להתאמן בצניעות ובשיא הסטייל
כל בוקר ברכבת בדרכי למשרד אני מסתכלת בקנאה על אותם אנשים שכבר ב- 7 בבוקר עושים ריצה בפארק או משחקים טניס, לא ברור לי מאיפה הכוחות האלה ולמה אני לא קיבלתי קצת מהכוחות האלה? האמת שאני לא מאלה שעפות על ספורט, פחות אוהבת להתעייף ולאמץ את הגוף, בעבר כשעוד היה לי זמן פנוי הייתי מצליחה, בעיקר בזכות בעלי, להתלוות איתו להליכות. אבל היום למי יש כוח? במשך היום מוציאה הרבה אנרגיות  והולכת לא מעט מהרכבת  למשרד, נוסיף לזה את העובדה שבתור אישה דתיה אני לא יכולה פשוט לזרוק על עצמי מכנס קצר וחולצה קצרה ולצאת להליכה ברחוב מלא אנשים.

אז זהו, לפחות בעניין הזה הגיעה בשורה שמיטל דוד המקסימה דאגה לנו!

סט חצאית וחולצה תואמים לאימון נשים או שמלות ספורט, מותאם לנשים שרוצות להתאמן ועדין לשמור על צניעות, החצאית בגזרת A משוחררת, גזרת החולצה מותאמת לגוף לנוחות, בד רך, מנדף זיעה ומתייבש במהירות.

השקעה חד פעמית ויש לך בגדי ספורט צנועים.

אולי זה מה שידרבן אותי להתחיל לעשות הליכות? מה שבטוח שבעלי מאוד ישמח.

להתאמן בצניעות ובשיא הסטייל (צילום: באדיבות מיטל דוד)
להתאמן בצניעות ובשיא הסטייל (צילום: באדיבות מיטל דוד)

הופכות כל בית לסיפור - הכירו את sisters
תכירו את  sisters, האחיות המעצבות לירון ואבישג. מעצבות פנים שמפזרות אבקת קסמים על חללים והופכות כל בית לסיפור. עוד מילדות נגעו ויצרו בידיים. הזיזו, החליפו, הלבישו ואהבו ליצור שינויים.

בעיצוב כמו בחיים, החיבור ביניהן מושלם. הקשר החזק והעוצמתי, ההכרות העמוקה והמחשבות המשלימות זו את זו, הובילו אותן להחלטה לצאת לקריירה משותפת ולגעת באנשים.

כבר שנים שהן מובילות אנשים לתהליכים משני חיים בעיצוב הבית שלהם. וכן כשהן אומרות "משנה חיים", זו לא עוד קלישאה, כי מניסיון שלהן ומחקרים שמראים, בית מתוכנן ומעוצב משפיע ישירות על האנרגיות ומערכות היחסים של בני הבית.

בבתים שעיצבו שבהם הילדים היו מסתגרים בחדרים ועברו איתנו מהפך בחלל המרכזי של הבית זה פשוט גרם להם לרצות להתאחד בסלון ובפינת האוכל, לרצות לארח יותר … בהחלט שינויים משמעותיים שלגמרי יצרו שיפור ניכר גם במערכות היחסים.

הן מאמינות שגם בתקציבים שפויים אפשר לחולל מהפכים.

ולהפוך כל בית למכיל כייפי ומאחד. הן מתמחות בתהליכים קצרים וממוקדים ומחוללות מהפכים תוך כמה שעות. ממש כמו בתוכניות הטלוויזיה.

קבלו טיפ מהן: תהליך של עיצוב הבית הוא מסע שיכול להמשך זמן לא מבוטל.

לקבל הצעת מחיר, ללא פגישת ייעוץ ממעצבת, שזה הרגע הכרת, ולהחליט אם לעבור איתה את  התהליך הארוך הזה, זו טעות, הדבר הנכון הוא, קודם לעבור את החיבור הראשוני, ע"י הכרות עם האדם,

ובתחושה שהמעצבת הגיעה להבנת והצרכים המדויקת שלכם הוייב  העיצובי אליו אתם שואפים. וירידה לרזולוציה של הצפת שאלות ומתן תשובות כי רק כך,  ניתן לקבל החלטות נבונות ומושכלות להתחלת המסע.

היו לנו לא מעט מקרים שנכנסנו לפרויקטים באמצע תהליך, כי ללקוחות לא היה החיבור עם המעצבת הקודמת, והיו צריכים לחזור לנקודת ההתחלה, ושלא נדבר על הסכום שירד לטמיון.

חברה שנעזרה בשירותיהן העידה שהן מקסימות ומקצועיות ממש ורק מפגישת הייעוץ יצאה עם המון עצות ותובנות

לירון ואבישג - הכירו את sisters (צילום: באדיבות sisters)
לירון ואבישג - הכירו את sisters (צילום: באדיבות sisters)

המייק-אפ המיתולוגי של לוריאל פריז
מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את מייק-אפ טרו מאץ' המיתולוגי עם פורמולה מחודשת בעלת 6 פיגמנטים להתאמה מדויקת לגוון העור. המייק אפ מכיל חומצה היאלורונית וSPF-16 להגנה מפני נזקי השמש.  

המייק-אפ אומת על-ידי רופאי עור, מתאים לעור רגיש, נבדק דרמטולוגית ואינו אוטם נקבוביות (נון קמודוגני). אחרי שכבש את הטיקטוק ברחבי העולם, המייק-אפ טרו מאץ' זמין בישראל ב-11 גוונים שונים,  להתאמה מושלמת לעור הפנים.

עידן האינסטנט שבו אנו חיים, מחייב אותנו לתוצאות מיידיות של כאן ועכשיו. המייק-אפ טרו מאץ' עם הפורמולה החדשה משלב גם כיסוי לעור הפנים, גם רכיב טיפוח וגם הגנה משמש;  מורחים את המייק-אפ המועשר ברכיבי הטיפוח, ובכך נהנים מעור קורן, חלק, מועשר בלחות ובגוון אחיד תוך שהוא מוגן משמש.

הוראות שימוש: יש לטפטף 2-3 טיפות של המייק-אפ על עור נקי מאיפור. יש למרוח את המייק-אפ בעזרת מברשת/האצבעות. יש לנער היטב לפני השימוש. 

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ש"ח 

חייבת לציין שעד עכשיו השתמשתי במייק- אפ די רציני של חברה מוכרת ששמתי במשך שנים מכוח ההרגל, ניסיתי את המייק- אפ הזה כי המרקם היה כזה נעים וקליל על הפנים, ומאז אני איתו! הוא ממש טוב ונעים, נותן כיסוי טוב ואחיד והמחיר ממש הוגן ומשתלם! ממליצה.

המייק-אפ המיתולוגי של לוריאל פריז (צילום: באדיבות לוריאל פריז)
המייק-אפ המיתולוגי של לוריאל פריז (צילום: באדיבות לוריאל פריז)

המסקרה שתעניק לכן 5 מ"מ נוספים לריסים
עוד מוצר מומלץ ממש מלוריאל זה המסקרה "טלסקופיק ליפט" מעניקה לריסים 5 מ"מ (!) נוספים עם הגרסה החדשה ופורצת הגבולות. המסקרה מועשרת בסרמידים, המשמשים לקיבוע ריסים מטופלים ומחוזקים. 

טלסקופיק ליפט בעיצוב יוקרתי, בעלת מברשת סיליקון גמישה וחדשנית עם סיבים מעוגלים לתפיסת כל הריסים, מהקצרים ביותר ועד הארוכים. המברשת מאריכה את הריסים מיידית ומעניקה הרמה מרבית של הריסים עד 36 שעות. 

חדשנות ייחודית של לוריאל פריז: טלסקופיק ליפט בעלת מברשת סיבים ייחודית בעלת ווים כפולים - סיבי וו קדמיים להרמת הריסים מהשורש, סיבי וו צדדיים להפרדת כל ריס וריס ומתן עוד אורך.

הוראות שימוש:
שלב 1 - יש להרים את הריסים מהשורש כלפי מעלה בעזרת סיבי הוו הקדמיים.

שלב 2 – יש להשתמש בסיבי הוו הצדדיים של המברשת על מנת להפריד כל ריס וריס ולהעניק עוד אורך.

מחיר מומלץ לצרכן: 70 ₪

מחיר השקה: 65 ₪ 

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: 

ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות - loreal-paris.co.il 

המסקרה שתעניק לכן 5 מ''מ נוספים לריסים (צילום: יח''צ חו''ל)
המסקרה שתעניק לכן 5 מ''מ נוספים לריסים (צילום: יח''צ חו''ל)

מועשרת בחומצה הילארונית - סכין הגילוח של INTUITION
המותג הבינלאומי INTUITION משיק לקיץ 2023: INTUITION PERFECT TOUCH - סכין גילוח לנשים, בעלת עיצוב חדשני לגילוח מושלם, חלק ומטפח את העור. הסכין החדשנית מעושרת בג'ל, לחות ובחומצה הילארונית, המגינה והמזינה את העור ומסייעת לגילוח מושלם, ללא חתכים וללא תחושת גירוי. 

הסכין החדשה,  בעלת חמישה להבים, מאפשרת נוחות מרבית של גילוח איכותי, חלק וללא חתכים. לסכין ראש גילוח צר במיוחד- המסייע לגלח במקומות "קשים" ובעייתיים", וכן אידיאלי לאזורים רגישים. סכין הפרפקט טאצ' מועשרת במאגרי ג'ל ובחומצה הילארונית המגנים על העור ומונעים גירוי.

הסכין מעוצבת בהתאמה למבנה הגוף הנשי, על מנת להפוך את הסרת השיער לקלה ונעימה תוך טיפוח עדין, החלקה והזנה של העור, ללא תחושת גירוי.

לרגל ההשקה יערך מבצע על המכשיר והסכינים ברשת סופר פארם עלות המכשיר רק 34.90 שח  במקום 44.90 ₪ ועלות רביעיית סכינים ב 39.90 במקום 49.90 ₪. המבצע יערך החל  מה 3.5 עד 30.5 ברשת סופר-פארם. 

מחיר לצרכן: 44.90 ש"ח לידית+2 סכינים.

49.90 ש"ח לרביעיית סכינים. 

ניתן להשיג ברשת סופר פארם

מועשרת בחומצה הילארונית - סכין הגילוח של INTUITION (צילום: יח''צ)
מועשרת בחומצה הילארונית - סכין הגילוח של INTUITION (צילום: יח''צ)

הסרום החדש של VICHY
מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY (וישי) מרחיב את סדרת הטיפוח ליפטאקטיב ספשייליסט ומשיק: סרום לטיפול בפיגמנטציה ומראה קמטים: B3 LIFTACTIV SPECIALIST SERUM, מתקן כתמים כהים, מפחית קמטים ומאחד את גוון העור. 

עם התקדמות הגיל וחשיפה לגורמים סביבתיים, כגון: זיהום וקרני ,UV עלולים להופיע קמטוטים, כתמים כהים וגוון לא אחיד של העור. הפתרון של המותג וישי: סרום B3 בעל פורמולה היפואלרגנית המכילה את המים הוולקניים של וישי המסייעים בחיזוק והרגעת העור. 

הסרום  החדשני משלב רכיבים פעילים נגד פיגמנטציה, בעלי פעולה כפולה: מעכבים ייצור יתר של מלנין באפידרמיס ומקלפים בעדינות את העור, לטשטוש הכתמים הכהים על פני הרובד החיצוני של העור. 

לסרום ליפטאקטיב 3B רכיבים פעילים רבי עוצמה - ניאצינאמיד (ויטמין B3) בריכוז  של  5%, המתקן מראה כתמים כהים על שכבת האפידרמיס, קומפלקס פילינג, ויטמין  Cו-G ופפטידים. רכיבים אלה משפרים את הזוהר, האחידות ובהירות העור. היפואלרגני, נטול בושם, ללא סיליקון,  ללא אלכוהול.

יעילות מוכחת – הפחתת כתמי הפיגמנטציה ב29%- ועד ל 71%- ** כתמים כהים תוך 8 שבועות, 10% פחות* קמטים תוך 8 שבועות ועלייה של 10%* באחידות העור תוך 8 שבועות.

מותג הטיפוח הצרפתי VICHY, הינו מותג האנטי-אייג'ינג הנמכר ביותר באירופה. למותג פתרונות פורצי דרך המבוססים על מי מעיינות, אשר הוכרו כבעלי סגולות טיפוליות, וחיוניים להרגעת העור וחיזוקו מפני מפגעים חיצוניים. 

הפורמולות של מוצרי וישי מבוססות על חומרים פעילים ומחקרים נרחבים, דבר ההופך אותו למותג המומלץ ע״י 50,000 דרמטולוגים ברחבי העולם כמו גם בישראל. 

הוראות שימוש: יש למרוח מידי בוקר וערב על פנים נקיות. הסרום נספג במהירות על העור.  מומלץ למרוח קרם הגנה לפני היציאה לשמש. מתאים לכל גווני העור. 

מחיר לצרכן : 229 ₪ 

תכולה: 30 מ"ל.  

מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות סופר פארם ו - BE ובאתרי סחר און ליין שונים.

הסרום החדש של VICHY (צילום: יח''צ)
הסרום החדש של VICHY (צילום: יח''צ)

מוצר מצוין של סקרה בכלום כסף - המדבקות אף לניקוי שחורים

  • מנקה את נקבוביות האף באופן מידי
  • מסיר נקודות שחורות מאזור האף
  • מסיר לכלוך ושומנים מנקבוביות האף
  • מותיר את העור נקי וחלק

המוצרים שבסדרה:

  • מדבקות אף אלוורה – מדבקות אף בתוספת אלוורה המסייע בהרגעה מידית של העור.
  • מדבקות אף פחם – מדבקות אף בתוספת פחם המסייע בניקוי וספיחת רעלים.

לפני השימוש במוצר, חשוב מאוד לקרוא את הוראות השימוש והאזהרות במלואן ולפעול על פיהן בקפידה. כל אריזה מכילה 8 מדבקות כאשר כל מדבקה עטופה בנפרד.

20 ₪ וזה שלכם.

עוד מוצר מושלם של ליראק לאזור העיניים  (צילום: קית גלסמן)
עוד מוצר מושלם של ליראק לאזור העיניים  (צילום: קית גלסמן)

קרם הפנים הכי טוב בהתחייבות!
גם לפנים רגישות - הקרם ג'ל הזה מתקבל על הפנים באהבה ולא גורם לרגישות ומוציא פצעים (כמו שקורה לי אישית עם קרמים אחרים שניסיתי).

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק לקיץ 23 קרם ג'ל לחות מאט המעניק לעור מראה זוהר אך לא מבריק מסדרת הידרג'ניסט המתמחה בהחייאת עור הפנים ושמירה על רמת לחות אחידה למשך 24 שעות. 

קרם ג'ל לחות מאט הידרג'ניסט התחדש בפורמולה ייחודית, המחדירה חמצן לשלושת שכבות העור ונשארת בו למשך 24 שעות, בהשראת פרס נובל לרפואה בנושא חמצן בתאים.

מבוסס על טכנולוגיית הביומימטיקה  (חיקוי הטבע) החומרים מדמים פעולה טבעית ומעטפת התא נחדרת ביתר קלות ע"י החומרים המזינים. החמצן שבחומרים מעודד ייצור של חומצה היאלורונית טבעית בעור בתוספת ויטמינים וחלבונים לשימור תאי העור ויצירת אפקט אנטי אייג'ינג טבעי.  

מתאים במיוחד לעונת הקיץ , בה נוטה העור להבריק, מקנה לעור הפנים מראה מט בריא ומסייע למניעת ייצור יתר של סבום ובכך מונע הברקה הנובעת מסבום ( הגורם המרכזי להופעת פצעונים). מעניק זוהר, גמישות, מיצוק וחיוניות לפנים באופן מידי ועד לסוף היום, קליל ועשיר בחמצן ובלחות- מטעין את העור בלחות בדיוק במידה לה הוא זקוק להחייאת עור הפנים ולקבלת מראה רענן ומלא נפח.

רכיבים פעילים: קומפלקס 3 חומצות היאלרוניות - להחדרת לחות לעומקי העור, אבקת אורז - למראה מט וזוהר, גליצרין וויטמינים חיוניים. 

מחיר: 249 ₪ (תכולה 50 מ"ל) .

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il ובאתר: bestore.co.il/online 

קרם הפנים הכי טוב בהתחייבות! (צילום: יח''צ חו''ל)
קרם הפנים הכי טוב בהתחייבות! (צילום: יח''צ חו''ל)

עוד מוצר מושלם של ליראק לאזור העיניים 
מותג טיפוח הפרימיום הבינלאומי LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק לראשונה בישראל סדרה חדשנית טיפולית לאזור עיניים בשם דיופטי (DIOPTI), פרי פיתוח מדעי של מעבדות ליראק פריז בשיתוף אוניברסיטת העיניים ע"ש רוטשילד בפריז. הסדרה בעלת פטנט חדש רשום עם תוצאות קליניות מוכחות תוך 14 יום.  

סדרת דיופטי בטכנולוגיית אנטי בלו לייט. בלו לייט - האור הכחול המוקרן ממכשירי הסלולאר, מחשבים ומסכים. הקרינה מאיצה את הזדקנות העור, יוצרת קמטים עמוקים וקמטוטים, גוון עור עמום וחסר חיוניות, מזרזת תהליכי פיגמנטציה וכתמים על גבי העור ומעודדת יצירה של רדיקלים חופשיים, האחראים לתהליכי חמצון מזיקים בגוף: היא חודרת לעומקו של העור, לשכבת הדרמיס, וגורמת נזק לאלסטיות של חומרי התא, ובראשם הקולגן.

סדרת דיופטי בעלת פטנט חדש רשום ומסייעת לנטרול השפעות הקרינה. כל המוצרים מועשרים בפפטידים פעילים ושלושה סוגי חומצה היאלורונית, ומצליחים להפחית באופן משמעותי נפיחויות, בצקות וכהויות מסביב לעיניים, אשר נובעות בחלקן הגדול מן הקרינה המופקת מהמכשירים הסלולאריים והסביבה הדיגיטלית בה אנו חיים.

סדרת דיופטי כוללת ארבעה תכשירים המועשרים בפפטידים פעילים ושלוש סוגי חומצה היאלורונית - פטנט יחודי של חברת ליראק פריז: חומצה מקופסלת , חומצה ממריצה וחומצה מחליקה. כל מוצר בסדרה ייעודי לטיפול בבעיית עור ספציפית באזור העיניים:

  • הפחתת כהויות (עיגולים שחורים)
  • הפחתת נפיחויות ('שקיות' מתחת לעין) 
  • טיפול בקמטי הבעה ויובש מסביב לעיניים 
  • טיפול ממוקד בסימני עייפות (מבוסס על טכניקת מזותרפיה)

מחיר מומלץ של כל מוצר בסדרה: 129 ש"ח.

להשיג באתר ליראק ישראל אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק: www.lierac.co.il 

עוד מוצר מושלם של ליראק לאזור העיניים  (צילום: יח''צ חו''ל)
עוד מוצר מושלם של ליראק לאזור העיניים  (צילום: יח''צ חו''ל)

סוף השנה בפתח ואיתה קולקציית המתנות החדשה של LALINE
השנה משיקה הרשת קולקציה עם ערך חברתי, ביחד עם אנוש, העמותה הישראלית המובילה לבריאות הנפש, במהדורה מיוחדת הכוללת מגש קרמיקה מלבני עם ציור גלים ו- 2 נרות. המגש יוצר בעבודת יד ע"י מתמודדי נפש מעמותת אנוש, במימון ותמיכה של LALINE. 

אורי גורן, סמנכ"ל שיווק LALINE: "כחלק מאסטרטגיית החברה לתמוך בקהילה, גם השנה ללין תחגוג את סיום שנת הלימודים עם השקת קולקציית מתנות במהדורה מיוחדת. השנה, בחרנו להשיק את הקולקציה בשיתוף עם עמותת אנוש על מנת לתת הזדמנות לאנשים עם מגבלה נפשית להשתלב בקהילה ולחיות חיים עצמאיים ומלאי משמעות. שיתוף הפעולה שלנו עם עמותת אנוש, החל כבר לפני כשנה מתוך מחשבה לעמוד בהיקפי הייצור והביקוש. המגש מתוך הקולקציה יוצר בעבודת יד ע"י מתמודדי הנפש כחלק מתהליך השיקום שלהם." 

ד"ר הלה הדס, מנכ"לית עמותת אנוש: "כבר שנים שבעמותת אנוש אנחנו מפתחים, מייצרים ואורזים מוצרים חברתיים ומתנות איכותיות במרכזי התעסוקה שלנו. זה המקום שבו מקבלי השירות מפתחים מיומנויות תעסוקתיות וחברתיות שמהוות מפתח להשתלבות מלאה ומשמעותית בקהילה. אני מודה לחברת ללין שבחרה בנו לייצור המגשים שיימכרו כמתנות סוף שנה לצוותים חינוכיים וגאה במקבלי השירות על העבודה, ההתמדה והעמידה ביעדי הייצור בהצלחה רבה. זהו שיתוף פעולה משמעותי עם השפעה גדולה במעגלים רבים."

קולקציית מתנות סוף שנה כוללת מגוון פריטים ומארזים ייחודיים, החל מ 49.90 ₪. בין המארזים: 

  • מארז סוף שנה אנוש 139.80 ₪         
  • מארז מיני נר ודפיוזר 89.90 ₪ 
  • מארז גלים סוף שנה 129.80 ₪           
  • מארז לגוף ולנשמה סוף שנה 164.60 ש"ח     
  • מארז רחצה סוף שנה 269.50 ₪        
  • מארז בוטני סוף שנה  464.40 ₪            

לקולקצייה לחצו כאן

סוף השנה בפתח ואיתה קולקציית המתנות החדשה של LALINE (צילום: my social)
סוף השנה בפתח ואיתה קולקציית המתנות החדשה של LALINE (צילום: my social)

גם רשת ואהבת מציעה מארזים לסוף שנה 
מגוון של סטים שכוללים ראנרים, מגשים, תחתיות לסיר , פמוטים , סידור/תהילים עם הטבעת שם אישית וכו'

שווה להיכנס ולהתרשם מהמבחר

גם רשת ואהבת מציעה מארזים לסוף שנה  (צילום: באדיבות ואהבת)
גם רשת ואהבת מציעה מארזים לסוף שנה  (צילום: באדיבות ואהבת)