מושחת אבל מופחת: ההוכחה שאפשר ליהנות מגלידה טעימה, מפנקת ופחות מכבידה היא הטעם החדש של גלידת שטראוס בסדרת GOODIZ  - קרמל מלוח. השלגון החדש, כמו כל הסדרה, הוא שלגון שמנת מופחת שומן וקלוריות, בטעם קרמל עם ריפל בטעם קרמל מלוח וציפוי חלקי של שוקולד חלב מעולה, עם כ־85 קלוריות בלבד ליחידה. השלגון יימכר במאגדת המכילה 5 יחידות, כאשר מספר הקלוריות ליחידה מצוין באופן בולט ושקוף בחזית האריזה, והוא מהווה חלק מעיצובה. המחיר: מארז שטראוס גודיז 5 יחידות - טווח מחירים על פי אתר פרייסז: 20־35 שקל.

גודיז קרמל מלוח  (צילום: סטודיו 0304)
גודיז קרמל מלוח (צילום: סטודיו 0304)

יום ולילה: אחרי שהושקו השנה מגנום פיינט גולד ומגנום לבן פיסטוק, מגיע רגע השיא לשנת 2023 עם השקה כפולה ומפתיעה: שני שלגוני דאבל במאגדת אחת עם קונספט חדשני - שלגון לאנשי היום ושלגון לאנשי הלילה: MAGNUM DOUBLE SUNLOVER הוא שלגון שמנת בטעם קוקוס עם ריפל המכיל מנגו, מצופה בקרם מנגו ובציפוי שוקולד לבן מעולה עם שבבי קוקוס (יוצע גם במאגדת מיני), ו־MAGNUM DOUBLE STARCHASE הוא שלגון שמנת בטעמי פופקורן וקרמל מצופה בקרם בטעם קרמל ובציפוי מכיל שוקולד חלב מעולה, שברי תירס קלויים ומקורמלים ושברי ביסקוויט. בנוסף לאלו שתמצאו ברשתות, מארז השקה מיוחד יימכר בלעדית בוולט ויציע 3 שלגוני SUNLOVER, שלושה שלגוני STARCHASER, לונג מפנק לחוף הים ובנדנה מלאה בסטייל במחיר של 65.40 שקל.

קומפוזיצייה מגנום יום ולילה (צילום: סטודיו 0303)
קומפוזיצייה מגנום יום ולילה (צילום: סטודיו 0303)

חוכמת הבייגלה: החל מהשבוע, מקדונלד'ס מציעה במרבית סניפי הרשת בישראל את גלידה פיצוץ בטעם בייגלה, הטעם האהוב שנמכר בשנתיים האחרונות ברשת הגלידריות מק גלידה. גלידה פיצוץ בטעם בייגלה תצטרף לטעמי הגלידה המוצעים ברשת  מקדונלד'ס: גלידה פיצוץ פיסטוק, גלידה פיצוץ עם שוקולד איטלקי ואגוזי לוז, גלידה פיצוץ שוקולד ובוטנים, גלידה פיצוץ תות ובוטנים, גלידה פיצוץ קרמל ובוטנים, גלידה פיצוץ וניל עם תוספות. מחיר גלידה פיצוץ בטעם בייגלה: 16 שקל. ניתן להזמין גלידה פיצוץ בטעם בייגלה בסניפי רשתות מק גלידה ומקדונלד'ס, במשלוחים, בטייק אוויי ובמק דרייב.

גלידה פיצוץ בטעם בייגלה (צילום: מקדונלד'ס ישראל)
גלידה פיצוץ בטעם בייגלה (צילום: מקדונלד'ס ישראל)

משחקים בדמקה: אין ישראלי  שלא מכיר את גלידונית. נשנושי הגלידה שכיף לזלול מהקופסא הפכו למשחק קופסה: "גלידונית דמקה" היא הצעה מרגשת במהדורה מיוחדת לקינוח של שני טעמים באריזה אחת - גלידה בשומן צמחי בטעמי שוקולד חלב ושוקולד לבן עם ציפוי שמכיל שוקולד חלב. אז לא משנה איזה שוקולד אתם אוהבים, גלידת שטראוס מזמינים אתכם לשעת משחק, פותחים את האריזה ומנחשים מה הטעם שנקבל. אז מי ינצח - השוקולד הלבן או החלב? המחיר: מארז גלידונית דמקה - טווח מחירים על פי אתר פרייסז: 35־58 שקל.

גלידונית דמקה  (צילום: סטודיו 0304)
גלידונית דמקה (צילום: סטודיו 0304)

הקרמבל של הגלידה: רשת גולדה משיקה טעמי קרמבל חדשים ומרעננים בהשראת פירות עונתיים, בשילוב טעמי הגלידה הפופולריים. הטעמים החדשים: עוגת גבינה ופירות יער עם קרמבל חמאה, מסקרפונה תות עם קרמבל תות וקרם ברולה קרמבל פיסטוק. הטעמים החדשים עשויים מתערובת ייחודית של שברי עוגיות פריכות וקראנצ'יות בשילוב טעמי השמנת הפופולריים של הרשת. השילוב של הגלידה והקרמבל יחד יוצר שכבות של מרקמים מענגים ומפתיעים. את טעמי הקרמבל החדשים ניתן להשיג בסניפי רשת גולדה ובאפליקציית המשלוחים של גולדה בלבד. גלידת גולדה -  מחיר למנה של כדור אחד: 19 שקל, מחיר ל־1 ק"ג: 108 שקל.

גלידת גולדה (צילום: באדיבות גולדה)
גלידת גולדה (צילום: באדיבות גולדה)

יוצאים מהקופסה: בן אנד ג'ריס ישראל משיקה לראשונה את סדרת השלגונים פיס פופ מגלידת שמנת משובחת, בטעמי בן אנד ג'ריס האהובים, עם ליבה עשירה במרכז בצורת סמל השלום. בכל ביס, מבטיחה היצרנית, מובטח שילוב טעמים ייחודי שמאפשר ליהנות מכל העולמות. שני טעמים מוצעים בסדרה: הראשון הוא בצק עוגיות - עם ליבת בצק עוגיות בגלידת שמנת, וניל ושוקולד צ'יפס, בציפוי בטעם שוקולד, והשני הוא סולטד קרמל (קרמל מלוח) בראוני עם ליבת בראוני בגלידת שמנת, וניל ושוקולד צ'יפס, בציפוי קרמל מלוח. השלגונים עטופים באריזה ייחודית בסגנון טאי דאי שעשויה מ־88% נייר וניתנת למחזור. המחיר לצרכן לשלגון: 13.90 שקל.

שלגון בן אנד גריס פיס פופ ליחידה 13.90 ש''ח (צילום: יחצ)
שלגון בן אנד גריס פיס פופ ליחידה 13.90 ש''ח (צילום: יחצ)

תבלינים לארטיק: המותג סולרו של שטראוס הוא אחד ממותגי הגלידה האהובים והמרעננים בעשור האחרון והוא פופולרי בעיקר בזכות שילוב הפירות הטעימים והגשתם על מקל בטמפרטורה הנכונה לקיץ. כעת, מצטרפים אל משפחת המותג שני שלגונים מפתיעים, עם טעמים של תבלינים שמכניסים טוויסט מרענן: קרחון שרבט (פרווה)בטעם אבטיח ולמון גראס, קרחון שרבט (פרווה) בטעם לימון ובזיליקום. המחיר: סולרו תבלינים - טווח מחירים על פי אתר פרייסז: מארז עם 5 יחידות: 16־32 שקל. טווח מחירים ליחידה לפי אתר פרייסז: 4־14שקל.

סולרו אבטיח למון גראס  (צילום: סטודיו 0304)
סולרו אבטיח למון גראס (צילום: סטודיו 0304)

סולרו לימון בזיליקום  (צילום: סטודיו 0304)
סולרו לימון בזיליקום (צילום: סטודיו 0304)

הקראנץ' החדש: בשנה שעברה הושק קראנץ' פיסטוק וגרם לשיאי ביקוש שתודלקו בפוסטים ויראליים ברשת והזניקו את המכירות. גיבור הטרנד העכשווי הוא  "החלב של הקורנפלקס", שנבחר בשיתוף פעולה בין חברת נסטלה לקבוצת הפייסבוק "רעבים ברעבך", לאחר מבחן שכלל מספר גרסאות לטעמים שונים. ההשקה  של הטעם החדש הפכה לוויראלית ברשת והובילה לשיא בביקושים באפליקציית Wolt - עם מכירות של מעל ל־5 שלגונים בדקה ומלאי מארזים מוגבל שמאיים להיגמר. המהדורה המוגבלת הושקה במארז המכיל שני קראנץ' קורנפלקס + 4 קראנץ' לבחירה: שוקולד אגוזי לוז, וניל עוגיות, שוקולד ליבת נוגט, או וניל ליבת נוגט בצירוף צידנית שומרת חום וקור, דף מדבקות ממותג קראנץ' וגלויה במחיר של 65 שקל. להשיג בחנויות נסטלה או באפליקציית Wolt.

קראנץ חדש בטעם החלב של הקורנפלקס (צילום:  יחצ wolt ישראל)
קראנץ חדש בטעם החלב של הקורנפלקס (צילום: יחצ wolt ישראל)

מעקצץ, מרענן ומושחת: רשת הגלידריות וניליה מציעה שלל טעמי גלידה וסורבה חדשים ומרעננים לקיץ: סורבה תות שדה מרענן שסוד הקסם שלו טמון בתותים הטריים והמובחרים שמגיעים היישר משדות התותים בקדימה, סורבה למון־ליים מרענן ומעקצץ על הלשון עם טעם חמצמץ מעורר וגלידת באונטי טבעונית מושחתת, שעשויה, כמו החטיף האהוב על שמו היא קרויה, על בסיס קרם קוקוס עשיר ושוקולד מריר מעולה. המחיר: וניליה - מחיר למנה של כדור אחד: 19 שקל, מחיר ל־1 ק"ג: 106 שקל.

סורבה תות (צילום: בועז לביא וניליה)
סורבה תות (צילום: בועז לביא וניליה)

בטעם אסיאתי: רשת הגלידה המשפחתית דלי קרים והשף ישראל אהרוני משיקים יחד מהדורה מוגבלת של טעמים לא שגרתיים בהשראת המזרח: קרמל מיסו, סורבה שזיפים עם ג'ינג'ר, וסורבה קוקוס עם קארי ופלפל צ'ילי חריף. את הסדרה הם רקחו יחד במטרה להביא ניחוח שונה ומרענן למקררים, וחלק מניסיון של אהרוני לחזור אל השורשים האסיאתיים שאיתם פרץ אל עולם הקולינריה הישראלי. הטעמים החדשים יימכרו לזמן מוגבל בסניפי רשת דלי קרים. מחיר יחידה: 40 שקל (כ־500 גרם), מחיר שלישייה: (כל הסדרה) 105 שקל.

דלי קרים בשתפ עם אהרוני - גלידה בהשראת המזרח (צילום:  יחצ דלי קרים)
דלי קרים בשתפ עם אהרוני - גלידה בהשראת המזרח (צילום: יחצ דלי קרים)

חג לשוקולד: לכבוד "יום גלידת השוקולד" הבינלאומי שחל ב־7.6, משיקה בן אנד ג'ריס 2 טעמים חדשים של גלידות בטעמי שוקולד לקיץ 2023: גלידת שוקולד בראוניס המשלבת בראוניס אמיתי בכמות נדיבה - כל הרכיבים יחד יוצרים טעם דומיננטי וחזק של שוקולד, וגלידת ניו יורק סופר - גלידת שוקולד עם חתיכות פאדג', פאדג' לבן, פקאנים, אגוזי מלך ושקדים מצופים. בגלידה ניו יורק סופר 40% יותר תוספות מכל טעם אחר של היצרן. הגלידות זמינות באריזות פיינט במחיר לצרכן של 24.90 שקל וכן במנות אישיות. ניתן להשיג בחנויות.

פיינט ניו יורק סופר פתוח בן אנד גריס 24.90 ש''ח (צילום: יחצ חול)
פיינט ניו יורק סופר פתוח בן אנד גריס 24.90 ש''ח (צילום: יחצ חול)

גם לטבעונים: לרגל פתיחת עונת הקיץ, שופרסל מרחיבה ומרעננת את קטגוריית הגלידות ותחל למכור בסניפיה ובאונליין את הגלידות והשלגונים של תמרה המיוצרים בעבודת יד מפירות טבעיים ומחומרי גלם משובחים. הטעמים הטבעוניים על בסיס מיצי פירות סחוטים/חלב קוקוס/חלב שקדים/חלב שיבולת שועל ועוד יוצעו בטעמי בננה, תמר ואגוזי פקאו/פטל ליים/ מנגו קוקוס מלוח/ אסאי/ אננס/לימונענע/תפוז גזר וג'ינג'ר והטעמים החלביים בטעמי שוקולד ובננה/תות שמנת/שוקולד קרמל מלוח/יוגורט פירות יער/סחלב/ פיסטוק/ שוקולד לבן דובדבן ועוד.

 גלידות תמרה (צילום: יחצ)
גלידות תמרה (צילום: יחצ)

לטעמים אלו מצטרפות תוספות של עשבי תיבול, אגוזים למיניהם, פולי קקאו, קפה ועוד הרבה דברים טובים ובריאים. סדרת הגלידות הראשונה של תמרה שתימכר בגביעי פיינטים תכלול: גלידות סורבה בטעמים של ליצ'י, אננס וג'ינג'ר/אננס פסיפלורה ונענע, גלידות טבעוניות בטעמים של חלבה עם קראסט סומסום/שוקולד מיסו, גלידות יוגורט בטעמים של דובדבני אמרנה וגלידות חלביות בטעמים של אייס קפה עם בננות. טווח המחירים: 10־40 שקל. מבצע השקה: גלידות פיינטים ב־30 שקל ומאגדות ב־35 שקל.