תערוכת הבייבילנד בשיתוף סופר-פארם, היא התערוכה הגדולה והמובילה בישראל המציעה להתעדכן בחידושים ובפיתוחים האחרונים בעולם התינוקות, לקבל הנחות משמעותיות, מתנות והפתעות מעשרות המותגים המובילים בארץ שיציגו בתערוכה. השנה תתקיים התערוכה  משלישי עד חמישי (6-8.6.2023) בין השעות 10:00-22:00 ותאפשר ללמעלה מ-20,000 איש ליהנות מחוויה משפחתית מרגשת.

תערוכת בייבילנד נוסדה לפני 16 שנים על ידי "פיליפ חדד יועצים" בשיתוף רשת סופר-פארם, במטרה להנגיש להורים ולהורים שבדרך, תערוכה העוסקת בעולמות ההורות, ההיריון, הפעוטות והתינוקות. התערוכה כוללת למעלה מ-75 דוכנים של מותגי התינוקות המובילים בישראל כגון: מטרנה, פמפרס, סימילאק, ד"ר פישר, האגיס, במבינו קינג, סוניגו, ניאופרם, יוניליוור, לייף בייביז ועוד, אשר יציגו את מרכולתם עם מיטב החידושים מעגלות תינוק, מוצצים, טיטולים, מיטות תינוק, תחליפי מזון לתינוקות, ועד מוצרי היגיינה ובריאות.

בייבילנד 2023. כל מה שצריך להורים שבדרך (צילום: אינג אימג')
בייבילנד 2023. כל מה שצריך להורים שבדרך (צילום: אינג אימג')

סופר-פארם תקים חנות ייעודית שתציע מגוון מוצרים בעולמות החיתולים והמזון לתינוקות במחירים אטרקטיביים במיוחד לרגל התערוכה. למשל: שמן אמבט בלנאום בייבי/ בלנאום בייבי פורטה 500 מ"ל. במחיר מיוחד של 59.90 ₪ בלבד במקום 99.90 ₪, ערכת לידה מושלמת של מוסטלה ב-199 שקלים בלבד (בשווי 318 שקלים) הכוללת: משחת החתלה 3 ב-1 100 מ"ל, ג'ל רחצה לגוף ולשיער 500 מ"ל, שמפו קצף לתינוקות רכים 100 מ"ל, קרם גוף לתינוקות ולילדים 300 מ"ל, קרם פנים מועשר לעור רגיל 40 מ"ל + סל ארגון מעוצב לשידת ההחתלה במתנה. 

כבכל שנה יוצגו במסגרת התערוכה מגוון פיתוחים בתחום התינוקות, מוצרים ייחודיים חדשים וכן דוכני חוויה והנאה עם הבייבי, כולל מתחם ג'ימבורי ענק. בנוסף, במתחם של 200 מ"ר יוצב אולפן עם פאנל מומחים מהמובילים בתחום, בהנחיית מעיין רייכמן ובשיתוף קהילת גמאני בהריון שישדר LIVE בימי התערוכה שתי תוכניות ביום בשעות 11:00 וב- 18:00 ובהן ישוחחו המומחים על כל הנושאים הקשורים בהריון, לידה והורות. כל תוכנית תשודר בנוסף גם בשידור חי בקהילות של מעיין ומורל מגמאני בהריון וכן באתר, ברשתות החברתיות וביוטיוב של בייבילנד.

מתוך תערוכת בייבילנד 2022 (צילום: יחצ)
מתוך תערוכת בייבילנד 2022 (צילום: יחצ)

מותג סימילאק, מבין המותגים המובילים והמתקדמים בעולם ובארץ לפתרונות תזונתיים לתינוק, יציע הטבות ייחודיות ומתנות שוות במיוחד והמבקרים בו אף ייהנו מקרטיבים מרעננים במתחם חוויתי ענק של המותג. המשתתפים בתערוכה מוזמנים לשמוע ולהתרשם מכל הדגשים והחידושים ולהתייעץ עם המומחים של סימילאק ויועצות תזונתיות אשר יתנו מענה ומידע על כל מה שחשוב לדעת בנושא תזונת תינוקות, הנקה, הריון ולידה.  

מחיר כניסה: 29 ש"ח. כרטיס משפחתי (כניסה לשני מבוגרים + 2 ילדים בגילאי 0-12): 49 ש"ח למחזיקי כרטיס לייף סטייל בלבד.  רכישת כרטיסים מתבצעת באתר בייבילנד או בקופות במהלך ימי התערוכה.