ROSA CREAM קרם במרקם קליל המותאם במיוחד לטיפול בעור רגיש ואדמומי הסובל מסבוריאה ורוזיצאה, פועל לוויסות בלוטות החלב, לחיזוק מנגנון ההגנה הטבעי של העור, לאיזון רמת הלחות ולשיפור גמישות העור. פולה בליק. מחיר מומלץ: 420 שקלים. 

פולה רוזה קרם (צילום: יחצ)
פולה רוזה קרם (צילום: יחצ)

רוז'ה ROJA מותג בשמי הנישה היוקרתי ומוכר בעולם כבית הניחוחות המפואר ביותר, משיק בימים אלה בושם נישה חדש המתאים לנשים ולגברים (יוניסקס): Roja Manhattan- הבושם בגרסת או דה פרפיום, נוצר בהשראת שמש הבוקר הזורחת מעל העיר והאי  מנהטן בניו יורק, העיר שלעולם אינה ישנה.
מחיר מומלץ: 1370 שקלים. 

ROJA Manhattan EDP  (צילום: יחצ חול)
ROJA Manhattan EDP (צילום: יחצ חול)

'APRIL' מתרחבת לתחום הייצור ומשיקה את 'APRIL MAKE-UP'- ליין איפור עשיר וידידותי לסביבה שמוצריו מבוססים על פורמולות נקיות, ללא כל פגיעה בטבע ובחי. בין המוצרים תוכלו למצוא: פריימרים, קונסילר ב- 18 גוונים, פודרה, ברונזר, מייק-אפ, מסקרה, איילינר, שפתון, ליפ גלוס, צלליות ועוד ועוד.
טווח מחירים: 110-14 שקלים.

שימר של אפריל (צילום: יחצ)
שימר של אפריל (צילום: יחצ)

מותג מוצרי ההגנה מהשמש הספרדי ISDIN משיק קולקציית מוצרים עם הגנה גבוהה, ביניהם: קרם הגנה לפנים על בסיס מים במרקם קליל במיוחד המאפשר ספיגה מידית ואינו מותיר סימנים לבנים. מסנן קרינה לעיכוב סממני הגיל עם הגנה גבוהה מהשמש SPF 50, תחליב לחות והגנה לעור הפנים עם פעולה משולשת נגד קרינה והזדקנות העור. מסנן קרינה המסייע בכתמי שמש עם הגנה גבוהה מאוד SPF 50 ותחליב לעור הפנים להבהרת כתמי שמש וגוון אחיד עם הגנה גבוהה מאוד 50 SPF.
מחיר מומלץ: 135-100 שקלים. 

FACIAL SUNSCREEN – FOTOPROTECTOR ISDIN FUSION WATER  (צילום: יחצ חול)
FACIAL SUNSCREEN – FOTOPROTECTOR ISDIN FUSION WATER (צילום: יחצ חול)

סדרת ארוחות שיבולת שועל של מטרנה- סדרת ארוחות שיבולת שועל של מטרנה מגיעה בשני טעמים, על בסיס חלבי, להכנה בתוספת מים בלבד: ארוחת שיבולת שועל ארוחת שיבולת שועל וקינואה.
מחיר מומלץ: 29.90-21.90 שקלים.
דייסות שיבולת שועל של מטרנה  (צילום: סטודיו אסם)
דייסות שיבולת שועל של מטרנה (צילום: סטודיו אסם)

הכירי את Moisture Surge™ SPF 25 Sheer Hydrator החדש: קרם לחות שמצטרף למשפחת מויסטר סרג' האהובה ומעניק לך עוד ועוד לחות במרקם קרם-ג'ל מועשר בקומפלקס מי אלוורה, חומצה היאלרונית ופרו וויטמין D, מה שהופך אותו לא רק לקרם המספק לחות שחודרת לעומק שכבות העור, אלא לכזה המגן מפני גורמים סביבתיים שיכולים להוביל להזדקנות מוקדמת של העור. עכשיו לקרם הקליל הזה מצטרפת גירסא המגנה מפני קרני UV כך שזוהר השמש לא יהרוס את הזוהר הטבעי שלך. קליניק. 
מחיר מומלץ: 185 שקלים. 

מויסטר סרג עם מקדם הגנה קליניק (צילום: יחצ חול)
מויסטר סרג עם מקדם הגנה קליניק (צילום: יחצ חול)

לרגל עונת הנסיעות, מותג הטיפוח ליראק פריז משיק: מארז טיפוח לגבר לנסיעות המארז כולל  סרום אנטיאייג'ינג, ג'ל רחצה, ג'ל גילוח.
מחיר מומלץ: 199 שקלים. 

ערכת נסיעה לגבר ליראק פריז (צילום: אסף לוי)
ערכת נסיעה לגבר ליראק פריז (צילום: אסף לוי)

שיסיידו משיקים ניחוח בושם חדש המצטרף לקולקציית גינזה: Ginza Eau de Parfum Intense בניחוח פירותי פרחוני.
מחיר מומלץ: 460 שקלים. 

SHISEIDO GINZA (צילום: יחצ)
SHISEIDO GINZA (צילום: יחצ)

פרמייר ים המלח מציגים פורמולה יוקרתית לטיפול בעור בעייתי המכילה הממליס וחוחובה אורגני, מינרלים ובוץ מים המלח. פורמולה טיפולית לניקוי הנקבוביות והסרת שומן עודף. מסכה עדינה המסייעת בהסרת הפרשות חלביות, הרגעת אדמומיות ועידון פגמי העור. מועשר בחימר המסייע בספיגה יעילה של עודף סבום ולכלוך. למראה עור אחיד, קורן וחלק.
מחיר מומלץ: 299.90 שקלים.

פרמייר ים המלח פרסטיג מסכת חימר (צילום: יחצ)
פרמייר ים המלח פרסטיג מסכת חימר (צילום: יחצ)

מותג האקססוריז המזוהה בעיקר עם תחום המתנות נכנס לתחום הקונדיטוריה לראשונה ומייצר עבורכם מתנה טעימה ואישית שמתאימה לכל חגיגה. עוגות קאפקייקס בעיצוב אישי, עם תמונת הפרצוף שלכם או של יקיריכם. המארזים יכילו עוגות קטנות, שניתן להוסיף אליהם גם עוגיות מקרון צבעוניות, עוגיות בראוניז שוקולדיות וקציפות מרנג כאשר העוגות עם הדפס תמונה וגרפיקה לבחירתכם.
מחיר מומלץ: החל מ-54 שקלים. 

מארז 12 קאפקייקס קרדיט שוגיס (צילום: יחצ)
מארז 12 קאפקייקס קרדיט שוגיס (צילום: יחצ)