לא פריז, לא ניו-יורק ולא לונדון: מותג המשקפיים המוביל בעולם, ריי-באן (Ray-Ban), בחר בעיר תל-אביב כלוקיישן הראשון והמרכזי לפתיחת אירועי הקיץ Ray-Ban SUN-DAY ביום הראשון של הקיץ וביום הכי ארוך בשנה, ה- 21 ליוני.

‏Ray-Ban, מותג המשקפיים האייקוני והנמכר ביותר בעולם, שאהוב על הסלבריטאים הגדולים ביותר וידוע בסגנונו הנצחי ובעיצובים החדשניים שלו, הכריז על האירוע האקסלוסיבי לפתיחת אירועי קיץ 2023: Ray-Ban SUN-DAY בתל אביב.  ריי-באן SUN DAY שואף ללכוד את מהות האירוע על ידי ארגון ארבע חוויות מוזיקליות סוחפות: החל מתל אביב ועד לפריז, לונדון והפינאלה בניו יורק.

הערים התוססות מספקות את הרקע המושלם לחגוג את קרני השמש מסביב לעולם. כל חגיגת Ray-Ban SUN-DAY תכלול שורה מרגשת של די.ג׳ייז ומוזיקאים מרחבי הגלובוס המבטיחה לספק שילוב של ז'אנרים מלאי סטייל. הבמות יתעוררו לחיים עם הופעות שמגלמות את אווירת הקיץ.

‏Ray-Ban SUN-DAY עוסק לא רק במוזיקה, אלא זו חגיגה חושית שלמה. בהתחשב במחויבות ארוכת השנים של ריי-באן לספק משקפיים מעולים המגנים ומשפרים את הראייה תחת קרני השמש. 

‏Ray-Ban SUN-DAY יתקיים, כאמור, ב-21 ביוני במתחם ה״לולי״ תל-אביב, הנמצא במיקום מנצח הנושק לקו החוף, והכל בשילוב סוכנות הטאלנטים המובילה בישראל רוברטו, דיג'י איתי גאלו והפתעות נוספות ומרגשות במיוחד.  

Ray-Ban SUN-DAY (צילום: יח''צ)
Ray-Ban SUN-DAY (צילום: יח''צ)

במהלך האירוע תחשף קולקצייה חדשה ויחודית של ריי-באן לקיץ מלא תשוקה. הקולקצייה מתרגמת את המגמות העכשוויות לשפת ה-DNA של ריי באן – ציר נצחי של תרבות קלאסית ועכשווית. הקולקצייה מאמצת אל חיקה ניגודים משתלבים, משחררת אותנו מכל המעצורים ומאפשרת לנו לשגשג במרחב הביניים. במקום שבו הניגודים מתנגשים, אנו יכולים לאפשר לעצמנו ביטוי מלא.

הקמפיין החזותי תוכנן במלואו על ידי האומנית והמנהלת היצירתית דונה עדי מלוס אנג'לס, שהתפרסמה בזכות סגנון ייחודי של מדיה מעורבת ושילובים מנוגדים של אומנות וצילום.

אלינור בור בן צבי סמנכ"לית השיווק לוקסאוטיקה ישראל: "אנו נרגשים ומתרגשים לפתוח את אירועי הקיץ בעיר תל-אביב, ריי-באן המותג הכי נמכר בעולם בחר לציין את היום הראשון של הקיץ והיום הכי ארוך בשנה בישראל וזהו כבוד גדול לצד 3 ערים נוספות בלבד ברחבי הגלובוס".