צילום: אלעד גונן)

קנאביס בגינה: רשת צמר שטיחים יפים מציעה מבחר שטיחים המיועדים לשטחי חוץ. סדרת שטיחי חבל פטאיה שנארגים בהודו בעבודת יד, עשויים 100% חומרים טבעיים וידידותיים לסביבה. הם מיוצרים מצמח האמפ, קנאביס, העובר עיבוד שמאפשר להשתמש בו כחומר גלם בגימור של חבל, הנארג לשטיח שיעניק מראה בסגנון בוהו שיק לחצר או למרפסת שלכם. המחירים: החל מ־248 שקל. שטיחי החוץ קטניה, גם הם נארגים בהודו, בצורת קליעת צמות עם רווחים בין סיבי השטיח, מה שמעניק להם יכולת עמידות גבוהה. המחיר: החל מ־490 שקל (תלוי בגודל). להשיג ברשת צמר שטיחים יפים, בחנויות ברחבי הארץ ובאתר.

טאבון אוני קודה נייד לקמפינג (צילום: יח''צ חו''ל)
טאבון אוני קודה נייד לקמפינג (צילום: יח''צ חו''ל)

מאפייה בחצר: המותג Ooni חולל מהפכה בעולם בישול החוץ כשהשיק את טאבון הפיצה הנייד הראשון בעולם וכעת הוא מציע טאבון גז נייד, מעוצב וקומקפטי שיתאים למרפסת קטנה או חצר רחבת ידיים. הטאבון מגיע לחום של 500 מעלות צלזיוס ב־15 דקות בלבד ומתאים להכנת פיצות מקצועיות, מאפים ביתיים, ירקות צלויים, בשרים ועוד. קיימת אפשרות להצתה מיידית בעוצמת חום גבוהה במיוחד שמאפשרת הכנת פיצה ב־60 שניות. הטאבון של Ooni מיובא על ידי ניין מוצרי צריכה ומגיע מוכן לעבודה ללא צורך בהרכבה. המחיר: 2,190 שקל. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים.

 נרות לחוץ לגינה ולמרפסת מרחיקי יתושים וויטסנט (צילום: יח''צ)
נרות לחוץ לגינה ולמרפסת מרחיקי יתושים וויטסנט (צילום: יח''צ)

לא נעקצים: קולקציית הנרות OUTDOOR של המותג YANKEE KANDLE מיועדת לשטחי חוץ (לגינה ולמרפסת) במטרה להרחיק יתושים. הנרות עשויים מרכיבים ייחודיים שכוללים ציטרונלה ושמנים אתריים. הנרות הדולקים מאפשרים עד 25 שעות של ריח עוצמתי שגם מרחיק יתושים וגם יוצר אווירה עם 2 להבות ונוכחות מרשימה בכלי מעוצב. הנרות יצוקים לכלי פח מעוצבים ומגיעים עם מכסה עץ דקורטיבי, המשמש כבסיס בעת הדלקת הנרות. הניחוחות נרקחו במיוחד להתאמה לאוויר הפתוח, לדוגמה: OCEAN HIBISCUS שמשלב אבטיח ומלפפון מרעננים, פריחת מים בהירה, ציטרונלה, מאסק ועוד. המחיר: 75 שקל (במקום 109 שקל). ניתן להשיג באתר SCENT.

הבריכות החדשות של אינטקס (צילום: יח''צ)
הבריכות החדשות של אינטקס (צילום: יח''צ)

עולם המים: INTEX מציגה את המוצרים החדשים לקיץ 2023 שיהפכו את חצר הבית או המרפסת למקום בילוי עם המשפחה והחברים. למותג מגוון בריכות עיליות להצבה מעל הקרקע, בהרכבה קלה ובתחזוקה נוחה ואביזרים משלימים הכוללים מסננים, סולמות וכיסויים בהתאם לגודל הבריכה. בנוסף לבריכות הגדולות,   INTEX משיקה מדי שנה גם בריכות מתנפחות, גלגלי ים, מצופים מתנפחים ומשחקי מים במגוון עיצובים וצבעים, בגדלים שונים ובצורות מגוונות, עשויים מ־PVC באיכות גומי גבוהה ביותר. מוצרי INTEX המיובאים על ידי היבואן הרשמי עומדים בדרישות התקן הישראלי והעולמי ומבטיחים בקרת איכות ובטיחות גבוהה. טווח המחירים: בריכות גדולות: 400־12,000 שקל, מוצרים מתנפחים: 49־499 שקל. לפרטים ולאיתור המשווק הקרוב, היכנסו לאתר המותג.

יוניטי קיטשן של כתר (צילום: סטודיו כתר)
יוניטי קיטשן של כתר (צילום: סטודיו כתר)

מיני מטבח: כתר מציגה את "יוניטי שף", מטבח חוץ קטן ופרקטי של UNITY KITCHEN המותאם במיוחד לגינה ולמרפסת הישראלית. המטבח ברוחב 1.15 מ' עם משטח נירוסטה איכותי ומחוזק, כיור מובנה, ארונות אחסון רחבים ומדף לשליפת ציוד בזמן הבישול או האירוח. למטבח החוץ תוספת מפנקת של שני מוטות צד מנירוסטה הכוללים ווי תלייה לאביזרים כמו כפפת בישול, מלקחיים, מגבות או פותחן בקבוקים. המטבח ישמש אתכם לאירוח, לאפייה ולבישול בכל עונות השנה בזכות עמידות בפני פגעי מזג האוויר. בסדרת מטבחי החוץ של כתר גם יחידת מטבח ברוחב על 2 מטר, מזנון ברביקיו XL ומזנון יוניטי. כל המוצרים מגיעים עם משטח נירוסטה איכותי על בסיס ארון במראה עץ. המחיר: עכשיו במבצע 1,399 שקל (נמכר ללא ברז והחיבור לאינסטלציה באחריות הרוכש), ניתן להשיג ברשת חנויות כתר ובאתר.

מאוורר מצנן לפנים ולחוץ הבית  (צילום: יח''צ)
מאוורר מצנן לפנים ולחוץ הבית (צילום: יח''צ)

שולטים במזג: לעונת הקיץ החמה והלחה מציע מותג הלייף סטייל לבית ולגינה Sirius Living, מאוורר רצפתי בעל פונקציית ערפול והתזת רסיסי מים ההופכים את הבילוי בחוץ לקריר ונעים. המים המותזים מהמאוורר ומקנים תחושת בריזה קרירה מגיעים ממכל גדול בנפח 3.2 ליטרים לשימוש של עד שמונה שעות רצופות, כאשר עוצמת השפרצת המים ניתנת לשליטה. המאוורר עצמו בעל מנוע W75 שנחשב לעוצמתי ופאנל המקשים הקדמי מאפשר בחירה בין 3 מהירויות זרימת אוויר. למאוורר ציר סיבוב והטיה בכל זווית אופטימלית עבור המשתמש. המחיר: 990 שקל. להשיג אצל המשווקים והיבואן, סיריוס אלקטרוניקה.

חבילת סטריאו ניופאן  (צילום: ניופאן)
חבילת סטריאו ניופאן (צילום: ניופאן)

חוויית סאונד: ניופאן מציעה חבילת סטריאו מתקדמת לגינה או למרפסת מבית המותג BOSE, מגבר קול לרמקולים פסיביים אשר מתחבר ל־WIFI ו־BT לטובת הזרמת מוזיקה מכל מכשיר דיגיטלי. כחלק מהחבילה מקבלים את המגבר פלוס זוג רמקולים סביבתיים לגינה או למרפסת "BOSE 251", עמידים בתנאי מזג אוויר קשים ונבדקו בשלג, בגשם, במלח ובטמפרטורה קיצונית של מינוס 6 מעלות עד 60 מעלות. כל רמקול מכיל שני דרייברים המוגדרים בזוויות מדויקות. המחיר: 6,480 שקל להשיג בחנויות הדגל של BOSE.

גזיבו מבית ארטפרו (צילום: רועי מזרחי)
גזיבו מבית ארטפרו (צילום: רועי מזרחי)

תחת השמש: השמש היוקדת בישראל לא מאפשרת גם לחובבי הז'אנר לשבת תחתיה ללא מקור הצללה ואחד הפתרונות היעילים לבתים פרטיים ובמרפסות גדולות הוא הגזיבו - ביתן בודד, מקורה אך פתוח מכל צדדיו שמייצר פינת ישיבה מוצלת ותחומה. הוא בעל אופי, נוכחות ויכולת ליצור אווירה ואינטימיות. החברה מתמחה בעבודות ברזל בלגי (גם דלתות, חדרי שמש ומעקות), במסגרות בשילוב אלמנטים המיוצרים בנפחות והיא מציעה מבני גזיבו בהתאמה אישית, בעיצוב ובייצור פרטני בכל מידה וסגנון. אפשר לשלב צמחייה מטפסת. המחיר: החל מ־2,000 שקל למ"ר. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר ארטפרו או בטלפון 077-996-5984.

זוג רמקולי סלעים לגינה העמידים בכל מזג אוויר  (צילום: יח''צ חו''ל)
זוג רמקולי סלעים לגינה העמידים בכל מזג אוויר (צילום: יח''צ חו''ל)

סלעים מוזיקליים: מותג האודיו PURE ACOUSTICS מציג את ROCK, זוג רמקולים דמויי סלעים בעלי מראה ריאליסטי המיועדים להצבה בגינה ופועלים באופן אלחוטי ללא צורך בחיבור כבלים או חיבור לרסיבר. הם עמידים למים, לשמש, לקרינה ולכל תנאי מזג אוויר. הם משולבים טכנולוגיית בלוטות' ומגיעים בצבע ניטרלי שניתן לצביעה. הרמקולים בעלי וופר 8 אינץ' וטוויטר 1 אינץ' ומפיקים סאונד דינמי ברמת HI FI. המידות לכל רמקול 32X28/5X32 ס"מ, המשקל: 8 ק"ג. המחיר: 2,990 שקל לזוג. להשיג אצל המשווקים המורשים.