מותג הטיפוח היפני "שיסיידו" משיק את BIO־PERFORMANCE SKIN FILLER SERUMS - צמד סרומים למילוי והשבת הנפח לעור הפנים. שני הסרומים – אחד ללילה ואחד ליום - עובדים בסינרגיה מוחלטת ומשלבים טכנולוגיה חדשנית. במבחן התוצאה, אפשר באמת להבחין בשינוי בחיוניות של העור. הפנים נראות מתוחות ומוצקות וגם שומרות על לחות.
מחיר: 1,200 שקלים

Sheiseido BIO-PERFORMANCE SERUMS (צילום: יחצ)
Sheiseido BIO-PERFORMANCE SERUMS (צילום: יחצ)

המותג NAIL STORY מבית NAIL STUDIO משיק ערכת לק ג’ל לשימוש ביתי שכוללת פריימר, ג’ל בסיס, טופ קואט, לק ג’ל בגוון חלבי, מנורת UV חשמלית, דוחפי עור ומשייף. הערכה מצליחה לספק תוצאות טובות מאוד ועל הדרך לחסוך כסף וביקור אצל מניקוריסטית. בתוך הערכה ישנן הוראות מפורטות שקל מאוד לעקוב אחריהן.
מחיר: 270 שקלים

NAIL STORY (צילום: יחצ)
NAIL STORY (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח הלונדוני PIXI נחת ברשת סופר־פארם עם שלל מוצרים, בהם סומק קרמי בצורת סטיק (תוצרת קוריאה). הסומק מגיע בשלושה גוונים שמתאימים ללחיים ולשפתיים. הוא קומפקטי, כך שאפשר לזרוק אותו בתיק ולשדרג את האיפור בשנייה. הסטיק נוח לשימוש, הוא לא דביק ויש לו פיגמנט חזק שנשאר לאורך זמן. אהבנו.
מחיר הסומק: 89 שקלים לסדרה בסופר־פארם

PIXI (צילום: יחצ)
PIXI (צילום: יחצ)

רשת המשביר החלה לשווק את המזוודות של המותג הניו־יורקי KENNETH COLE. קולקציית המזוודות של המותג מורכבת מדגמי מזוודות קשיחות ובד. המזוודות קיימות במגוון צבעים: שחור, ירוק, כחול נייבי, צהוב וכסף. המזוודות קלות יחסית, 2.8 קילו למזוודה ענקית. גם המשקל המובנה שיש בכל מזוודה מקל את מלאכת התכנון והאריזה – לפני ואחרי השופינג.
מחיר: 199־1,599 שקלים בהתאם לגודל

KENNETH COLE (צילום: יחצ)
KENNETH COLE (צילום: יחצ)

רשת הלואו־קוסט "ביוטיקייר" מחזירה לשוק שבעה מוצרים נוסטלגיים, בהם מזוודת איפור נישאת עם מראה, קליפסים בעיצוב פרפר, קליפסים עם פרווה, קליפסים מוזהבים, קשת זיג־זג מתכתית, מברשת מתקפלת וטוש אייליינר עבה ועמיד לתיחום עיניים. מדובר במוצרים נשכחים שאהבנו בניינטיז ועושים עבודה טובה במינימום מאמץ.
מחיר: 59.90 שקלים

מברשת מתקפלת (צילום: יחצ)
מברשת מתקפלת (צילום: יחצ)

רשת רהיטי הילדים והנוער "עצמל’ה" משיקה קולקציית מצעים למיטת יחיד העשויים 100% כותנה. כל סט מגיע עם סדין, ציפה וציפית. בין ההדפסים: בלרינה, כדורגל, ברבור, גיימינג, פלמינגו, חלל, חד־קרן ועוד. למצעים יש בד נעים, והעיצובים שלהם שמחים ונעימים לעין.
מחיר: 119 שקלים

סט מצעים (צילום: שחר פליישמן)
סט מצעים (צילום: שחר פליישמן)

מותג הדרמו־קוסמטיקה "לה רוש פוזה" משיק תחליב הגנה לפנים “אנתליוס פלואיד” עם פורמולה חדשה המשלבת מסנן קרינה SPF50+. התחליב נמרח בקלות על העור, הוא אינו מבריק ולא “מלבין” את העור. בחשיפה לשמש הוא עובד טוב – רק לא לשכוח לחדש אותו כל שעתיים. 
מחיר: 104 שקלים

אנתליוס פלואיד (צילום: יחצ)
אנתליוס פלואיד (צילום: יחצ)